Blijf nog even 10 minuten en dan weet ik zeker dat je dan zegt: die plaat ken ik en is echt mooi !!!quote:
Ochjee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Berichtje van iemand die mij niet zo lief meer vindt op twitter
uuhhm, okayquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ik ben normaal de persoon die tot sluitingstijd blijft
*kras*
Tot zo !quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:55 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang over een Donald Duck gedaan.Trusten.
Lief hequote:
quote:maar sorry dat je dit doet voor de feestdagen.. kerst, mijn kerstmis
Stuur morgen maar een YT linkje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf nog even 10 minuten en dan weet ik zeker dat je dan zegt: die plaat ken ik en is echt mooi !!!
En morgenavond verjaardag, dus misschien is het goed dat ik in meer of mindere mate nuchter ten tonele verschijn.quote:
Hoop dat ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Stuur morgen maar een YT linkje.
Kan je dan mooi de "schade" inhalenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
En morgenavond verjaardag, dus misschien is het goed dat ik in meer of mindere mate nuchter ten tonele verschijn.
He's backquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
is giel er weer voor de freaknacht, anders schakel ik pas in bij Ekdom.
Mag hopen dat er dit keer wel bier in de koelkast ligtquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan je dan mooi de "schade" inhalen. Wel beter idd om dan enigzins nuchter te verschijnen
.
Misschien wel alcohol vrij bierquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Mag hopen dat er dit keer wel bier in de koelkast ligt
Hebikietsgemist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |