Daar kreeg ik wel geld van terug 135 euriequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:02 schreef LasTeR het volgende:
En qua netbeheerkosten?
ze harken toch weer zo'n 15 euro aan extra belasting bij je vandaan.. dood ga je er niet van maar de vraag is vooral 'waarom'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:02 schreef Jenglejack het volgende:
Een verhoging van 0.0026 !!
Daar ga je ook echt kankerdood aan.
Ze hebben niet zo'n trek om het via een krantenwijk binnen te harken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef Robin__ het volgende:
[..]
ze harken toch weer zo'n 15 euro aan extra belasting bij je vandaan.. dood ga je er niet van maar de vraag is vooral 'waarom'.
Ik vrees dat de energie belasting volgend jaar niet meer gaat dalen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:02 schreef Jenglejack het volgende:
Is de energiebelasting gereguleerd door de overheid? Zo ja, dan zal de belasting waarschijnlijk gaan dalen juist. Als de energiebelasting niet geregeld wordt door de overheid, dan heb is er grote kans dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef Deprater het volgende:
[..]
Ik vrees dat de energie belasting volgend jaar niet meer gaat dalen.
terwijl de energie wel zal in prijs zal stijgen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:02 schreef Jenglejack het volgende:
belasting wordt gereguleerd door de overheid jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Is de energiebelasting gereguleerd door de overheid? Zo ja, dan zal de belasting waarschijnlijk gaan dalen juist. Als de energiebelasting niet geregeld wordt door de overheid, dan heb is er grote kans dat je gelijk hebt.
Dan zal die in deze tijd juist gaan dalen: belasting omlaag --> mensen houden meer geld over om te besteden --> consumptie stijgt --> effectieve vraag stijgt --> conjuncturele werkloosheid daalt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:31 schreef Deprater het volgende:
[..]
belasting wordt gereguleerd door de overheid ja
Jij leeft met de illusie dat de overheid de belastingdruk gaat verlagen? Ik denk eerder dat ze onze keel nog wat harder gaan afknijpen en je net genoeg lucht laten ademen om te overleven. Overheden spenderen op dit moment enorme bedragen, economisch herstel zal niet plaatsvinden, integendeel de staatsschuld explodeert en iemand moet daar voor bloeden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:32 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dan zal die in deze tijd juist gaan dalen: belasting omlaag --> mensen houden meer geld over om te besteden --> consumptie stijgt --> effectieve vraag stijgt --> conjuncturele werkloosheid daalt.
JWZ.
Ja, want dat is ook echt hét streven van onze overheid. Ons meer geld om te besteden gevenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:32 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dan zal die in deze tijd juist gaan dalen: belasting omlaag --> mensen houden meer geld over om te besteden --> consumptie stijgt --> effectieve vraag stijgt --> conjuncturele werkloosheid daalt.
JWZ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |