ben jij ook zo iemand die dan te trots is om de handleiding er bij te pakken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Video op tv...voor de rest moet ik het nog uitzoeken...heb het ding pas sinds 5 uur vanmiddag
mwah, valt op zich nog wel meequote:Op zaterdag 28 november 2009 01:49 schreef Desunoto het volgende:
2 tot 5 per spel is wel duur voor die spelletjes. Ik ga er niet vanuit dat het super spellen zijn.
hoeveel handleidingen ik hier nog geseald in het plastic heb liggen johquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:50 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ben jij ook zo iemand die dan te trots is om de handleiding er bij te pakken?
de reden waarom ik sommige functies op mijn telefoon nog steeds niet snap
zonder pitten is het anders ook geen feestmaaltijdquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:51 schreef trovey het volgende:
Chips...ik klinkt als een Mi2-verkoper. Heb honger gekregen van jullie donner verhaal. zit nu aan een potje zuur gemaakt van groen olijven, zwarte olijven, augurkjes en zilveruitjes.....die olijven hebben pitten....dat eet niet lekker weg
jippiiiii olijvenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zonder pitten is het anders ook geen feestmaaltijd
Ik ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoeveel handleidingen ik hier nog geseald in het plastic heb liggen joh
Ik "rommel"eerst even wat aan...en als het dan niet lukt dan pak ik de handleiding....ik dacht al waarom herkend de computer de spelcomputer nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:50 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ben jij ook zo iemand die dan te trots is om de handleiding er bij te pakken?
de reden waarom ik sommige functies op mijn telefoon nog steeds niet snap
ja inderdaad, en de helft bestaat tegenwoordig toch uit tips als " gebruik je tv niet onderwater" ofzoquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:54 schreef Desunoto het volgende:
Game over bij 67.![]()
[..]
Ik ookmaar voor heel veel dingen heb je geen handleiding nodig.. die spreken voor zichzelf.
Moet je leren etenquote:
Dingen als een videorecorder (ja videorecorderquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, en de helft bestaat tegenwoordig toch uit tips als " gebruik je tv niet onderwater" ofzo
en jij was 100% zeker een vrouw?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dingen als een videorecorder (ja videorecorder) doe ik met mijn ogen dicht.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, en de helft bestaat tegenwoordig toch uit tips als " gebruik je tv niet onderwater" ofzo
indien je iq onder de 70 is, vooral dit apparaat onderwater gebruikenquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Handleidingen worden in de toekomst gewoon neergezet als "indien je IQ onder de 70 punten zit, gelieve dit boekje door te lezen"
Ja...ik ben mijn eigen "mannetje" in mijn omgeving...de mannen hier om me heen zijn sukkels op electronicagebiedquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en jij was 100% zeker een vrouw? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
indien je iq onder de 70 is, vooral dit apparaat onderwater gebruiken
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:05 schreef Schunckelstar het volgende:
het is mooi geweest voor vandaag, ik ga pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |