*googlegooglegooglequote:Op zaterdag 28 november 2009 01:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Neede Mi2 van....uh...even opzoeken op de doos..................Planet Interactive.
quote:
Dat ze zoveel in een zo'n apparaat stoppen...quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee maar wel een kalender, klok, stopwatch en rekenmachine
d'r zitten zelfs batterijen inquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:33 schreef Desunoto het volgende:
Dat ze zoveel in een zo'n apparaat stoppen...
Intertoys...69,99 en oh ja van de camera moet je niet teveel verwachtenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*googlegooglegoogle
waarom wist ik niet dat dit toffe ding er was![]()
ik wilde altijd nog een toffe opvolger voor m'n gameboy color, en ik vind die dsi eigenlijk niks
*schrijft op verlanglijstje
quote:
Pssst,,,net nieuw dus heet van de naald.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef Schunckelstar het volgende:
nog nooit van dat ding gehoord![]()
en doorgaans ben ik toch wel op de hoogte van dit soort dingen als ware gadget-hoer
inderdaad, sta er van te kijken dat ik dit niet wistquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef Schunckelstar het volgende:
nog nooit van dat ding gehoord![]()
en doorgaans ben ik toch wel op de hoogte van dit soort dingen als ware gadget-hoer
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef Desunoto het volgende:
Voor 70 euro is dat best een leuk ding.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Pssst,,,net nieuw dus heet van de naald.
Dacht ik ook, ik ben geen fanatieke spelletjesfiguur dus voor verloren uurtjes is dit voor mij meer dan genoeg. Extra kaartjes erbij voor de muziek en video en ik kan me uren vermakenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef Desunoto het volgende:
Voor 70 euro is dat best een leuk ding.
Een accu die ik trouwens nu moet opladen...oh ja je kunt het ding zelf aansluiten op je tvquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
d'r zitten zelfs batterijen in
pampampammmmmmmmquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:39 schreef Schunckelstar het volgende:
tip: geen sinas drinken bij döner..wat een slijmbakkes krijg je daarvan
je hebt smaakquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pampampammmmmmmm
bij doner hoort bier!
*schenkt hertog jan bock in
ja, maar wat kan je ermee, met een beetje solderen kan ik een auto aansluiten op de tv maar dat vindtie niet leukquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Een accu die ik trouwens nu moet opladen...oh ja je kunt het ding zelf aansluiten op je tv(kabeltje zit erbij).
je moest eens weten, ik ben de laatste drie jaar bezig met zoveel mogelijk bier te proeven, sommigen worden zelfs maar per 1000 flesjes gebrouwen, zeldzaamquote:
Video op tv...voor de rest moet ik het nog uitzoeken...heb het ding pas sinds 5 uur vanmiddagquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar wat kan je ermee, met een beetje solderen kan ik een auto aansluiten op de tv maar dat vindtie niet leuk
100 spelletjes.....moet ik nog even uitzoeken maar vanaf januari schijn je spellen vanaf de site te kunnen downloaden (uiteraard niet gratis maar bedragen zouden moeten lopen van 2 tot 5 euro per spel dus als Snakes er nog niet opstaat dan komt het ongetwijfeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |