Ah, dus ik moet zorgen dat het verhaal af is voordat zij weer kan schrijvenquote:
ik hou erg veel van dönerquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga jij met je döner het bed in?
ik ook hoor, en alhoewel het lekkker warm is kruip ik er niet mee onder de dekensquote:
wel als ik er benquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef Desunoto het volgende:
Is het hier altijd nog zo levendig 's nachts?
Ah, dan weet ik nu wie in te vullen bij de nachtbraker van FOK! verkiezingen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel als ik er benik ga rustig door tot een uurtje of 7
Hebben ze nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
en iedereen maar zeggen dat dat nergens goed voor was, al die nachten![]()
Ik heb ook een nep-nick hoor!!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
Beestachtig verlangen 2: de geheime kamer van tombolafan
door Nieslief
*kijkt in namenlijstquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook een nep-nick hoor!!!
wat is het? een bal tape met allemaal apparaten eraan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:25 schreef trovey het volgende:
Ik zit te klutsen met mijn nieuwe spelcomputer c.q. Mp3 speler cq Mp4 speler cq camera cq voicerecorder. cq fotokijker...muziek zit erop...nu de rest nog onder controle krijgen
Is het ook nog een broodrooster, verrekijker en kompas?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:25 schreef trovey het volgende:
Ik zit te klutsen met mijn nieuwe spelcomputer c.q. Mp3 speler cq Mp4 speler cq camera cq voicerecorder. cq fotokijker...muziek zit erop...nu de rest nog onder controle krijgen
needs more tape!quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is het ook nog een broodrooster, verrekijker en kompas?
Neequote:Op zaterdag 28 november 2009 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is het? een bal tape met allemaal apparaten eraan?
Nee maar wel een kalender, klok, stopwatch en rekenmachinequote:Op zaterdag 28 november 2009 01:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is het ook nog een broodrooster, verrekijker en kompas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |