quote:
Jij vindt alle mbo-ers dom?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:01 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Weet je wat ik vervelend vind? Dat je elke keer zo de nadruk legt op het feit dat je MBO doet en te bewijzen dat niet alles MBO-ers dom zijn,
dan post je gewoon dezequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmydoor dat Skaai verhaal haat iedereen me nu
!
Hihi en nu gaat Lamon dit lezen en ergens heen kopiëren om een rel te beginnen![]()
quote:
Whehe, terecht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daarom bleef mijn vriend langer in de kroeg, voordat hij hier naartoe komt.![]()
Mannen en voetbal
Aanvulling: er valt met jou ook gewoon niet te discusseren. Ik heb nergens gezegd dat ik alle MBO-ers dom vind, maar het moge duidelijk zijn dat dit vaak gedacht wordt op FOK!, het wil echter niet zeggen dat het ook mijn persoonlijke mening is.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:08 schreef ynuhh het volgende:
Wanneer ik otis zie posten zet ik vaak een Otis nummer op.
Nu deze.
Ik bekeek de post even als een analogie zeg maar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:07 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Aanvulling: er valt met jou ook gewoon niet te discusseren. Ik heb nergens gezegd dat ik alle MBO-ers dom vind, maar het moge duidelijk zijn dat dit vaak gedacht wordt op FOK!, het wil echter niet zeggen dat het ook mijn persoonlijke mening is.
Jij vindt alle mbo-ers dom?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:01 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Weet je wat ik vervelend vind? Dat je elke keer zo de nadruk legt op het feit dat je MBO doet en te bewijzen dat niet alles MBO-ers dom zijn,
Echt, wat een lekkere muziek hé.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef Jos_ het volgende:
Otis is relaxt, ik vind Sittin' On the Dock of the Bay nog altijd zijn fijnste nummertje.
quote:
En als we toch aan het dumpen zijn:quote:
Ik bedoel dat ik vind dat jij jezelf steeds probeert te bewijzen hoe intelligent je wel niet bent, maar toch maar MBO doet. Hij eens op met jezelf te bewijzen ofzo, het is vermoeiend voor andere mensen om op te reageren.quote:
Maar toch de energie er aan verspillen hè. De drang..quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:20 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik vind dat jij jezelf steeds probeert te bewijzen hoe intelligent je wel niet bent, maar toch maar MBO doet. Hij eens op met jezelf te bewijzen ofzo, het is vermoeiend voor andere mensen om op te reageren.
Reageer dan niet zou ik zeggen. En ik voel me tegenover niemand ook maar enige drang om me te bewijzen. Sorry, dat zou teveel eer zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:20 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik vind dat jij jezelf steeds probeert te bewijzen hoe intelligent je wel niet bent, maar toch maar MBO doet. Hij eens op met jezelf te bewijzen ofzo, het is vermoeiend voor andere mensen om op te reageren.
Ja ik moet er ook maar mee ophouden, maar kon het niet laten te reageren tegen beter weten in..quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar toch de energie er aan verspillen hè. De drang..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |