Lees anders gewoon een keer een boek over de Nederlandse taal en laat mij verder met rust, debiel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou. Dat betekend 3 dingen.
Steekt boven het maaiveld uit.
Of is anders dan anderen, leest misschien veel?
Of zwaar autistisch, wat bij mij niet het geval is.
Zo maar een nuance.
Natuurlijk niet. Ik steun je in alles wat je doet, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi. Dat ik zelf ga maakt daarin even niet uit natuurlijk.
Als jij een cursus nuanceren neemt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lees anders gewoon een keer een boek over de Nederlandse taal en laat mij verder met rust, debiel.
Dat weet ik wel, maar bevestiging is fijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik steun je in alles wat je doet, dat weet je toch?
Nu nog wel, maar als je ontmaskerd word ben je niet anders dan henquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt mij sowieso niet vergelijken met die mensen. Ik ben wel eerlijk over wat ik doe etc.
Dat waren zij niet.
Ging jij niet naar Antwerpen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar bevestiging is fijn.
Valt weinig aan mij te ontmaskeren. Foto hebben sommigen al. Dus ze weten hoe ik eruit zie. En over opleiding ed ben ik gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar als je straks ontmaskerd wordt ben je niet anders
Dat siert je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt weinig aan mij te ontmaskeren. Foto hebben sommigen al. Dus ze weten hoe ik eruit zie. En over opleiding ed ben ik gewoon eerlijk.
Ja ik ga zoquote:
?quote:
Je krijgt een compliment man!quote:
Maar dat maakt mij minderwaardig natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat je eerlijk bent over opleiding etc.
Ja bijnaquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gaat ze nu heen, op de fiets. [ afbeelding ]
Dat zul je mij niet horen zeggen hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat maakt mij minderwaardig natuurlijk!
Je bent een schatje eersteklas.quote:
Die gaat in het archiefquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent een schatje eersteklas.
pm je even wanneer je de ontmaskering hebt gepland? ik wil er dit keer wel bij zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt weinig aan mij te ontmaskeren. Foto hebben sommigen al. Dus ze weten hoe ik eruit zie. En over opleiding ed ben ik gewoon eerlijk.
Weet je wat ik vervelend vind? Dat je elke keer zo de nadruk legt op het feit dat je MBO doet en te bewijzen dat niet alles MBO-ers dom zijn,quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat maakt mij minderwaardig natuurlijk!
Komt er niet. Of misschien dat een paar users een mooie hoax weten te bekokstoven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pm je even wanneer je de ontmaskering hebt gepland? ik wil er dit keer wel bij zijn![]()
had krentenbol's gedoe ook al bijna over het hoofd gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |