Met de Fok! MC.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..] de Maasvlakte
Waar is het topic nummer van de vorige ??quote:
Wie is die dikke in dat arlen ness pak?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met de Fok! MC.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En illegale straatraces.![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Sinds er geen topic nummers meer in de TT staan komt iedereen hier zomaar binnenvallen iddquote:Op zaterdag 28 november 2009 07:38 schreef Den_Haag het volgende:
stinkie faalt weer een beetje in het toegangsbeheer
Jong en verdorven.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:54 schreef BazzieK het volgende:
Wie is die dikke in dat arlen ness pak?
Kijk die wil ik nog wel eens proberen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:25 schreef Ted038 het volgende:
deze sprint ST rijder plaatst ook een stiekeme tvp .... [ afbeelding ]
Waarom koop jij die Mille niet? Te goedkoop voor je nieuwe inkomenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Zoiets om mee te beginnen![]()
Gelukkig ben ik niet zo'n slungel
Of dit
[ afbeelding ]
Goed bezig. Douw er gelijk een 2takt in.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga zo in het blik springen om de restjes van mijn oude uit elkaar te halen; gisteren was het nog een rijdend geheel.. nu issie zo;
Vanmiddag kaal frame als het meezit![]()
Slachtfeest
voor zo'n 4K kun je al een redelijke circuitfiets krijgen (zie boven)quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom koop jij die Mille niet? Te goedkoop voor je nieuwe inkomenof heb je straks geen tijd meer om te rijden met de nieuwe carriere.
Een twin is het echte rijdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor zo'n 4K kun je al een redelijke circuitfiets krijgen (zie boven)en voorlopig gaat er geen geld ri. een wegmotor
daarbij is het een Twin
Een Mille/TLR is veel te grootquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
Een twin is het echte rijdendaarbij heeft deze ook nog eens enkele tientallen peeekaaas meer dan je B12.
3.7 k heb je nog wel in een oude sok.. en wat gaat er boven Italiaanse passie.
Ik kan geen aanhanger kwijt, en die paar keer per jaar is ook de moeite niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Een Mille/TLR is veel te grooten die oude sokken heb ik binnenkort voor andere dingen nodig
Is een circuitfiets niks voor jou
vind een mille best klein uitvallen. Hoe is dat tankvorm van een TLR eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Een Mille/TLR is veel te grooten die oude sokken heb ik binnenkort voor andere dingen nodig
Een stuk of vijf. Zal wel minder dan 1.250 km zijn/jr.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoeveel ritjes heb je met de TLR gedaan![]()
Ik ben gelukkig klein geschapen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:58 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe is dat tankvorm van een TLR eigenlijk?
Totalquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed bezig. Douw er gelijk een 2takt in.![]()
En waarom dit alles?
op principiele gronden zou ik eigenlijk moeten weigeren te posten in het topic van dat nieuwe tuig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:38 schreef Den_Haag het volgende:
stinkie faalt weer een beetje in het toegangsbeheer
Begint álle ellende niet in Gouda ??quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
op principiele gronden zou ik eigenlijk moeten weigeren te posten in het topic van dat nieuwe tuig.
Maar het geeft dat weer een goed gevoel dat z'n ellende in Gouda begon
gewoon doen, rijden er zat mee....quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan geen aanhanger kwijt, en die paar keer per jaar is ook de moeite niet.
Dinnetje opperde toen ik over Cageon vertelde of ik niet aan de ZAC mee zou willen doen.
Alsof ik daar tijd voor heb.(en de snelheid mag ook wat omhoog
)
En ik heb niet zo'n pappa ter ondersteuning.
Misschien rij ik ooit mee als 50 plusser.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor zo'n 4K kun je al een redelijke circuitfiets krijgen (zie boven)en voorlopig gaat er geen geld ri. een wegmotor
daarbij is het een Twin
mooi spulquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Zoiets om mee te beginnen![]()
Gelukkig ben ik niet zo'n slungel
Of dit
[ afbeelding ]
Best smallquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind een mille best klein uitvallen. Hoe is dat tankvorm van een TLR eigenlijk?
je moet gewoon naar achter zitten, kun je gelijk een betere houding aannemenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een stuk of vijf. Zal wel minder dan 1.250 km zijn/jr.![]()
Wel twee keer olie ververst.![]()
[..]
Ik ben gelukkig klein geschapen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga zo in het blik springen om de restjes van mijn oude uit elkaar te halen; gisteren was het nog een rijdend geheel.. nu issie zo;
[ afbeelding ]
Vanmiddag kaal frame als het meezit![]()
Slachtfeest
Sorry hoor, maar als ik dat zie, geloof ik niet dat je m amper schoonmaakt. Anders had t blokje er wel IETS anders uitgezien, leugenaarquote:ja hij hoort vies te zijn blabla
Te weinig ruimte voor een aanhangerquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan geen aanhanger kwijt, en die paar keer per jaar is ook de moeite niet.
Dinnetje opperde toen ik over Cageon vertelde of ik niet aan de ZAC mee zou willen doen.
Alsof ik daar tijd voor heb.(en de snelheid mag ook wat omhoog
)
En ik heb niet zo'n pappa ter ondersteuning.
Misschien rij ik ooit mee als 50 plusser.
Opzich een redelijke prijs, maar er kan vast nog wat vanafquote:Op zondag 29 november 2009 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heren/dames, aangezien hier iets meer verkeer is, is 2600 voor een honda cbr 600f uit '95 bij de dealer weg, met 60K op de teller veel geld? Heb namelijk al een tijdje mn motorrijbewijs, en dit is toch een heerlijk stuurfietsje!
quote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef cageon2 het volgende:
en gewoon omdat het dan kan
[ afbeelding ]
Nog nooit gezienquote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef cageon2 het volgende:
[..]
alsof je die nog nie kende, maar thanks![]()
![]()
![]()
onder een andere datum in het archief geplaatst, misschien is er wel een bitje omgevallen in het plaatjequote:Op zondag 29 november 2009 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Had je geen bestandsoverschrijving in je archief dan
jaquote:Op zondag 29 november 2009 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heren/dames, aangezien hier iets meer verkeer is, is 2600 voor een honda cbr 600f uit '95 bij de dealer weg, met 60K op de teller veel geld?
blijft een phatte plaatquote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef cageon2 het volgende:
alsof je die nog nie kende, maar thanks![]()
![]()
![]()
quote:
Of je neemt een goed boek mee op 't circuitquote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
half aangesloten op de motor
Ook dat gebeurt wel is.quote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]nee
[..]
Of je neemt een goed boek mee op 't circuit
Echt niet, ik zwéér het jequote:Op zondag 29 november 2009 11:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar als ik dat zie, geloof ik niet dat je m amper schoonmaakt. Anders had t blokje er wel IETS anders uitgezien, leugenaar![]()
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Of je neemt een goed boek mee op 't circuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs voor diequote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Te weinig ruimte voor een aanhanger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liegenaar![]()
tenzij ik nou eens een scooter verkoop.
Dan past' ie naast de quad. Hoewel.. net niet.![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef cageon2 het volgende:
sterker nog
laat m gewoon altijd zijn pak en helm aan houden. Veel beter voor de wereld.
Die ondersre is een DNA kloon. Zie pakquote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
Is dit een spelletje zoek de verschillen![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Clickable.
Wat zou Kagon nou van een rooky kunnen lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zelfs voor dietenzij ik nou eens een scooter verkoop.
Dan past' ie naast de quad. Hoewel.. net niet.Lijkt mij dat er meer te leren is van een
met 9 eieren
![]()
De tip staat al in de spoiler.quote:Op maandag 30 november 2009 12:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat zou Kagon nou van een rooky kunnen lerenLijkt mij dat er meer te leren is van een
met 9 eieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Jeeezus zit ik hier met een kegel van nul tot tokiooo, wegens het afscheid van een collega, is er niks bij te lezen.![]()
Oh ja de quad is goed ontvangen @werk vandaag.
[ afbeelding ]Wat ziet Rib-i er goed uit met snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat ziet Rib-i er goed uit met snor
Dat is een compliment.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whaha, inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
Is dit een spelletje zoek de verschillen![]()
Sherlock.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:34 schreef bvvt het volgende:
Hoezo liggen ze te baden in een choom badje?
Waren ze zo erg verroest?????
quote:Een pitje van 0,1mm.
nicequote:
+ allemaal krassen! Hij was toch meer beschadigd dan ik had gedacht.quote:
Of de de gene waar mee je ze kan plannenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is er ook een plugin waarmee je raketaanvallen kan zien
Was je nou ook op je bek gegaan daar doorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
+ allemaal krassen! Hij was toch meer beschadigd dan ik had gedacht.
Niet die keerringen, stofdichtringen, maar die andere ringen! Met zo'n laagje plastic erop ofzo!Waren helemaal ingekrast omdat die laag plastic eraf was.
Die beschadigde mijn pootjes.
Die val van 2 jaar terug?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Was je nou ook op je bek gegaan daar door![]()
Dacht dat je ook schade aan je motor hadquote:
Stemmingmakerijquote:Het zou zo maar kunnen dat ...............
................dan zal Dorna baas Carmelo Ezpeleta voorstellen om daar 1000cc motorblokken voor te gaan gebruiken.
quote:
Ik heb nu toch pillen jongenquote:
Gemailtquote:
Ik zal het eens na lezenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zolang je er niet zwanger van kan worden zijn ze goed eh
Die geld over heeftquote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef ikookhier het volgende:
Wel kans dat alles snel weg is natuurlijk,Wel een buiten kansje voor de Buell lief hebber
Die kan altijd nog een vrouw kind gitaar verkopenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
De carburateur met Mikuni stikker kost maar 15 dollar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij wil graag zijn ontgroening bij WB doorlopen. Die is wat liever dan de restquote:Op donderdag 3 december 2009 09:19 schreef cageon2 het volgende:
hoezo dat dan, wil je een blind-date?
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hij wil graag zijn ontgroening bij WB doorlopen. Die is wat liever dan de rest
Ja man, dan pak ik hem per direkt op zijn smoel natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 09:19 schreef cageon2 het volgende:
hoezo dat dan, wil je een blind-date?
ontgroening, dude.. verzin eens iets wat na 2000 nog in de mode is geweestquote:Op donderdag 3 december 2009 09:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hij wil graag zijn ontgroening bij WB doorlopen. Die is wat liever dan de rest
blijkbaar snap jij het niet helemaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ontgroening, dude.. verzin eens iets wat na 2000 nog in de mode is geweest
dat maakt je dag weer goed hequote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef stinkie het volgende:
Goh, fok doet het weer eens....
Kijk ik net naar buiten, loopt er een motoragent zijn dienstmotor door de straat te duwen naar MotoPort
Voorlopig bestaat dat ontgroenen na anderhalve week nog steeds uit gebakken lucht en halve zinspelingenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
blijkbaar snap jij het niet helemaal.
Wij bij FOK!MC maken hier voor FOK!MC de mode. Dat er geen El Presidente actief is op het moment wil nog niet zeggen dat jij de boel maar ff op zijn kop mag gooien.
Dus, koest! Ontgroenen of ergens anders gaan spelen
Prima vermaakquote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef stinkie het volgende:
Goh, fok doet het weer eens....
Kijk ik net naar buiten, loopt er een motoragent zijn dienstmotor door de straat te duwen naar MotoPort
Nieuwe ??quote:Op donderdag 3 december 2009 13:01 schreef ikookhier het volgende:
Die nieuwe lijkt wel op die SOA waar Cageon het laast over hadniet weg te krijgen
![]()
Goedemiddag
Wie ben je ? heb je een zusquote:
Ik heb ze graag versquote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nieuwe ??![]()
Ik prefereer 'goed gebruikt'
'miggol![]()
blijkbaar heb jij een andere hobby dan wij, je kan beter terecht bij Idols of popstarsquote:Op donderdag 3 december 2009 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voorlopig bestaat dat ontgroenen na anderhalve week nog steeds uit gebakken lucht en halve zinspelingendoet eerst maar eens heel hard met me meezingen;
Geen woooooorden, maar daahaaaden, leeeeve FOK!MC !!!!![]()
ik heb nu al medelijden met je motorquote:En trouwus: de boel op zijn kop gooien happens to be één van mijn specialiteiten,
You wishquote:en zonder 'El Presidente' () blijft er maar één ding over : REVOLUTIE ! ! ! !
Dan moet je mij niet hebbenquote:
Zingen doe ik alleen op het net.. daar zijn minder spiegels en glasquote:Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef cageon2 het volgende:
[..]
blijkbaar heb jij een andere hobby dan wij, je kan beter terecht bij Idols of popstars![]()
[..]
ik heb nu al medelijden met je motor![]()
[..]
You wish![]()
Maw. je hebt nog nooit echt op een circuit geredenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet hebben![]()
[..]
Zingen doe ik alleen op het net.. daar zijn minder spiegels en glas![]()
Ik heb vele hobby's, en volgens mij kan je een motorhobby op vele manieren interpreteren.. en dat wij van hobby verschillen is zeker waar.. ik rijd motor, en de meeste van jullie alleen als het weer is waarvan je niet smelt; ieder zijn meug![]()
Men zal mij ook zelden betrappen op het gluren naar mensen die als een wezenloze rondjes over een circuit blazen op 2 wielen... ik vinnut gewoon saai; doe mij maar een flinke zandbak met een paar flinke vijvers erin, of een mooi stukkie bosperceel.
Owja.. ennehh.. mijn brommer is aangepast aan de stabiele zijligging; daar heeft hij erg weinig van met al die steigers eromheen
Je slaat de plank flink mis in een poging mij te tackelen met t circuit rijden.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet hebben![]()
[..]
Zingen doe ik alleen op het net.. daar zijn minder spiegels en glas![]()
Ik heb vele hobby's, en volgens mij kan je een motorhobby op vele manieren interpreteren.. en dat wij van hobby verschillen is zeker waar.. ik rijd motor, en de meeste van jullie alleen als het weer is waarvan je niet smelt; ieder zijn meug![]()
Men zal mij ook zelden betrappen op het gluren naar mensen die als een wezenloze rondjes over een circuit blazen op 2 wielen... ik vinnut gewoon saai; doe mij maar een flinke zandbak met een paar flinke vijvers erin, of een mooi stukkie bosperceel.
Owja.. ennehh.. mijn brommer is aangepast aan de stabiele zijligging; daar heeft hij erg weinig van met al die steigers eromheen
Circuit rijden doe ik wel op 4 wielen, dat gaat langer goedquote:Op donderdag 3 december 2009 17:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maw. je hebt nog nooit echt op een circuit geredenNiet dat wat jij doet minder leuk is
Dat was in generaliseer mode; als ik in de OP kijk, zie ik veel racebrommersquote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef cageon2 het volgende:
Wat hij zegt
[..]
Je slaat de plank flink mis in een poging mij te tackelen met t circuit rijden.![]()
Je vergeet alleen even dat ik begonnen ben op off-road fietsen (dan wel met 17" wielen) en ik het super gaaf vind om te crossen/off road te rijden.
quote:De 12 km: uitdagend, afwisselend en… best pittig
De uitdaging tot deelname aan de 12 kilometer van de Runner’s World Zandvoort Circuit Run is niet gering. Een prachtig afwisselend parcours is de beloning voor degenen die zich aan deze afstand wagen.
De start in de Pitsstraat van het racecircuit is fascinerend; dat geldt ook voor beroemde passages van de Tarzanbocht, de Hunzerug en de Arie Luyendijkbocht. Met voortdurend uitzicht op de Kennemerduinen. Na een volle ronde over het (laaggelegen) circuit van 4,2 km is de Boulevard het volgende doel. Het is een pittige klim die naar de Boulevard leidt en die de lopers daarna doet afdalen naar zeeniveau. Het strand hoort bij Zandvoort en bij deze Run. Strand dat onvoorspelbaar is en dat geldt vooral voor de omstandigheden aldaar. Maar het uitzicht blijft fascinerend, want hardlopen langs zee blijft een voorrecht. En dan weer omhoog bij het uiterst zuidelijke puntje van Zandvoort, nabij strandpaviljoen Havana. Een klim met aan zeezijde een diepe afgrond. Met uitzicht op het hele peloton lopers dat dit punt nog niet heeft bereikt.
Op de Zuid-Boulevard begint de terugweg. Weer langs de duinen met fraaie uitzichten op de Waterleidingduinen. Het centrum van Zandvoort komt dan in zicht. Een haakse bocht naar rechts met een steile afdaling leidt naar dit centrum, waar de halve bevolking lijkt uitgelopen. Na twee edities heeft dit loopevenement de harten van de Zandvoorters gestolen. Massaal loopt men uit, muziekbands spelen en de lopers “vliegen” naar de laatste kilometers. Na het centrum is het niet zover meer terug naar het circuit. Langs het typisch Zandvoorter treinstation wordt de ingang van het Circuit Park bereikt. Bij de finish voor de eretribune word je afgevlagd door lieftallige pitspoezen. Zij horen bij zo’n racecircuit en zij geven je de voldoening die bij het volbrengen van deze uiterst pittige loop hoort.
Van 0182 naar 010.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou meteen alles in 2 voud in een doos laten flikkeren en op voorraad houden.. kapot gaat het zéker![]()
Of liggen die p[arts allemaal in .nl op voorraad ??
Vind het wel een erg gheyl ding hoor![]()
Waar rijdt WB in de buurt ?? ik kan me herinneren dat je bij mij in de regio woont (0180)..
Dit is niet echt een kloon, Dit was sneller dan mijn account unlockenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was in generaliseer mode; als ik in de OP kijk, zie ik veel racebrommers![]()
En ik vergeet niks, ik weet het niet.. ik weet het, ik had het kunnen weten door FOK! MC vanaf deeltje 1 FF bij te lezen, maar helaas![]()
Post je op FOK! trouwens alleen maar in dit topic ?? of post je in dit topic alltijd met dezelfde kloon ??
En ik van 010 naar 0182quote:Op donderdag 3 december 2009 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van 0182 naar 010. [ afbeelding ]
Ik hou wát vol ?? ben je aan het kietelen ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 19:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Dit is niet echt een kloon, Dit was sneller dan mijn account unlocken![]()
Kudos je houd het wel verrekte lang vol
Ik denk dat WB dat ook dagelijks doetquote:
jammer joh, ik rij dagelijks van Gouda naar Den Boschquote:Op donderdag 3 december 2009 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hou wát vol ?? ben je aan het kietelen ofzo![]()
[..]
Ik denk dat WB dat ook dagelijks doet![]()
Dan komen jullie beiden dagelijks redelijk dicht langs mijn cribje (km of 3 schat ik) ik woon daar psies tussenin..
Oeps 0181.quote:
Nope, sinds een jaartje werk ik hier in de buurt.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat WB dat ook dagelijks doet![]()
zo sad.. alles zo'n beetje misgelopenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oeps 0181.Korte termijn geheugen.
![]()
[..]
Nope, sinds een jaartje werk ik hier in de buurt.![]()
Scheelt een uur reizen per dag.En al snel 200 euro benzine.
En daardoor al geen motor meer gereden sinds de mislukte Eiffel meet met OPM.
De ZX12-R en TL1000R staan al meer dan enkele maanden stil.
Twee weken geleden was er nog een motormeet.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef cageon2 het volgende:
zo sad.. alles zo'n beetje misgelopen
Gouda is nog steeds maar 2 dorpen verderop, en volgens mij was 3 beter geweestquote:Op donderdag 3 december 2009 20:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
jammer joh, ik rij dagelijks van Gouda naar Den Bosch
omdat ???quote:Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Fok!MC FTWquote:Op donderdag 3 december 2009 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was in generaliseer mode; als ik in de OP kijk, zie ik veel racebrommers![]()
En ik vergeet niks, ik weet het niet.. ik weet het, ik had het kunnen weten door FOK! MC vanaf deeltje 1 FF bij te lezen, maar helaas![]()
Post je op FOK! trouwens alleen maar in dit topic ?? of post je in dit topic alltijd met dezelfde kloon ??
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
En vanochtend de eerste slipper met blokkerende wielen, , bijna onder een Kia Sportage die maar bleef wachten voor de rotonde.quote:
Ik zocht het grootlicht, maar die zit op ieder voortuig ergens anders.quote:
En nu nog met zes cylinders.quote:
Vind m al duur genoeg zoquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zocht het grootlicht, maar die zit op ieder voortuig ergens anders.
En had al twee weken niet meer op deze motorscoot gereden.
Misschien wat minder agressief op de weg rijden.
En dan zeik je over vrouwen in een Kia? Je bent zelf nog een groter wijf als je het grootlicht niet kan vindenquote:Rotondes zijn immers eng voor vrouwen in een Kia.
Dan moet ik mijn verwachtingen maar bijstellen.
maw. Tijd zat om te remmen dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef cageon2 het volgende:
laat staan, waar die voor nodig is, als er iemand voor je stil staat voor een rotonde
Bij scootje zit er geen schakelaar bij de wijsvinger. Wijsnuis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
En dan zeik je over vrouwen in een Kia? Je bent zelf nog een groter wijf als je het grootlicht niet kan vinden
Dat ze wakker moet worden natuurlijk. U is niet meer in bed hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef cageon2 het volgende:
laat staan, waar die voor nodig is, als er iemand voor je stil staat voor een rotonde
Ik ging er vanuit dat ze ieder moment ging ptrekken, maar dat moment kwam niet!quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:28 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff.. net thuis vanuit Sprundel; mijn pak is weer gewassen
Claxonquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ze wakker moet worden natuurlijk. U is niet meer in bed hoor.![]()
![]()
[..]
Ik ging er vanuit dat ze ieder moment ging ptrekken, maar dat moment kwam niet!
Ik had inderdaad ook een zestonige hoorn moeten installeren.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef koffiekoekje het volgende:
ClaxonEn met de carbon delen van je handschoenen op de ramen tikken bij langs rijden
assumption, the mother of all fuckupsquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ze wakker moet worden natuurlijk. U is niet meer in bed hoor.![]()
![]()
[..]
Ik ging er vanuit dat ze ieder moment ging ptrekken, maar dat moment kwam niet!
I have had a dream ..quote:
Bij mij hangt de natte bende lekker in de schuur, zal ook de voering er eens indouwen van de week; na een uur in dit weer wordt het wel wat fripsachtigquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op mijn werk kwam de lekkage al langs de muren, op de autoweg was het soms enkelhoogte.![]()
Moet nog even een handdoek onder mijn jas leggen zag ik.![]()
Heb je een terasblazer of zo in de schuur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
Bij mij hangt de natte bende lekker in de schuur, zal ook de voering er eens indouwen van de week; na een uur in dit weer wordt het wel wat fripsachtig
Tuurlijk. Ik rijd alleen als het lekker weer is en ik mijn kilomters kan declarerenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gouda is nog steeds maar 2 dorpen verderop, en volgens mij was 3 beter geweest![]()
Dan heb je trouwens een beroerde 3 weken achter de rug, of heb je ook een auto achter de hand ??
Kan ik tenminste checken of die motor in onderdelen en die geschorst was nu eindelijk eens van mijn naam af is. Zien wat werkelijk op mijn naam staat. Houdt op bij zes. Althans moet nog ff inloggen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
Zibro if nessecary, en regelbare mechanische ventilatie.. brommer staat toch buiten onder het afdak.. mot dat lompe ding niet binnen, ding is niet van suiker
Die DigiD shit is alleen een doorverlenging naar je digiD van het kentekenregister wat je tóch al kon checken online, alleen nu kan je je eigen tenaamstelling zien.. ja duhhuh.. ik heb de papieren hier ook al in de la.
Ja ik schrijf hem over na een half jaar (liep schorsing af) mooi niet dus.quote:
Omdat ik nooit een aanmaning kreeg van die rekening dacht ik dat hij het ondertussen geregeld had.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:19 schreef cageon2 het volgende:
je had al veel sneller aangifte moeten doen...
van diefstal tenminste![]()
6 !!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan ik tenminste checken of die motor in onderdelen en die geschorst was nu eindelijk eens van mijn naam af is. Zien wat werkelijk op mijn naam staat. Houdt op bij zes. Althans moet nog ff inloggen.
En hier is alles wel van suiker.In olie.
![]()
dat noemen ze een tankcover. Vraag me niet waarom, maar t is goedkoper dan een gehele tank vervangen als er een deuk in zitquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
Zit er nou een kuipdeel óver de tank ??![]()
Klein circuit tankje eronder ofzo ??
Die reparatie paint ziet er echt realistisch uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dat noemen ze een tankcover. Vraag me niet waarom, maar t is goedkoper dan een gehele tank vervangen als er een deuk in zit![]()
en deze ook maar gelijk meegenomen
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kon..
Hou toch op man.. dat smurfie aan de deur hier is een pushoverquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:32 schreef stinkie het volgende:
Ik ben een avondje weg en er komt weer een buslading newbe's binnen. Hebben we dan helemaak geen deurbeleid meer hier?
Nu weer een wannabe chopper. Een Shadow godbeter![]()
We gaan ten onder mannen, we gaan ten onder
quote:Op zondag 6 december 2009 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
pakjesweekendtjek de xenon & schroefset [
4deursquote:Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Een 5 deursik wist niet dat je iemand probeerde zwanger te maken
daar heeft ie zen pieten voorquote:Op zondag 6 december 2009 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Deed de sint het ook nog even inbouwen?![]()
dit jaar zoet geweest dusquote:Ik heb 5W40 volsyntheet 2 liter van de Action (voor de quad volgend jaar), een motor encyclopedie van de uitverkoop (maar wel een hele mooie) , en een groot keyboard van de Blokker. Crisistijd.
Ben dik tevreden dit jaar.Altijd eigenlijk, vorig had ik niets. Kan me niet herinneren.
Zijn dat vervangingsunits, model specifiek, of moet je nog veel veranderen.quote:
Het kon een stuk liever.quote:dit jaar zoet geweest dus
hehquote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
Zijn dat vervangingsunits, model specifiek, of moet je nog veel veranderen.![]()
Ik was bij Rib-i aan het logeren!quote:Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
Alles goed met iedereen na sinterklaas?![]()
-XX- ontvoerd door strafpiet? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 21:38 schreef Geerd het volgende:
Denk dat die de xenon bedoeld:P
En alweer een blondje aan de negers verloren.quote:
Kee, en trafooootje installeren natuurlijk. Maar lijkt wel wat op een odioo installatie.quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen vervangunits of specifiek voor dit model, is 6000K en hij heeft ze voor de H4 en H7
Ik heb ook pas een elektrische gekocht, nog niet gebruikt, maar kwam deze vorige week tegen.quote:Op maandag 7 december 2009 00:22 schreef cageon2 het volgende:
die dingen worden ook regelmatig gebruikt om de benzine uit de tank te slurpen. Zodat er niet teveel benzine mee gaat de baan op.![]()
misschien ook maar is gaan proberen, ik ga altijd weg met een volle tank en rij daar 2 sessies mee
Bij de circuitdag op Zandvoort en Zolder moest ik wel 3-4 keer tanken.quote:Op maandag 7 december 2009 00:22 schreef cageon2 het volgende:
[..] ik ga altijd weg met een volle tank en rij daar 2 sessies mee
Nu inmiddels wélquote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef bvvt het volgende:
Avond
Kom we gaan een keertje baggere danquote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sgoequote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Wifebeater het volgende:
Ehz
[..]
Kom we gaan een keertje baggere dan
Dat is ongeveer net zo informatief als "is van een oud vrouwtje geweest", wat meestal negatief blijkt te zijnquote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef cageon2 het volgende:
een van de aangeschafte kuipensets is dus carbon.
Pimp. Schijnt ook nog van een superbike coureur geweest te zijn die voor TenKate reed. Maargoed lekker boeiend!
komt mooi mijn eigen kleurtje op
quote:
Pff, daar wonen ook alleen kneuzenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
Vrijdag een belg die voor de TLR komt, en iemand uit Almere voor de motorscoot.
De laatste vroeg na het geven van het adres nog waar mijn straat lag in .. Almere. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:13 schreef Roderick2085 het volgende:
Pff, daar wonen ook alleen kneuzen [ afbeelding ]
Niet veel, 3.250.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:28 schreef stinkie het volgende:
Wat vraag je voor de TLR?
Nee, ik probeer de FZR nog een jaar te rekken, volgend seizoen laat ik het blok eens goed nakijken, ding bevalt me te goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben je al verhuist?
Zag gisteren iets over K1 gevechten .. iets voor jou een carriere in Japan?![]()
[..]
Niet veel, 3.250.![]()
[ afbeelding ]
Maar even ruimte scheppen.![]()
Kom jij dan donderdag?![]()
Kan ik volgende week eens het blok van de Peugeot open gooien.
Eindelijk een beetje space. Ga ik van uit.
Einde volgend seizoen heb ik nog wel een TLR voor je...quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, ik probeer de FZR nog een jaar te rekken, volgend seizoen laat ik het blok eens goed nakijken, ding bevalt me te goed![]()
Daarna lijkt een TLS me wel wat.
TLR heeft dubele injectoren, beter frame, en is verkrijgbaar in modern 'GSX-R1000 blauw/wit'.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, ik probeer de FZR nog een jaar te rekken, volgend seizoen laat ik het blok eens goed nakijken, ding bevalt me te goed![]()
Daarna lijkt een TLS me wel wat.
Moet je niet zoveel geld aan de vrouwtjes spenderen.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
't is dat ik momenteel ff geen geld en tijd heb voor een andere motor. Moet eens tijd vinden voor de reparatie. 2010
Veel moderne motoren gaan nu allemaal richting de 3.5k.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef stinkie het volgende:
Jajaja, bedoelde ook een TLR. Maar dat zijn geen ratbike prijzen meer lui....
de vrouwtjes geven gelukkig hun eigen geld uitquote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel geld aan de vrouwtjes spenderen.![]()
[..]
Staat nu weer een YZF te koop voor 1100 euro. Niks voor jou WB?quote:Veel moderne motoren gaan nu allemaal richting de 3.5k.![]()
Zag gisteren nog een GSX-R600 uit 1998 voor 2.700 pleuro.
En dat is jammer, want de meeste mid-einde 90's motoren vind ik minder mooi dan de wat oudere. En de nieuwe zijn voor mij helemaal niet op te brengen. Dan kunnen de kindjes niet meer etenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel geld aan de vrouwtjes spenderen.![]()
[..]
Veel moderne motoren gaan nu allemaal richting de 3.5k.![]()
Zag gisteren nog een GSX-R600 uit 1998 voor 2.700 pleuro.
neequote:
Dat moesten we maar niet doenquote:Zag gisteren iets over K1 gevechten .. iets voor jou een carriere in Japan?![]()
Beter.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
de vrouwtjes geven gelukkig hun eigen geld uit![]()
Ik heb al zeven voertuigen op kenteken.quote:Staat nu weer een YZF te koop voor 1100 euro. Niks voor jou WB?
Je moet ook niet meer dan 1.000 euro in de pot doen, en de rest hou je zelf.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef stinkie het volgende:
En dat is jammer, want de meeste mid-einde 90's motoren vind ik minder mooi dan de wat oudere. En de nieuwe zijn voor mij helemaal niet op te brengen. Dan kunnen de kindjes niet meer eten
Ah dan klopt je opmerking nog.quote:
Je bent groot genoeg.quote:Dat moesten we maar niet doen![]()
Andere ervaringen?quote:
wat maakt eentje meer dan uitquote:[..]
Ik heb al zeven voertuigen op kenteken.
Ik niet, laat altijd mijn portemonee thuis als ik een romantisch weekendje weg ga/ging.quote:
Gewoon er horizontaal inschuiven..quote:wat maakt eentje meer dan uit![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik niet, laat altijd mijn portemonee thuis als ik een romantisch weekendje weg ga/ging.![]()
Nog nooit geld geleend aan een ex of vriendinnetje.
Collega van mij is meer dan 5.000 euro kwijt aan een ex, had huurachterstand met haar winkel.
(en hij had moeizaam gespaard voor een nieuwe auto)
Pas op vakantie met de meid, hij alles betaald, duikt ze daar de eerste de beste winkel in om te shoppen.
Dus toen maar defintief uitgemaakt. Althans na de vakantie.![]()
Zeg maar dag met je handje naar het geld.![]()
![]()
[..]
Gewoon er horizontaal inschuiven..
Nee, blinden worden verliefdquote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
liefde is blind noemen ze dat toch?
Die man is echt te goed van vertrouwenquote:
Laat ik de rest maar ff achterwegen danquote:Op donderdag 10 december 2009 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geerd de psycholoog.![]()
Geerd, but not as we know it.![]()
Das oud tegenwoordig jaquote:Op donderdag 10 december 2009 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die man is echt te goed van vertrouwenalleen ook erg vatbaar voor oplichters.
![]()
Nou was die meid geen oplichter, maar wel een golddigger.![]()
Laatst beiden een uitnodiging van de Postcodeloterij, bij hem worden er nog wat extra loten aangesmeerd.
Kan niet zeggen dat'ie het nog wel leert, hij is begin volgend jaar 61.![]()
Surprise me.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef Geerd het volgende:
Laat ik de rest maar ff achterwegen dan
Kapverdiaan, dus je ziet het niet minder aan' em.quote:
Ehhhhquote:Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef stinkie het volgende:
En dat is jammer, want de meeste mid-einde 90's motoren vind ik minder mooi dan de wat oudere. En de nieuwe zijn voor mij helemaal niet op te brengen. Dan kunnen de kindjes niet meer eten
We wachten nog heel even af.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Surprise me.![]()
[..]
Kapverdiaan, dus je ziet het niet minder aan' em.![]()
Ook wel bekend als de vader van Rib-i / pic van de quad.
Hij wilde er ook wel eentje om meisjes te versieren.
Nou super . . .quote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ehhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Superbikes dus?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:18 schreef o-o het volgende:
[..]
Nou super . . .
. . . super lelijk . . .
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je biologische klokit's ticking
tik tak tik tak ...
Geen rare kleurstoffen op je geldquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Vanochtend ffies met TLRie @werk, na vier maandenniet rijden.
![]()
Er kwam een Roemeen helemaal uit Belgie de motor halen.
En hij was, naast heel vriendelijk, heel goed van betalen.![]()
(en dan heb ik het nog niet over die mooie Roemeense vrouw![]()
![]()
)
Even naar het RDW geweest en hij is officieel uitgevoerd.![]()
![]()
TLR'ie verkocht!
Daarna direct alweer een paar zware jongens voor de motorscoot.![]()
Maar die waren ook goed voor hun geld.![]()
Ding is nu zonder verzekering en rijbewijs gemachtigde rijder onderweg naar Almere.
Binnen twee weken gaat ze een mooier leven tegemoet in Curaçao.
Yamaha Maxter150 verkocht!
Wat gaat er voor terug komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |