Grieks is 1 van de weinige talen die ik niet in Cork heb gehoord.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee gek! Grieks altijd drie dagen van te voren (waar ik dus nu al te laat mee ben)Ennnnnnnnnnnnn zo. Alleen in de toetsweek wel altijd ja. Maar volgens mij heb je de verkeerde voor je want ik leer altijd heel veel.
hij heeft er eentje vermoed ikquote:
Grieks?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee gek! Grieks altijd drie dagen van te voren (waar ik dus nu al te laat mee ben)Ennnnnnnnnnnnn zo. Alleen in de toetsweek wel altijd ja. Maar volgens mij heb je de verkeerde voor je want ik leer altijd heel veel.
Waar?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Grieks is 1 van de weinige talen die ik niet in Cork heb gehoord.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft er eentje vermoed ik
Gelukkig kende ik die nog niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Grieks?
Ik ken 1 woord in't Grieks en dat is incest: Papalaatmnpiemelos.
Cork, Ierland, waar ik bijna een jaar heb gewoond...quote:
Dat is te hopen voor 'm, hij heeft er iig de mond van volquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft er eentje vermoed ik
Spreken ze daar zoveel talen dan? En ben je weer terug?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Cork, Ierland, waar ik bijna een jaar heb gewoond...
Ik kan wel Grieks!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet weten waar Cork ligt
Je weet wel, wat in je wijnfles zit boven in....quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet weten waar Cork ligt
Ik heb ook gymnasium gedaan op mijn school, ben ermee gestopt, doe nu atheneum.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op wat voor school zit je? Grieks is compleet achterhaald, tenzij je de taal wil studeren.
Ik kan er juist wel mee leven, maar het origineel blijft het leukst.quote:
Nee, er zitten een helehoop nationaliteiten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Spreken ze daar zoveel talen dan? En ben je weer terug?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je weet wel, wat in je wijnfles zit boven in....
Op een zomerdag kan het er wel mee doorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan er juist wel mee leven, maar het origineel blijft het leukst.
Ik heb zelfs de volledige versie (met extra intermezzo).
Tjibbe heeft geen goede conditiequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... zelfde gebouw, maar dan 2 etages lager. Is best te doen!
We hebben wel 35 minuten met Roel gespeeld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
we hebben vandaag niet het geheime woord gehad
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op wat voor school zit je? Grieks is compleet achterhaald, tenzij je de taal wil studeren.
nee, die was veels te druk met de telefoonquote:
ow schroefdop bedoel jequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je weet wel, wat in je wijnfles zit boven in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |