Nice! nu even lekker Fok!ken en 3FM luisterenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lekker Grieks en wiskunde leren.
KOEKOEK
1, 2 of 3?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toto.
Jij leerde toch nooit , pas dag van te vorenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lekker Grieks en wiskunde leren.
KOEKOEK
Nee gek! Grieks altijd drie dagen van te voren (waar ik dus nu al te laat mee ben)quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij leerde toch nooit , pas dag van te voren
Ja, jij wel hea.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee gek! Grieks altijd drie dagen van te voren (waar ik dus nu al te laat mee ben)Ennnnnnnnnnnnn zo. Alleen in de toetsweek wel altijd ja. Maar volgens mij heb je de verkeerde voor je want ik leer altijd heel veel.
Op wat voor school zit je? Grieks is compleet achterhaald, tenzij je de taal wil studeren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee gek! Grieks altijd drie dagen van te voren (waar ik dus nu al te laat mee ben)Ennnnnnnnnnnnn zo. Alleen in de toetsweek wel altijd ja. Maar volgens mij heb je de verkeerde voor je want ik leer altijd heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |