bron: cnn.comquote:Tiger Woods in hospital after car crashNovember 27, 2009 2:39 p.m. EST
(CNN) -- Golfer Tiger Woods was injured in a car accident near his home, Florida officials say.
bron: wesh.comquote:FHP: Tiger Woods Injured In Crash Outside Home
FHP: Woods Hit Fire Hydrant, Tree
POSTED: 1:57 pm EST November 27, 2009
UPDATED: 2:38 pm EST November 27, 2009
WINDERMERE, Fla. -- WESH 2 News has learned that golfer Tiger Woods was injured when he hit a fire hydrant and then a tree outside his Isleworth home early on Friday morning.
The Florida Highway Patrol said Woods was injured in the crash, which took place at about 2:30 a.m., and was taken to Health Central Hospital. The Orange County Fire Department confirmed that a patient was taken to Health Central, but would not confirm that the patient was Woods.
A source told WESH 2 News that Woods has been treated for facial lacerations.
Woods was driving a 2009 black Cadillac Escalade when he lost control and hit a fire hydrant outside his home and a tree outside his neighbor's home, FHP said.
FHP said the crash is still under investigation. It said alcohol did not play a role in the crash, but that charges are pending.
Hij heeft hem hopelijk wel verzekerd!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Daar gaat het miljoenen winnende gouden handje
En gokverslaving.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:59 schreef telavivnick het volgende:
gelukkkig heb hij meer verstand van golf.
Hee! Da's grappig! Die las ik ook al op de FP!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef LasTeR het volgende:
Tiger Woods got distracted by a birdie.
Verzin maar,quote:
quote:RT @BreakingNews: BULLETIN -- REPORT: TIGER WOODS' AGENT SAYS THE GOLFER IS "FINE" AFTER CRASH.
Tiger Woods in hospital after car(t) crashquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Een Cadillac Escalade?
Stereotype.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verzin maar,
handicap
Golf
verkeerde afslag
Als ie dood is: Tiger Doods
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat dus goed met hem.![]()
lol!quote:
Voor de "bosbrand" ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef LasTeR het volgende:
Why does Tiger Woods have a fire hydrant on his driveway?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef LasTeR het volgende:
Tiger Woods got distracted by a birdie.
©LasTeR 2009. Bitches.
Eerste berichten: wonden aan zn gezicht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef Knuck-les het volgende:
wow, hoop toch dat Tiger er niets aan overhoudt. Hij is toch wel een icoon in de (golf)sport.
alsof die gast z'n baantje daar nog nodig had, hij verdient echt absurd veel met dat golfen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:27 schreef TheArt het volgende:
Hij zou al ontslagen zijn uit het ziekenhuis. Weinig aan de hand dus.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
alsof die gast z'n baantje daar nog nodig had, hij verdient echt absurd veel met dat golfen.
Stond vanochtend op telegraaf.nlquote:Gaat Tiger Woods vreemd?
AMSTERDAM - Tiger Woods lijkt de ideale schoonzoon, maar de gelukkig getrouwde golfer zou het hebben aangelegd met een andere vrouw.
Het zou gaan om Rachel Uchitel die na 11 september wereldberoemd werd toen haar foto waarop ze treurt om haar vermiste verloofde, de wereld rondging. Ze werd in een keer bekend als de 9/11 engel. En nu zou ze het dus met Tiger hebben aangehaald, zo meldt the National Enquirer.
De twee zouden samen tijd hebben doorgebracht in New York, Las Vegas en Australië. Bij navraag over haar vermeende affaire met Tiger lachte de blondine de geruchten weg. "Nee, ik ben hier met mijn vriend om zakelijke redenen." Later moest ze toch door knieën en gaf ze toe de golfkampioen minstens twee keer te hebben gezien en dus te hebben gelogen.
Wordt vervolgd...
Dus een neger die vreemd gaat en een aziaat die geen auto kan rijden. What else is new?quote:
[..]
alsof die gast z'n baantje daar nog nodig had, hij verdient echt absurd veel met dat golfen.
Een chinees die zelfmoord pleegt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dus een neger die vreemd gaat en een aziaat die geen auto kan rijden. What else is new?
Hij probeerde een bocht te nemen?quote:Woods was driving a 2009 black Cadillac Escalade when he lost control and hit a fire hydrant outside his home and a tree outside his neighbor's home, FHP said.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij probeerde een bocht te nemen?
Amerikaanse auto's kennende heeft zo'n Escalade waarschijnlijk het weggedrag van een natte dweil.
Hij kan beter golfen dan autorijden. God geeft blijkbaar maar een talentquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet.
[..]
[..]
Ow my godquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:25 schreef bijdehand het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Tiger Woods zwart is
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wat een bitch..![]()
Wel terecht natuurlijk, maar oef, zo'n vrouw wil je ook niet in het duister tegenkomen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit Zweden komt ze
quote:“This situation is my fault, and it’s obviously embarrassing to my family and me,” Woods said on his Web site. “I’m human and I’m not perfect. I will certainly make sure this doesn’t happen again.”
quote:Politie eist huiszoekingsbevel
ROTTERDAM - De politie van Florida wil zo snel mogelijk een huiszoekingsbevel om het medische dossier van Tiger Woods te kunnen inzien en zo te bepalen of zijn verwondingen overeenkomen met de bizarre crash van vrijdag.
Dat meldt tmz.com. Het gerucht gaat immers dat Woods niet verwond werd door het auto-ongeval dan wel door zijn vrouw, Elin Nordegren, die hem lelijk zou toegetakeld hebben in verband met de vermeende affaire van de topgolfer met Rachel Uchitel (34). Dat is natuurlijk een misdrijf en geen ongeval.
Tiger Woods werd in het ziekenhuis verzorgd voor snijwonden aan zijn lippen na een crash met zijn bolide. De vraag is nu of hij die verwondingen opliep tijdens of al vóór het ongeval. Zijn vrouw Elin zou in een heftige ruzie flink hebben uitgehaald.
Die woordenwisseling had te maken met de vermeende verhouding van Woods met de zogenaamde '9/11-Angel', Rachel Uchitel, hostess van diverse New Yorkse nachtclubs. Zijn vrouw Elin zou hem gekrabd en verwondhebben. Om een huiszoekingsbevel te verkrijgen moet de politie serieuze aanwijzingen hebben dat het om een misdrijf gaat. Die zijn er, volgens tmz.
Woods weigerde al drie keer te worden ondervraagd over het incident door de politie. Wettelijk is hij daartoe ook niet verplicht. Hij stuurde een eigen officiële verklaring de wereld in. Hij en hij alleen was verantwoordelijk voor wat er gebeurde. En niet zijn echtgenote die hij zelfs als een heldin afschilderde, omdat ze met een golfstick de ruiten van Woods' auto ingeslagen had om hem te helpen.
Woods zou inderdaad een zestal minuten bewusteloos geweest zijn na het ongeval. Een andere versie wil dan weer dat vrouwlief aan de oorsprong van de crash lag door de auto na de hevige ruzie woedend te bewerken met de stick. Woods zou daarop op een waterleidingspaaltje en een boom geknald zijn. Allemaal valse insinuaties, volgens de golfer.
,,Deze situatie is mijn eigen schuld en het is uiteraard gênant voor mij en mijn familie. Ik ben een mens en ook niet perfect. Dit zal niet meer gebeuren'', stelt hij. Aan zijn vrienden zou hij gezegd hebben dat zijn vrouw helemaal over de rooie ging tijdens de heftige ruzie en dat hij voor haar een peperdure ring moest kopen om haar te kalmeren. Zowel Woods als Uchitel ontkennen hun affaire.
Het was overigens niet de vrouw van Tiger Woods, die de hulpdiensten belde, maar een buurman. ,,Ik heb dringend een ambulance nodig. Mijn buurman is tegen een boom gebotst. Ik zie hem op de grond liggen."
Bron+Videoquote:Tiger Woods krijgt bekeuring van 100 euro
Politie en justitie zullen Tiger Woods (33) niet vervolgen voor zijn dubbele aanrijding eind vorige week in de buurt van zijn villa in Florida. De topgolfer krijgt alleen een bekeuring voor roekeloos rijgedrag. De eerste sportmiljardair ter wereld moet een boete betalen van 164 dollar (100 euro) en krijgt vier strafpunten in zijn rijbewijs.
quote:Barmeisje: 'Ik had 20 keer seks met Tiger Woods'
Nieuwe onthullingen halen reputatie van 's wereldsbeste golfspeler helemaal onderuit
Sportief gaat het golfspeler Tiger Woods voor de wind, maar privé stormt het. Eerst zette zijn vrouw haar nagels in zijn gezicht omdat hij een affaire zou hebben, daarop crashte Woods met zijn Cadillac in de tuin van de buren en gisteren claimde een serveerster twintig keer seks te hebben gehad met de golfer.
'Tiger hier. Mijn vrouw heeft mijn gsm doorzocht en ze zal je waarschijnlijk bellen. Haal je naam van je antwoordapparaat en vervang hem door je telefoonnummer. Je moet dit zo snel mogelijk voor mij doen. Bye.' Blijkbaar voelde Tiger Woods vorige week al nattigheid en wilde hij zijn minnares Jaimee Grubbs verwittigen vóór hun affaire zou uitkomen. Helaas voor Tiger ging zijn maîtresse niet in op zijn vraag. Ze verkocht het voicemail-bericht gisteren samen met haar smeuïge verhaal aan US Magazine, dat het prompt op zijn website plaatste.
Jaimee Grubbs, serveerster in een cocktailbar en realityster, zegt dat ze Woods voor het eerst ontmoette in 2007 in Las Vegas. Enkele dagen later zouden ze een eerste keer seks hebben gehad in haar thuisstad San Diego, toen Woods haar uitnodigde op hotel. 'We werden echte maatjes. Ik voelde ook steeds meer affectie voor hem, maar ik hield altijd in mijn achterhoofd dat er nooit sprake kon zijn van 'ons'. Tiger zou zijn vrouw nooit verlaten. Twee maanden geleden spraken we een laatste keer met elkaar af. In totaal hebben we zeker twintig keer seks gehad', zegt Grubbs aan US Magazine.
Geslagen met golfstick
Een serveerster die claimt twintig keer seks met hem gehad te hebben, is wel het laatste wat Tiger Woods kan gebruiken. De perfecte sportman, echtgenoot en vader is een gegeerde prooi voor de Amerikaanse roddelbladen sinds hij vrijdag met zijn Cadillac Escalade eerst tegen een brandkraan en dan tegen een boom knalde. Meteen daarna gonsde het van de geruchten.
Volgens de invloedrijke celebritysite TMZ waren de snijwonden in Woods' gezicht niet veroorzaakt door de botsing maar door zijn eigen vrouw, Elin Nordegren. Het Zweedse topmodel en moeder van Woods' twee kinderen zou haar nagels in het gezicht van Woods hebben gezet na een ruzie. Daarop vluchtte Woods weg in zijn wagen die door zijn vrouw met een golfstick werd toegetakeld. Daardoor afgeleid crashte Woods op het terrein van zijn buurman.
De echtelijke ruzie zou over Woods geheime relatie met Rachel Uchitel gegaan zijn. De blondine werd acht jaar geleden wereldberoemd door een emotionele foto van kort na 11 september waarop ze treurt om haar vermiste verloofde. De zogeheten engel van 9/11 werkt intussen als VIP-hostess in de Tao, een discotheek waar onder anderen Kevin Costner, Mariah Carey en Jon Bon Jovi vaak te gast zijn en waar ze naar verluidt ook Tiger Woods heeft leren kennen.
Leugendetector
Sindsdien gaat het steil bergaf met de reputatie van de knappe golfer. Hij gaf forfait voor zijn eigen toernooi ten voordele van zijn Tiger Woods Foundation, die kansarme kinderen wil laten studeren. 'Deze situatie is mijn eigen schuld en het is uiteraard gênant voor mij en mijn familie. Dit zal niet meer gebeuren', stelt hij in een mededeling. Zowel Woods als Uchitel ontkennen de affaire. Zij zou zelfs bereid zijn een test met een leugendetector te ondergaan.
Nu de voicemail van serveerster Jaimee uitlekte, is de smetteloze reputatie van de golden golfboy naar de vaantjes. Op het internet circuleren hilarische filmpjes over de echtelijke problemen van Tiger Woods. Een goksite heeft vijf mogelijke scenario's bedacht waarop je geld kunt verwedden. Wie denkt dat de golfer op een scheiding afstevent of zijn slippertje bekent, kan veel geld winnen. En daarnaast is er de vraag die iedere Amerikaan zich nu stelt: welke soort golfclub heeft Elin gebruikt om haar man af te troeven?
Bron: ADquote:MIAMI - De Amerikaanse golfer Tiger Woods is opnieuw in het nieuws gekomen. Volgens Amerikaanse media zou dinsdagochtend in alle vroegte (lokale tijd) een vrouw per ambulance het huis van Woods in Windermere verlaten hebben. De onbekende vrouw zou volgens lokale media overgebracht zijn naar het Health Central Hospital, in het nabijgelegen Ocoee. Verdere details ontbreken nog
Woods raakte eerder in opspraak na een bizar auto-ongeluk op zijn landgoed, waarbij hij 's nachts met zijn terreinwagen een dubbele aanrijding veroorzaakte. Hij liep daarbij snijwonden in zijn gezicht op. Daarna doken allerlei verhalen over mogelijke huwelijksproblemen en buitenechtelijke affaires. De steenrijke golfer verontschuldigde zich publiekelijk voor zijn gedrag, maar noemde de aantijgingen ''ziekelijke'' verhalen.
Dit doet ook niets af aan zijn prestaties als sportman.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:02 schreef Leatherface het volgende:
Tiger is wel erg hard van zijn voetstuk aan 't vallen.
Maar zolang hij de boel niet bedriegt op de golf courses, vind ik hem er geen mindere sportman om.
verstandigquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Blik het volgende:
ik lees dit topic alleen voor foto's van Elin Nordegren
Het was bedoeld als een geintje, maar verdomd het was zijn schoonmoeder die met spoed naar het ziekenhuis afgevoerd is. Wat die nu weer in het huis van Tiger deed om 2.30 ´s nachts is me een raadsel overigens. Ik dacht dat zijn vrouw ergens anders ingetrokken was.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:20 schreef voyeur het volgende:
Hij heeft zijn schoonmoeder in elkaar gemept althans dat is mijn interpretatie van dit bericht
Ja en zijn vrouw probeerde Tiger te bevrijden door de achterruit in te meppenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:51 schreef Arcee het volgende:
Ze had gewoon last van d'r maag, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |