Politie eist huiszoekingsbevelROTTERDAM - De politie van Florida wil zo snel mogelijk een huiszoekingsbevel om het medische dossier van Tiger Woods te kunnen inzien en zo te bepalen of zijn verwondingen overeenkomen met de bizarre crash van vrijdag.
![]()
Dat meldt tmz.com. Het gerucht gaat immers dat Woods niet verwond werd door het auto-ongeval dan wel door zijn vrouw, Elin Nordegren, die hem lelijk zou toegetakeld hebben in verband met de vermeende affaire van de topgolfer met Rachel Uchitel (34). Dat is natuurlijk een misdrijf en geen ongeval.
Tiger Woods werd in het ziekenhuis verzorgd voor snijwonden aan zijn lippen na een crash met zijn bolide. De vraag is nu of hij die verwondingen opliep tijdens of al vóór het ongeval. Zijn vrouw Elin zou in een heftige ruzie flink hebben uitgehaald.
Die woordenwisseling had te maken met de vermeende verhouding van Woods met de zogenaamde '9/11-Angel', Rachel Uchitel, hostess van diverse New Yorkse nachtclubs. Zijn vrouw Elin zou hem gekrabd en verwondhebben. Om een huiszoekingsbevel te verkrijgen moet de politie serieuze aanwijzingen hebben dat het om een misdrijf gaat. Die zijn er, volgens tmz.
Woods weigerde al drie keer te worden ondervraagd over het incident door de politie. Wettelijk is hij daartoe ook niet verplicht. Hij stuurde een eigen officiële verklaring de wereld in. Hij en hij alleen was verantwoordelijk voor wat er gebeurde. En niet zijn echtgenote die hij zelfs als een heldin afschilderde, omdat ze met een golfstick de ruiten van Woods' auto ingeslagen had om hem te helpen.
Woods zou inderdaad een zestal minuten bewusteloos geweest zijn na het ongeval. Een andere versie wil dan weer dat vrouwlief aan de oorsprong van de crash lag door de auto na de hevige ruzie woedend te bewerken met de stick. Woods zou daarop op een waterleidingspaaltje en een boom geknald zijn. Allemaal valse insinuaties, volgens de golfer.
,,Deze situatie is mijn eigen schuld en het is uiteraard gênant voor mij en mijn familie. Ik ben een mens en ook niet perfect. Dit zal niet meer gebeuren'', stelt hij. Aan zijn vrienden zou hij gezegd hebben dat zijn vrouw helemaal over de rooie ging tijdens de heftige ruzie en dat hij voor haar een peperdure ring moest kopen om haar te kalmeren. Zowel Woods als Uchitel ontkennen hun affaire.
Het was overigens niet de vrouw van Tiger Woods, die de hulpdiensten belde, maar een buurman. ,,Ik heb dringend een ambulance nodig. Mijn buurman is tegen een boom gebotst. Ik zie hem op de grond liggen."