kijk dit bedoel ik!! negatief!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:27 schreef Zeroku het volgende:
Flikker eens op met die matige kut paints.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Was jij niet die gast die geen ................ meer wou hebben?
Ja ik wou je nog gelijk geven maar ik kon niet posten op dat moment......quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klopt.
Eigenlijk zouden ze me president van de wereld moeten maken
Ja, maar jij leeft wel in Huizen, he. Dat is echt de township van het Gooi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:38 schreef RaXz het volgende:
Zolang ik het hier in 't Gooi bijna nooit hoor vind ik het prima, ik kijk toch geen televisie.
Lamon woont in Leiden, snuggerquote:
Hahaha mannen die met een Gooise r praten zijn helemaal fagsquote:
Haha ja, het is dan ook het meest Evangelische dorp van allemaal, Huizen owns!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, maar jij leeft wel in Huizen, he. Dat is echt de township van het Gooi.
Maar ik hoor het hier verder ook nooit zo overdreven gebruikt worden, natuurlijk heeft iedereen hier wel een lichte 'eur in plaats van rrr' maar het is echt niet zo erg als hoe die BN'ers en wannabe-kakkers praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben jij hier nog nooit geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef alors het volgende:
Newsflash, maar heel Hilverrrrsum praat met een Gooise R. Het gedrocht dringt zelfs in de provincie door
Waar is hier? Met Hilversum bedoel ik overigens de hele televisie en radioindustrie, en dan met name de televisie daar vind je bijna geen presentatoren met een normale r meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier nog nooit geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |