Je ziet weinig verschil tussen de twee termen omdat ze beiden toevallig van toepassing waren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil. Ik was verbaasd toen ik ze zag en vind ze overbodig. Ik zeg nergens dat ze verboden moeten worden of iets dergelijks.
En hoe bedoel je makkelijk scoren hiermee?
Als je het topic heel serieus wilt nemen, dan mag je dat altijd zo doen ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef griekjeee het volgende:
De OP:
Boehoehoe, er valt weer wat te zeiken over moslims Arabieren, laten we ons met z'n allen verzamelen en gaan kankeren!
Dat zeg ik ook niet of wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar staat anders niet dat ik vind dat jullie het met mij eens moeten zijn.
Ik weet zelf het beste wat ik ermee bedoel. Dat hoeft niemand mij te vertellen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je ziet weinig verschil tussen de twee termen omdat ze beiden toevallig van toepassing waren?
Aan de reacties te zien ben ik niet de enige op wie het zo overkomt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het topic heel serieus wilt nemen, dan mag je dat altijd zo doen ja.
Chinezen zijn niet eng genoeg en bovendien niet in de mode, het is hier pas klachtwaardig als het over moslims gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef Tahiti het volgende:
Hoe denken jullie hierover dan?
[ afbeelding ]
Dat is toch een beetje hetzelfde?
Jawel je zei dat ik in mijn OP zei dat iedereen ze net als ik overbodig moet vinden.quote:
Nee, dát vind ik ook te ver gaan. Je topic gaat echter over friggin' chocoladeletters. Dát is toch wel een stukje tolerantie dat je zonder enig verlies kan opbrengen, vind ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
Ik wil het nog wel een keer uitleggen. Iemand kwam met het idee dat Nederlands misschien eens Arabisch kunnen leren om hen tegemoet te komen? (zoiets was het). Prima...maar ik heb zelf die behoefte niet. Waarom niet? Omdat ik in Nederlandse ben en gewoon mijn eigen taal wil spreken. Als ik een Arabische niet kan verstaan, dan is dat jammer maar moet ik dan hun taal gaan leren?
Jij post zélf: "Wij hoeven niet te integreren." Daar reageerde ik slechts op, met mijn mening. That's all.quote:Dat jij dit topic en mijn post als: ik hoef niet te integreren', vertaalt als dat ik niet tolerant ben, dan is dat NIET mijn probleem.
Ik zit zo niet in elkaar en ik ben wel gek ook dat ik me hier ga lopen 'verdedigen'. Je drukt nu zelf een stempel op mij.
quote maar dan, anders stfu.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel je zei dat ik in mijn OP zei dat iedereen ze net als ik overbodig moet vinden.![]()
Ingewikkeld zo zeg.
Die zijn kortzichtig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien ben ik niet de enige op wie het zo overkomt.
Maar maar...het is in theorie toch waar dat wij niet hoeven te integreren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dát vind ik ook te ver gaan. Je topic gaat echter over friggin' chocoladeletters. Dát is toch wel een stukje tolerantie dat je zonder enig verlies kan opbrengen, vind ik.
[..]
Jij post zélf: "Wij hoeven niet te integreren." Daar reageerde ik slechts op, met mijn mening. That's all.
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef Tahiti het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch een beetje hetzelfde?
Volgens mij moet je niet smijten met termen waarvan je de betekenis niet weet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar maar...het is in theorie toch waar dat wij niet hoeven te integreren?Ik bedoelde er geen bijzondere dingen mee.
En daarbij: ja dit topic gaat over chocoladeletters. En ik spreek mijn verbazing etc. daarover uit.
Ik wil met dit topic niet bereiken dat er allerlei discussies ontstaan over elke vorm van integratie of onze multi-culti samenleving.
In ONZIN had ik misschien andere reacties gehad.
Ik wil best! Maar ik kan toch niet ineens 3 talen gaan leren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Volgens mij moet je niet smijten met termen waarvan je de betekenis niet weet.
Integratie komt van twee kanten, dus gaat moeilijk als de andere partij niet hoeft.
U hebt gezocht op het woord: integreren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef vencodark het volgende:
Maar maar...het is in theorie toch waar dat wij niet hoeven te integreren?Ik bedoelde er geen bijzondere dingen mee.
Geen idee, mij hoor je in ieder geval niet zeiken als ze die zouden maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
Ik vraag me wel ff iets af he. Zijn er ooit Aziatische chocoladeletters geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |