abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75064250
Alsof Turken en Berbers arabieren zijn
pi_75064255
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ten eerste omdat Nederlands de integratie zou bevorderen, anders leren ze het nooit. En ten tweede... Gasten vertrekken.
Dus als ik goedemorgen in marokkaans kan zeggen gaan de marokkanen nooit meer nederlands leren.
.
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:49:46 #53
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75064257
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:41 schreef vencodark het volgende:
Ohja, ik ben onwijs intolerant. Ik haat ze allemaal.
Ik wil met dit topic niet doen alsof ik een schijthekel aan ze heb maar de feit dat er Arabische letters in de winkel liggen, vind ik overtrokken. Dat heeft absoluut, helemaal niets met andere dingen te maken.
Ik vind deze post...
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:39 schreef vencodark het volgende:
Maar wij hoeven niet te integreren.
...anders behoorlijk intolerant overkomen. "Zij moeten integreren, niet ik!" terwijl dat hele integreren natuurlijk pas ooit succes kán hebben als het van 2 kanten komt. Maar dat ben jij kennelijk niet van plan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_75064270
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:48 schreef Rave_NL het volgende:
Varkensdöner dan maar?
Bestaat toch al? Varkensshoarma vind je overal, en zo verschillend is dat niet van kebap. En Joden mogen ook geen varkensvlees.
pi_75064271
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:46 schreef vencodark het volgende:
Dan heb ik uitgelegd in mijn OP toch? Waarom een Arabische letter? Ik mis ff het doel denk ik.
Ik mis het doel van tampons.
pi_75064279
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:37 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat zou ik een goed idee vinden... we mogen best wat leren van de mensen die in ons land wonen imo...
In ieder geval goed oefenmateriaal om Arabisch te kunnen spreken
Ken je ook chinees? Roemeens? Pools? Italiaans?

Deze mensen zijn naar ons land gekomen, als ze allemaal fatsoenlijk en correct nederlands kunnen dan zal ik misschien eens overwegen om iets Arabisch te leren. Ze zijn hier uit vrije wil gekomen en wij hun niets verplicht. Als ik naar Saudie Arabie ga verwacht ik ook niet dat ze daar Nederlands gaan spreken voor mij en wordt er net zo goed van mij verwacht dat ik hun taal correct leer. Maar sommige wonen hier al 30 jaar en kunnen nog steeds geen zin nederlands. Bah ik walg echt van jouw posts.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_75064280
Misschien zit er wel meer chocola in dan de normale letters
pi_75064283
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik vind deze post...
[..]

...anders behoorlijk intolerant overkomen. "Zij moeten integreren, niet ik!" terwijl dat hele integreren natuurlijk pas ooit succes kán hebben als het van 2 kanten komt. Maar dat ben jij kennelijk niet van plan.
QFT... en t kleinste beetje moeite is al te veel werk... te lastig waarschijnlijk
Beetje meer medewerking mag ook wel En dan dalijk zeker ook nog die arab letters willen zien verdwijnen nee dat is leuk
pi_75064285
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:39 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Eens.
Intolerante polariserende demoniserende klacht is het.
Eensch met Garrison.
When it comes to survival..
pi_75064306
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Kan je dat even uitleggen? .
Vroegah, toen de wereld nog normaal was, dronken we melk of water bij het eten.
Tegenwoordig cola.
DE AMERIKANEN HEBBEN ONS HUN DRANKEN OPGEDRONGEN!! WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!!!!!!!
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:52:28 #61
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_75064325
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef zovty het volgende:

[..]

Dus als ik goedemorgen in marokkaans kan zeggen gaan de marokkanen nooit meer nederlands leren.
.
Exact. Want, zoals zo vaak met dat volk, je geeft ze een vinger..
Het begint met dit kleine gebaar en een tijdje later weigeren de dhimmi's nog Nederlands te spreken.

vrijdag 27 november 2009 @ 18:52:30 #62
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75064326
Mensen die serieus op Flammie ingaan terwijl hij aan het trollen is Alsof deze letters daadwerkelijk ook over immigratie, inburgering en taal gaan
pi_75064332
quote:

[..]

Ik vind deze post...
[..]

WTF? je woont in je eigen land en je moet je gaan aanpassen aan vreemdelingen die hierheen komen? Dat slaat toch helemaal nergens op. Deze mensen weten waar ze heen gingen en moeten zich aanpassen. Integreren geldt voor de nieuwkomers niet voor de mensen die er al hun hele leven wonen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_75064336
quote:

[..]

Ik vind deze post...
[..]

Je begrijpt me duidelijk verkeerd.
Ik wil het nog wel een keer uitleggen. Iemand kwam met het idee dat Nederlands misschien eens Arabisch kunnen leren om hen tegemoet te komen? (zoiets was het). Prima...maar ik heb zelf die behoefte niet. Waarom niet? Omdat ik in Nederlandse ben en gewoon mijn eigen taal wil spreken. Als ik een Arabische niet kan verstaan, dan is dat jammer maar moet ik dan hun taal gaan leren?
Ik heb al gezegd dat ik vele vorm van integratie, of welke term je er ook aan wilt geven, helemaal prima. Ik ken mensen met andere nationaliteiten en ik heb geen problemen met ze.
Dat jij dit topic en mijn post als: ik hoef niet te integreren', vertaalt als dat ik niet tolerant ben, dan is dat NIET mijn probleem.
Ik zit zo niet in elkaar en ik ben wel gek ook dat ik me hier ga lopen 'verdedigen'. Je drukt nu zelf een stempel op mij.
pi_75064373
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef Flammie het volgende:

[..]

QFT... en t kleinste beetje moeite is al te veel werk... te lastig waarschijnlijk
Beetje meer medewerking mag ook wel En dan dalijk zeker ook nog die arab letters willen zien verdwijnen nee dat is leuk
Welke moeite stel je voor dat ik doe dan?

Trouwens wel bijzonder dat ik door een topicje over Arabische chocoladeletters door bepaalde mensen aan het kruis genageld wordt en bestempeld als intolerant.
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:55:09 #66
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75064374
Als jij het overbodig vindt, moet iedereen dat dan maar vinden?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75064400
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:55 schreef griekjeee het volgende:
Als jij het overbodig vindt, moet iedereen dat dan maar vinden?
Waar zeg ik dat?
Dit is een topic en was een benieuwd wat anderen er van vinden. Ik probeer niemand te overtuigen van mijn mening/gevoel.
pi_75064423
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef zovty het volgende:

[..]

Vroegah, toen de wereld nog normaal was, dronken we melk of water bij het eten.
Tegenwoordig cola.
DE AMERIKANEN HEBBEN ONS HUN DRANKEN OPGEDRONGEN!! WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!!!!!!!
IK DRINK NOG MELK EN WATER BIJ HET ETEN HOOR
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:57:12 #69
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75064427
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, dan ineens wel?
[..]

Dus mag ik niet een klein beetje verbaast staan?

Verbaasd zijn en iets overbodig vinden is nogal een verschil. Het lijkt meer op een makkelijk scoren topic vanwege het onderwerp, daarom krijg je zulke reacties.
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:57:25 #70
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75064432
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:52 schreef mirved het volgende:
WTF? je woont in je eigen land en je moet je gaan aanpassen aan vreemdelingen die hierheen komen? Dat slaat toch helemaal nergens op. Deze mensen weten waar ze heen gingen en moeten zich aanpassen. Integreren geldt voor de nieuwkomers niet voor de mensen die er al hun hele leven wonen.
Dat ben ik met je eens als het gaat om tolereren van bijvoorbeeld eerwraak, om maar eens een ander uiterste te noemen.

Nu gaat het om fucking chocoladeletters. Get a grip, man.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:57:43 #71
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75064441
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Dit is een topic en was een benieuwd wat anderen er van vinden. Ik probeer niemand te overtuigen van mijn mening/gevoel.
Dat zeg je in je OP
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 18:58:08 #72
230491 Zith
pls tip
pi_75064449
TS is een linkse communist die tegen marktwerking is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75064457
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:57 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Verbaasd zijn en iets overbodig vinden is nogal een verschil. Het lijkt meer op een makkelijk scoren topic vanwege het onderwerp, daarom krijg je zulke reacties.
Ik zie weinig verschil. Ik was verbaasd toen ik ze zag en vind ze overbodig. Ik zeg nergens dat ze verboden moeten worden of iets dergelijks.
En hoe bedoel je makkelijk scoren hiermee?
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:58:31 #74
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_75064467
Dit is toch pure integratie
pi_75064478
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef Flammie het volgende:

[..]

Leren wij die taal ook eens Zij proberen wel het Nederlands meester te maken maar andersom word er nooit iets gedaan... dus dit soort kleine dingen moeten wij gewoon ook kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')