Nee, alleen West 1 en Zuid 2 geloof ik.quote:
Nee, maar dat kan nog komen. Alleen Zuid 2 en West 1 in de B-categoriequote:
Ik kan het niet vinden op de KNVB site?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, alleen West 1 en Zuid 1 geloof ik.
Oh, boeie. Als noord maar door gaat (y)quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan nog komen. Alleen Zuid 2 en West 1 in de B-categorie
ik zie een antipleonasme.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:52 schreef Silv het volgende:
Gelukkig. Ik dacht even dat belangrijk voetbal niet doorging.
http://teletekst.nos.nl/?603-01quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden op de KNVB site?
jij hebt geluk, korfbal ligt er nog niet uit.quote:
Echt he soms voetbal je op een steenhard veld en de volgende keer word die afgelast vanwege 3druppelsquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:51 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een hoerenkots is dat toch, reken je er de hele week op qua afspraken, wordt de wedstrijd door de treurwilgen bij de KNVB afgelast
Klacht: voetbalwedstrijd afgelast
Wij moesten een keer voetballen met windkracht 40 ofzo... bij iedere hoge bal moesten we 4 velden verderop de bal weer halenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Echt he soms voetbal je op een steenhard veld en de volgende keer word die afgelast vanwege 3druppels
Speelden jullie met een skippybal?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wij moesten een keer voetballen met windkracht 40 ofzo... bij iedere hoge bal moesten we 4 velden verderop de bal weer halen
Hier heeft het al de hele week geregend. Verwacht dat het veld wel slecht zal zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef Mikkie het volgende:
Waarom wordt het afgelast dan? Verwachten ze zulk rampenweer dit weekend?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:10 schreef Netsplitter het volgende:
Owwww, de B'tjes maar. en zaterdag.
Phieuw.....gelukkig.
Afgelasten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ja,zon belangrijke wedstrijden doen ze niet zo snel aflassen
Ik hoop toch wel dat ze morgen voor de avond een beslissing genomen hebben of de A-categorie ook doorgaat. Dan kan ik mijn zaterdagavond daar op aanpassen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zie het trouwens niet rooskleurig in voor morgen en zondag. Eerst morgen lekker de hele dag in de regen de post bezorgen en dan zondag om 8 uur opstaan om te bellen of het nog doorgaat
Ik hoop met je mee, maar er zijn genoeg verenigingen die tot het laatste moment geen beslissing hebben genomen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat ze morgen voor de avond een beslissing genomen hebben of de A-categorie ook doorgaat. Dan kan ik mijn zaterdagavond daar op aanpassen.
Kan goed zijn dat ze ook alles eruit gaan gooien. Ik heb er een hekel aan als ik op zondagmorgen pas te horen krijg dat het voetballen niet doorgaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar er zijn genoeg verenigingen die tot het laatste moment geen beslissing hebben genomen.
Heb je lepra ofzo? Tik 603 op teletekst in en je weet het.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:43 schreef Lel het volgende:
Hallo ik had even een vraag of iemand weet of categorie B district west 2 eruit ligt.
Ok. Dan zijn TT en de KNVB lekker tegenstrijdig dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef Lel het volgende:
ja dat heb ik gedaan, maar ik vond op de knvb site het volgende: http://www.knvb.nl/archie(...)aterdag_b-categorie2
Dus vandaar dat ik mij het afvroeg.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef 2cv het volgende:
Aflassen die handel ! Met alleen hechtjes blijft het niet zitten ...
Jij snapt het ! En voetbal mogen ze afschaffen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aflassen die zooi!
Ja, je zou maar in de beloftencompetitie spelen, daar wordt het nooit afgelastquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet je beter worden, speel je hoger, is het (nog) niet afgelast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |