Dit.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Terechte klacht??????
Het is ook tuig dat meestal loopt te demonstreren, ongewassen beroepswerkloze linkse hippie tuig. Andere mensen die hebben helemaal geen tijd voor al die onzin.
mee eensquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef mirved het volgende:
Alleen mee oneens als het gaat over die krakers demonstraties. Die flikkers moeten ook gewoon eens gaan werken voor een huis te kunnen betalen en moeten niet verwachten dat ze in de binnenstad kunnen wonen voor weinig geld. Als er werkelijk zoveel woningnood is dan zouden er genoeg projectontwikkelaren wel even wat huizen/appartementen uit de grond stampen. Deze zijn echt niet vies van geld verdienen. Maar dat werkschuw tuig wilt er niet voor betalen.
Wat dacht je van kunstmatig de vraagzijde hoger houden om zo als projectontwikkelaar extra geld naar binnen te harken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef mirved het volgende:
Alleen mee oneens als het gaat over die krakers demonstraties. Die flikkers moeten ook gewoon eens gaan werken voor een huis te kunnen betalen en moeten niet verwachten dat ze in de binnenstad kunnen wonen voor weinig geld. Als er werkelijk zoveel woningnood is dan zouden er genoeg projectontwikkelaren wel even wat huizen/appartementen uit de grond stampen. Deze zijn echt niet vies van geld verdienen. Maar dat werkschuw tuig wilt er niet voor betalen.
Telegraaf en geenstijl is echt een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:46 schreef Prenzlauer het volgende:
*in before de krakers dicussie losbarst*
Geenstijl was vroeger best nog goed, kritisch. Tegenwoordig is het echt gewoon Telegraaf 2.0 geworden. Zeiken, cynisch en alleen maar op de man spelen.
Als ik een pand bezit dan mag ik er mee doen wat ik wil. Dan ben ik niet verplicht iemand anders er toegang toe te geven alleen omdat die graag in de binnenstad wilt wonen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:44 schreef kadoter het volgende:
[..]
Wat dacht je van kunstmatig de vraagzijde hoger houden om zo als projectontwikkelaar extra geld naar binnen te harken?
Niet zo naïef doen. Hoewel krakers over het algemeen niet mijn sympathie hebben, hebben ze op het gebied van woningnood wel een punt.
Het is absurd dat als er een dusdanig grote vraag is naar woningen, er panden in bijvoorbeeld Amsterdam voor zulke lange periodes leeg mogen staan. Als gebouwen niet zo lang leeg zouden staan, maar op een toepasselijke wijze gebruikt werden voor wat dan ook, zou kraken niet eens bestaan.
Misschien maar hij heeft wel een punt. Enige wat mensen op geenstijl kunnen doen is alles afzeiken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Telegraaf en geenstijl is echt een wereld van verschil.![]()
Trouwens. Op kan niet handelen. Spring toch in de maas.
Ga zelf het land uit, rechts ongewassen kaalkopjequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:01 schreef onderscheid het volgende:
Links ongewassen langharig tuig moet het land uit. Ze zijn nog minder waard dan volgespoten condooms.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga zelf het land uit, rechts ongewassen kaalkopje
Inhoudelijk? Ik vind gewoon dat jij een baan moet zoeken, ipv van mijn belastingcenten te lopen demonstreren. Hippies hebben best recht om te leven enzo, maar je moet wel je steentje bijdragen. WAAROM HEB JE GEEN BAANquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef defamai het volgende:
Misschien was het er een beetje om vragen, maar een aantal reply's hier illustreren dus exact wat ik bedoel. Het is zo ontzettend makkelijk om een mening te hebben achter een toetsenbord, maar breng nou eens een keer iets inhoudelijks in in de discussie, ipv roepen dat het allemaal links langharig werkschuw tuig.
Juist, punt een ging dit topic niet om mij persoonlijk, noch om iemand anders. Het gaat om het gedrag van mensen op het internet, met commentaren zoals de jouwe. Het feit dat vakbondsacties in verband worden gebracht met werkloosheid dus onder andere.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:10 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Inhoudelijk? Ik vind gewoon dat jij een baan moet zoeken, ipv van mijn belastingcenten te lopen demonstreren. Hippies hebben best recht om te leven enzo, maar je moet wel je steentje bijdragen. WAAROM HEB JE GEEN BAAN
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:16 schreef defamai het volgende:
[..]
Juist, punt een ging dit topic niet om mij persoonlijk, noch om iemand anders. Het gaat om het gedrag van mensen op het internet, met commentaren zoals de jouwe. Het feit dat vakbondsacties in verband worden gebracht met werkloosheid dus onder andere.
Waar maak jij uit op dat ze geen baan hebben? Omdat ze demonstreren? Sommige mensen gebruiken graag een paar vrije uren op om zich in te zetten voor de maatschappij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:10 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Inhoudelijk? Ik vind gewoon dat jij een baan moet zoeken, ipv van mijn belastingcenten te lopen demonstreren. Hippies hebben best recht om te leven enzo, maar je moet wel je steentje bijdragen. WAAROM HEB JE GEEN BAAN
Dat is niet waar, uit onderzoek blijkt dat 90% van de demonstranten bestaat uit hippies/krakers.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ze geen baan hebben? Omdat ze demonstreren? Sommige mensen gebruiken graag een paar vrije uren op om zich in te zetten voor de maatschappij.
Idd, en altijd als er geweld wordt gebruikt of er worden dingen gesloopt is het de schuld van die linkse krakerhippies. Die komen alleen maar demonstraties verstoren om onrust te stoken, en dan moet de politie weer komen om ze aan hun ongewassen sik het busje in te trekken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:22 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Dat is niet waar, uit onderzoek blijkt dat 90% van de demonstranten bestaat uit hippies/krakers.
ja he, die zielige, eerlijke rechts extremisten burgers doen toch helemaal niets verkeerd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:30 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Idd, en altijd als er geweld wordt gebruikt of er worden dingen gesloopt is het de schuld van die linkse krakerhippies. Die komen alleen maar demonstraties verstoren om onrust te stoken, en dan moet de politie weer komen om ze aan hun ongewassen sik het busje in te trekken.
Alle extremisten zijn fout. Maar als die van nvu ofzo demonstreren tegen het slopen van een monument ofzo (en vergunning heeft), dan moeten die werkeloze stinkkrakers zich er niet mee bemoeien. Beter schiet de politie met scherp op dat tuig want het is werkelijk waardeloos volk, compleet wereldvreemd en werken ho maar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:36 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
ja he, die zielige, eerlijke rechts extremisten burgers doen toch helemaal niets verkeerd?
en het nvu is niet fout?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:41 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Alle extremisten zijn fout. Maar als die van nvu ofzo demonstreren tegen het slopen van een monument ofzo (en vergunning heeft), dan moeten die werkeloze stinkkrakers zich er niet mee bemoeien. Beter schiet de politie met scherp op dat tuig want het is werkelijk waardeloos volk, compleet wereldvreemd en werken ho maar.
Hun gedachtegoed is misschien fout maar ze zorgen wel voor een hoop minder problemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:45 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
en het nvu is niet fout?
Dat die 2 partijen zichzelf maar lekker de kop inslaan
En hiermee is het topic afgerondquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Terechte klacht??????
Het is ook tuig dat meestal loopt te demonstreren, ongewassen beroepswerkloze linkse hippie tuig. Andere mensen die hebben helemaal geen tijd voor al die onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |