quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:47 schreef Toolmaker het volgende:Een
goede vriendin heeft gevraagd of ik op
2e kerstdag zin heb om mee te gaan naar het Relatieplanet
singles event. Dus even wat research gedaan, kosten vallen best mee(19,50) en zo te zien wordt dat maandelijks georganiseerd.
Maar, wie hier is er weleens geweest? Want ziet er wel grappig uit, maar is het ook echt leuk? Of zijn het kuddes mensen die enigzins hopeloos verloren hopen de liefde van hun leven te vinden?
EUH ... en weet je zeker dat die "goede vriendin" eigenlijk niet meer wil met JOU ? kerst heeft vaak al wat extra romantisch, en dan samen naar een singlefeest.... En als je zeker weet dat zij dat niet wil, weet je dan ook zeker dat jij dan niet iets wil met haar ? Niets erger om iemand waar je (onbewust) best wel beetje gek op bent te zien aanpappen met (in jouw ogen) losers

(been there, done that

)
Is het echt alleen vriendschap onderling van beide kanten, en anders toch niks te doen dan, dan vooral lekker gaan, op zijn minst kan je samen veel lol hebben om die andere singles daar, zit er wel wat leuks bij, dan kan je zonder schuldgevoel "aan het werk" (we zien de foto's wel

)
Mocht er bij EEN of beiden toch een stiekeme/onbewuste klik zijn, dan lijkt het mij veel "leuker" om daar samen alleen achter te komen , dan op zo'n singlefeest rond te hangen ....
persoonlijk zijn mijn vriendinnen OF in mijn ogen compleet niet aantrekkelijk en dus gewoon vrienden (eigenlijk de beste vrienden dan) OF toch een soort van geheime crush, stieken hopend op ooit nog een kansje OF de relatie van een vriend/vriendin van mij. Weet per vriendin exact in welke groep(en) ze valt,