abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75058555

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
Cool story, Hansel.
pi_75058606
Iedereen fijne feestdagen toegewenst.
pi_75058618
Eid mubarak, jwt.
Cool story, Hansel.
pi_75058649

Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_75059146
Alle Turken, Omani's en anderssoortigen die ik gisteren nog niet een goed offerfeest heb kunnen wensen: bayraminiz kutlu olsun.

Ik heb al zeker 5 liter thee en 1bakblik suböregi uitgedeeld en we zijn pas halverwege.
pi_75059259
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef Min-e het volgende:
Alle Turken, Omani's en anderssoortigen die ik gisteren nog niet een goed offerfeest heb kunnen wensen: bayraminiz kutlu olsun.

Ik heb al zeker 5 liter thee en 1bakblik suböregi uitgedeeld en we zijn pas halverwege.
Je lijkt wel een Nederlander met je eet- en drinklimiet. 'Na 10 liter thee en 2 bakblikken koekjes vindt tante min-e het genoeg geweest vandaag' .
Cool story, Hansel.
pi_75059296
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef Min-e het volgende:

Ik ben net een half uurtje wakker
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_75059724
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je lijkt wel een Nederlander met je eet- en drinklimiet. 'Na 10 liter thee en 2 bakblikken koekjes vindt tante min-e het genoeg geweest vandaag' .
Was juist aan het opscheppen, dat heel veel mensen mijn kookkunsten weten te waarderen.

Lees na het woord 'mijn', ' moeders'.
pi_75059748
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:03 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik ben net een half uurtje wakker
Bayram yaptin demekki!
pi_75060871
Is schapenvlees lekker? Dit zal mijn enige bijdrage zijn, aangezien ik hier totaal niet over mee kan praten
pi_75061346
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef Min-e het volgende:

[..]

Bayram yaptin demekki!
Evet, asil bayram budur
pi_75061356
Eid mubarak

wat is bayram toch leuk dit jaar
Ik ben een pure Turk.
pi_75061388
Iyi bayramlar
pi_75069665
ik lees net dat foliumzuur in combinatie met b12 kankerverwekkend is (volgens een onderzoek..)
ik wil stoppen met eten
Ik ben een pure Turk.
pi_75069851
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik lees net dat foliumzuur in combinatie met b12 kankerverwekkend is (volgens een onderzoek..)
ik wil stoppen met eten
Je krijgt tegenwoordig overal kanker van, je kan beter niet meer verder leven

Wat heb je allemaal op nu? En is schapenvlees nou lekker of niet?!
pi_75070046
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je krijgt tegenwoordig overal kanker van, je kan beter niet meer verder leven

Wat heb je allemaal op nu? En is schapenvlees nou lekker of niet?!
Ja, maar toch maken al die onderzoeken me bang. Heb vandaag niet zoveel op, 12 baklava en wat sarma, vlees komt morgen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75070203
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar toch maken al die onderzoeken me bang. Heb vandaag niet zoveel op, 12 baklava en wat sarma, vlees komt morgen.
Heeft helemaal geen zin, als je er goed op let heb je elke paar jaar dezelfde onderzoeken, schrik je er telkens weer van en ondertussen ben je nog steeds niet dood

Vleesch
pi_75070436
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

Heeft helemaal geen zin, als je er goed op let heb je elke paar jaar dezelfde onderzoeken, schrik je er telkens weer van en ondertussen ben je nog steeds niet dood

Vleesch
Ik geloof er niet heel veel in, maar toch maakt het me soms een beetje bang, dat is het probleem.
Ik ben een pure Turk.
pi_75070769
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik geloof er niet heel veel in, maar toch maakt het me soms een beetje bang, dat is het probleem.

Het zit tussen je oren, oplossing--> Meer eten zodat daar geen ruimte meer voor is
Baklava is die zoete zooi toch, nooit op
pi_75070932
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:45 schreef Rookert het volgende:
Is schapenvlees lekker? Dit zal mijn enige bijdrage zijn, aangezien ik hier totaal niet over mee kan praten
Ik vind van niet, het is naar mijn idee te sterk van smaak. Lam is beter, zachter, milder. Maar smaken verschillen.
pi_75071016
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:07 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ik vind van niet, het is naar mijn idee te sterk van smaak. Lam is beter, zachter, milder. Maar smaken verschillen.
Lamsvlees

Ik had in Dublin in zo'n pub op, een lamschenkel, het vlees viel van het bot als je er naar keek
En ook een keertje in een restaurant waar ze 3 van die stukjes mooi hadden gestapeld en het was echt heel lekker mals

Ik zou sterven als ik vegetariër moest worden Je bent trouwens wel hard de lul als je een vegetarische moslim bent of niet?
pi_75071285
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:09 schreef Rookert het volgende:

[..]

Lamsvlees

Ik had in Dublin in zo'n pub op, een lamschenkel, het vlees viel van het bot als je er naar keek
En ook een keertje in een restaurant waar ze 3 van die stukjes mooi hadden gestapeld en het was echt heel lekker mals

Ik zou sterven als ik vegetariër moest worden Je bent trouwens wel hard de lul als je een vegetarische moslim bent of niet?
Je bedoelt denk ik lamskoteletjes, die zijn idd wel eens lekker op zijn tijd.

Ben zelf niet zo'n vleesliefhebber, ook al zijn er veel gerechten in de Turkse keuken waar vlees inzit, genoeg lekkere dingen nog hoor voor mensen die er niet van houden.
Ik heb een vegetarische vriendin en die vind onze linzensoep (mercimekcorbasi) echt fantastisch.
pi_75073781
Bayraminiz mubarek olsun, ellerinizden operim
pi_75074201
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:16 schreef Min-e het volgende:

[..]

Je bedoelt denk ik lamskoteletjes, die zijn idd wel eens lekker op zijn tijd.

Ben zelf niet zo'n vleesliefhebber, ook al zijn er veel gerechten in de Turkse keuken waar vlees inzit, genoeg lekkere dingen nog hoor voor mensen die er niet van houden.
Ik heb een vegetarische vriendin en die vind onze linzensoep (mercimekcorbasi) echt fantastisch.
Ook goed, er staat lam voor

Vreetfestijn duurt tot zondag toch?
pi_75076568
Ik heb trouwens een superdag gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')