quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Je lijkt wel een Nederlander met je eet- en drinklimiet. 'Na 10 liter thee en 2 bakblikken koekjes vindt tante min-e het genoeg geweest vandaag'quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef Min-e het volgende:
Alle Turken, Omani's en anderssoortigen die ik gisteren nog niet een goed offerfeest heb kunnen wensen: bayraminiz kutlu olsun.
Ik heb al zeker 5 liter thee en 1bakblik suböregi uitgedeeld en we zijn pas halverwege.
Ik ben net een half uurtje wakkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef Min-e het volgende:
Alle Turken, Omani's en anderssoortigen die ik gisteren nog niet een goed offerfeest heb kunnen wensen: bayraminiz kutlu olsun.
Ik heb al zeker 5 liter thee en 1bakblik suböregi uitgedeeld en we zijn pas halverwege.
Was juist aan het opscheppen, dat heel veel mensen mijn kookkunsten weten te waarderen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Nederlander met je eet- en drinklimiet. 'Na 10 liter thee en 2 bakblikken koekjes vindt tante min-e het genoeg geweest vandaag'.
Bayram yaptin demekki!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ben net een half uurtje wakker
Evet, asil bayram budurquote:
Je krijgt tegenwoordig overal kanker van, je kan beter niet meer verder levenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik lees net dat foliumzuur in combinatie met b12 kankerverwekkend is (volgens een onderzoek..)
ik wil stoppen met eten
Ja, maar toch maken al die onderzoeken me bang. Heb vandaag niet zoveel op, 12 baklava en wat sarma, vlees komt morgen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig overal kanker van, je kan beter niet meer verder leven![]()
Wat heb je allemaal op nu? En is schapenvlees nou lekker of niet?!
Heeft helemaal geen zin, als je er goed op let heb je elke paar jaar dezelfde onderzoeken, schrik je er telkens weer van en ondertussen ben je nog steeds niet doodquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar toch maken al die onderzoeken me bang. Heb vandaag niet zoveel op, 12 baklava en wat sarma, vlees komt morgen.
Ik geloof er niet heel veel in, maar toch maakt het me soms een beetje bang, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heeft helemaal geen zin, als je er goed op let heb je elke paar jaar dezelfde onderzoeken, schrik je er telkens weer van en ondertussen ben je nog steeds niet dood![]()
Vleesch
Het zit tussen je oren, oplossing--> Meer eten zodat daar geen ruimte meer voor isquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik geloof er niet heel veel in, maar toch maakt het me soms een beetje bang, dat is het probleem.
Ik vind van niet, het is naar mijn idee te sterk van smaak. Lam is beter, zachter, milder. Maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:45 schreef Rookert het volgende:
Is schapenvlees lekker?Dit zal mijn enige bijdrage zijn, aangezien ik hier totaal niet over mee kan praten
Lamsvleesquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik vind van niet, het is naar mijn idee te sterk van smaak. Lam is beter, zachter, milder. Maar smaken verschillen.
Je bedoelt denk ik lamskoteletjes, die zijn idd wel eens lekker op zijn tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lamsvlees![]()
Ik had in Dublin in zo'n pub op, een lamschenkel, het vlees viel van het bot als je er naar keek![]()
En ook een keertje in een restaurant waar ze 3 van die stukjes mooi hadden gestapeld en het was echt heel lekker mals![]()
Ik zou sterven als ik vegetariër moest wordenJe bent trouwens wel hard de lul als je een vegetarische moslim bent of niet?
Ook goed, er staat lam voorquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik lamskoteletjes, die zijn idd wel eens lekker op zijn tijd.
Ben zelf niet zo'n vleesliefhebber, ook al zijn er veel gerechten in de Turkse keuken waar vlees inzit, genoeg lekkere dingen nog hoor voor mensen die er niet van houden.
Ik heb een vegetarische vriendin en die vind onze linzensoep (mercimekcorbasi) echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |