quote:(Amsterdam, 2 maart 1820 - Nieder-Ingelheim, 19 februari 1887) was een Nederlands schrijver en vrijmetselaar, bekend onder het pseudoniem
![]()
Stand deel 1802:quote:
heeft niets met koffie te makenquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:53 schreef tomtomaat het volgende:
International Corporated Coffee Organisation?
uhm... geen woord goed?quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
heeft niets met koffie te maken
geen enkel woord is goed
Die bestaat wel maar dat is niet de organsiatie die bedoeld werd, compleet andere hoekquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
uhm... geen woord goed?
International en Organisation niet?
Want ik dacht International Coacau (hoe schrijf je dat in godsnaam) Organisation
coca
kauwkauw
kocau
coceu
cocoa
volgens mij zit de juiste spelling er niet bijquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
uhm... geen woord goed?
International en Organisation niet?
Want ik dacht International Coacau (hoe schrijf je dat in godsnaam) Organisation
coca
kauwkauw
kocau
coceu
cocoa
cocoa is wel goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
volgens mij zit de juiste spelling er niet bij
Heb ik tenminste iets goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
cocoa is wel goed
(qua spelling dan)
http://www.icco.org/
maar die werd niet gezocht
Ik zat met de nederlands spelling in mijn kop. Cacao dus.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:22 schreef Yankee het volgende:
een of andere interkerkelijke ontwikkelingsorganisatie
presteer je het nu al weer om nightcowboy het punt te geven en niet mij?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep, dat was de hoek die ik zocht
..door ICCO, een interkerkelijke organisatie voor ontwikkelingssamenwerking.
Stand deel 1802:
1 PhysicsRules
1 De_Hertog
6 nightcowboy
1 RoofingBurner
3 GimmeGore
5 qonmann
1 ScottTracy
3 tomtomaat
3 Yankee
2 Ofyles2
1 Terpentin07
1 BasOne
Jullie gebruiken allebei dit:quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:24 schreef Yankee het volgende:
[..]
presteer je het nu al weer om nightcowboy het punt te geven en niet mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |