Ben benieuwd bij wie hij is gaan huilenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
vlgs mij zit je inbox vol?
Nee het is een PM ban inderdaad.
Jawel, hij staat in je notes namelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd bij wie hij is gaan huilen
Kom op zeg, zo erg kan je toch niet schrikken van je eigen foto ?
Hij was niet bewerkt verder ofzo.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, hij staat in je notes namelijk
Overigens toffe feature PM bans
*zucht*quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De foto was niet bewerkt, er is enkel een tekst onder gezet.
("Iets van "Hoera, ik ben gebitchslapped door Bastard !" ofzo
)
Doe wat je niet laten kuntquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef Bastard het volgende:
Ik wil m anders wel even wat foto's van jouw doorsturen met wat ideetjes voor een leuke shop? Even kijken of we het in evenwicht kunnen brengen? Goodold fridayafternoons zeg maar
Neuh, ik hoef nooit te zoeken naar een stok, ik zorg dat ik er altijd eentje bij me hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het niet Led.. ik zou ook serieus pissed zijn als er ineens foto's van mij werden gepost zonder toestemming, helemaal als het gebeurt voor de snelle lach.
En die eeuwige stok .. beide kampen zoeken een stok, jij bent zelf ook zoooo op zoek naar die stok, ontkennen zou zelfontkenning zijn.
hele tijd spelen en dreigen met iemands privacy vind ik echt laag , het is triest dat er zo'n regel moet bestaan omdat mensen anders over die grens gaan ,quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd bij wie hij is gaan huilen
Kom op zeg, zo erg kan je toch niet schrikken van je eigen foto ?
Hij was niet bewerkt verder ofzo.
dat kan je idd zeggen , je kan ook zeggen , "oeps ik ben te ver gegaan "en leren van je fout .quote:Ben benieuwd bij wie hij is gaan huilen
Ah, daar hebben we bemoeial #2 weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:24 schreef Summers het volgende:
[..]
hele tijd spelen en dreigen met iemands privacy vind ik echt laag , het is triest dat er zo'n regel moet bestaan omdat mensen anders over die grens gaan ,
het is nog triester als je die regel steeds overschrijd ,
is dat je beste argument ? ben zoals mij of ik heb schijt aan je privacy ?
Ik zou niet weten waarom ik dat zou zeggen.quote:dat kan je idd zeggen , je kan ook zeggen , "oeps ik ben te ver gegaan "en leren van je fout .
en die rem in jezelf vinden in de toekomst om uit jezelf iemands privacy te respecteren en daar een grens trekt .
Weet je vrouw wel dat je op facebook op zoek bent naar een relatie ?quote:
Ja man, gewoon alles aangevinkt.. snapte geen hol van dat facebook maar had er 1 nodig om te zien hoe het werkte samen met LIVE. Nu kan ik facebooken en twitteren via mn tvquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Weet je vrouw wel dat je op facebook op zoek bent naar een relatie ?
(Tenminste, dat staat er in je profile)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |