Ik hou van niet van TS. Wil je je post even corrigeren? Bedankt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef L.no het volgende:
Kom maar huilen op Fok!
Iedereen houdt van je.
Blijkbaar haat zelf zij jequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef Nass het volgende:
Nee, het probleem is dat ik haar zeer goed ken, dus had wel wat verwacht
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Zoek proffesionele hulp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blowen? of bowlenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:49 schreef Nass het volgende:
Trouwens, ze had mij maandag uitgenodigd voor een potje bolwen met vrienden, en ik zei dus nee, kan het daardoor komen?
Kan de impact van een nee zo groot zijn?
Bedoel je blowen op bowlen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:49 schreef Nass het volgende:
Trouwens, ze had mij maandag uitgenodigd voor een potje bolwen met vrienden, en ik zei dus nee, kan het daardoor komen?
Kan de impact van een nee zo groot zijn?
Done.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik hou van niet van TS. Wil je je post even corrigeren? Bedankt.
Bedoel JIJ: Bedoel je blowen op bowlen, of: Bedoel je blowen of bowlen?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bedoel JIJ: Bedoel je blowen op bowlen, of: Bedoel je blowen of bowlen?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je zit weer op je verkeerde kloon, remlof.
Je faalt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bedoel JIJ: Bedoel je blowen op bowlen, of: Bedoel je blowen of bowlen?
okquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef Nass het volgende:
Blowen bowlen bolwen, wat maakt het uit, het gaat om de NEE
Ze is momenteel in Groningen, en ik kan dus niet even langs huppelen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:53 schreef Deetch het volgende:
faalhaas, je hart luchten over de msn.Msn is om dates the scoren of slap te ouwehoeren maar iet om je diepste zieleroerselen te delen, zoiets doe je 1-op-1
Geef jezelf een schop onder je reet en ga leuke dingen doen met de paar rienden die je nog over hebt. Zoek iut waarom je je nu zo voelt en doe daar iets aan.
Dates scoren op MSN.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:53 schreef Deetch het volgende:
faalhaas, je hart luchten over de msn.Msn is om dates the scoren of slap te ouwehoeren maar iet om je diepste zieleroerselen te delen, zoiets doe je 1-op-1
Geef jezelf een schop onder je reet en ga leuke dingen doen met de paar rienden die je nog over hebt. Zoek iut waarom je je nu zo voelt en doe daar iets aan.
fobo msn hunter is zijn 2e naamquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dates scoren op MSN.Jij bent zeker zo'n gozer die jaagt op tmf
En een vrouw dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef zovty het volgende:
Chickies zitten niet op wijvenpraat te wachten natuurlijk.
Een echte vent verdrinkt z'n verdriet.
En als ze had gezegd blowjob?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef Nass het volgende:
Blowen bowlen bolwen, wat maakt het uit, het gaat om de NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |