Wat doe ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:38 schreef tho_Omas het volgende:
Die Garisson72 maakt er weer een feest van. (no homo)
De laatste tijd stuit ik vaker op je berichtgeving hier, en ik moet zeggen dat het allemaal erg snedig is. (no homo)quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat doe ik?
Goed dat je dat er nog ff bij zet trouwens, dat 'no homo'. Mensen mochten eens wat gaan denken hè.
Dat was het ook. Ik ben blij dat we de mogelijke geaardheidsroddels in de kiem gesmoord hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
I'll take that as a compliment. (maybe homo. o nee, toch niet. no homo ook dus. pfoe, dat ging bijna mis.)
dat klopt. Maar, voor zover ik weet, heeft ze niet gelogen over dat ik haar geslagen zou hebben. Dus van jouw reactie snap ik niks.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hmm er staat me nog wel iets van bij.Dat een ex van jou hier ook postte. Kan ook van krakkemieke geweest zijn, maar volgens mij niet.
Ik zal je voortaan waarschuwen! Ben jij ook zo benieuwd wie het is?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Goffer, ik ben te laat voor de actie.
Het prinsesje is alweer een kikker.
Huh? Hier ontgaat mij iets. Wie heb jij geslagen en waarom en wat has that to do met de TS???quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:17 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
dat klopt. Maar, voor zover ik weet, heeft ze niet gelogen over dat ik haar geslagen zou hebben. Dus van jouw reactie snap ik niks.
Ja, voor dit soort dingen moeten we echt een sms-alert gaan instellen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan waarschuwen! Ben jij ook zo benieuwd wie het is?
Dan was het wel een ander waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:17 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
dat klopt. Maar, voor zover ik weet, heeft ze niet gelogen over dat ik haar geslagen zou hebben. Dus van jouw reactie snap ik niks.
Je komt vaker op fok aangezien je een kloon bent en dit verrast je? hahaha.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
Mag dit topic verwijderd worden?! Als niemand heir serieus kan reageren, lijkt wel of ik in een kleuterklas terecht ben gekomen met heilige boontjes, dus graag sluiten en verwijderen.
even t topic lezen, aub. Maar is opgelost. Nu weer ontopic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Hier ontgaat mij iets. Wie heb jij geslagen en waarom en wat has that to do met de TS???
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
Mag dit topic verwijderd worden?! Als niemand heir serieus kan reageren, lijkt wel of ik in een kleuterklas terecht ben gekomen met heilige boontjes, dus graag sluiten en verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |