volgens mij zegt het hebben van een minnaar, oh nee vriend, genoeg over wat ze over haar man denktquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef Triggershot het volgende:
Jullie verdienen elkaar.
Constant, ik, ik, ik, maar geen een keer rekening houden met je man.![]()
Tot het jezelf overkomt uiteraard?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef Roellie80 het volgende:
Lekker zinloze reacties weer, stelletje moraalridders
Dat. Leuke vrouw ben jij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef Triggershot het volgende:
Jullie verdienen elkaar.
Constant, ik, ik, ik, maar geen een keer rekening houden met je man.![]()
Ho ho, dat scheiden van je vent een moeilijke beslissing is, is tot daar aan toe, maar moraalridder spelen? neuh.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef Roellie80 het volgende:
Lekker zinloze reacties weer, stelletje moraalridders
Ze schrijft ook dat ze al drie jaar getrouwd is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef error_404 het volgende:
"Grappig" dat je een keer noemt dat je getrouwd bent en voor de rest in het verhaal je man helemaal niet genoemd wordt. Zegt genoeg over jou denk ik dan...
Ik zou er zo voor gaan! Met heel veel roze en bloemetjes en bijtjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:21 schreef Janinel het volgende:
Ja dit is een kloon,
Van ons allebei is het altijd duidelijk geweest dat we vrienden waren oke af en toen sex maar niet verliefd of een relatie .Helaas geld dit voor hem nog steeds maar ik ben dus verliefd geworden.Durf hem dit niet te vertellen want dan ben ik hem helemaal kwijt.
<...>
Hij wil geen vaste relatie daar is hij duidelijk in.
<...>
Maar ik hou van hem wil mijn huwelijk opgeven om bij hem te kunnen zijn, maar ben zo bang als ik hem dit vertel dat hij me niet meer wil zien.
<...>
wat vinden jullie ,moet ik hem vertellen over mijn gevoelens voor hem ?aan een kant denk ik ja want ik weet 100 % zeker dat hij ook wat voor mij voel
Mja, 6 keer.. en nog steeds in de afwikkeling enkel je eigen reet proberen te redden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij zegt het hebben van een minnaar, oh nee vriend, genoeg over wat ze over haar man denkt.
Of je gaat wel voor je huwelijk en in plaats van het meteen maar weg te gooien, onderzoek je hoe je het kan redden, wat er niet goed zit tussen jou en je man en hoe je er uiteindelijk samen sterker uit kunt komen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:34 schreef Andiamo het volgende:
tip: Ga sowieso scheiden van je man. Als je je man alleen al wil verlaten voor een ander, is het huwelijk je blijkbaar weinig waard... Dus om te beginnen in ieder geval daarmee kappen..
En daar met je man over praten is natuurlijk iets te simpel van mij gedacht?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Janinel het volgende:
Mijn man heeft alleen maar oog voor zijn pc. De tijden dat hij me verraste en me mee uitnam ligt al een tijdje achter ons. Hij verwaarloost mij en nu verwaarloos ik hem ook dat geef ik toe, maar daar is hij zelf schuldig aan vind ik. Met mijn minnaar is de spanning weer terug. Of jullie engeltjes zijn.
Waarom niet scheiden dan voor je vreemdgaat? Zou jij willen bedrogen worden omdat je partner onder de indruk is dat je hem verwaarloosd? Je spreekt je eigen wangedrag niet goed op basis van wangedrag van anderen. 2 wrong doesnt make one right.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Janinel het volgende:
Mijn man heeft alleen maar oog voor zijn pc. De tijden dat hij me verraste en me mee uitnam ligt al een tijdje achter ons. Hij verwaarloost mij en nu verwaarloos ik hem ook dat geef ik toe, maar daar is hij zelf schuldig aan vind ik. Met mijn minnaar is de spanning weer terug. Of jullie engeltjes zijn.
Nee hoor. Geen engeltje hier. Maar ik vraag me gewoon af waarom je dan niet weggaat bij je man. Serieus, als je niet gelukkig bent?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Janinel het volgende:
Het ziet er naar uit dat jij je minnaar moet delenquote:maar zogauw ik weg ga word hij heel stil en hoor ik dagen niets van hem ik sms hem dan wel en krijg ook wel antwoord maar heel afstandelijk .Hij wil geen vaste relatie daar is hij duidelijk in zijn huwelijk is 2 jaar geleden gestrand en sinsdien is hij niet alleen bij mij maar bij iedereen heel afstandelijk wil geen band krijgen met iemand zo bang om gekwetst te worden
Ja, het is veel makkelijker om buiten de deur te neuken dan aan je relatie te werken. Dat is dan ook precies wat je afsprak toen je 'Ja, ik wil' zei tegen hem, op jullie trouwdag: 'Ja, ik wil, maar ga geen moeite stoppen in mijn relatie!'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Janinel het volgende:
Het is waarschijnlijk toch wel fijn zo'n huis en bedje waar je man voor betaaltquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen engeltje hier. Maar ik vraag me gewoon af waarom je dan niet weggaat bij je man. Serieus, als je niet gelukkig bent?
Ik dacht dat dat serieus een Amerikaans Jerry Springer fenomeen was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:41 schreef rozecroc het volgende:
ah het bekende ''ik krijg niet genoeg aandacht dus het is zijn schuld dat ik nu rondneuk'-verhaal
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Janinel het volgende:
En wat doe JIJ eraan om die spanning terug te krijgen in jullie relatie? Of ben je zo lui en verwend geraakt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Janinel het volgende:
[..]
Inderdaad ja heb hem vaak zat gezegd dat hij mij weer eens als zijn prinsesje moet behandelen. Ik hou echt wel van hem maar de spanning is er af en hij doet er te weinig aan om het weer zoals vroeger teurg te krijgen in tegenstelling tot mijn minnaar.
Maar daar gaat het nu niet om. Ik wil advies over hoe ik mijn minnaar voor me kan winnen.
"Echt van hem houden" maar ondertussen wel met een ander neuken, terwijl je getrouwd bent. Tuurlijk...quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Janinel het volgende:
[..]
Inderdaad ja heb hem vaak zat gezegd dat hij mij weer eens als zijn prinsesje moet behandelen. Ik hou echt wel van hem maar de spanning is er af en hij doet er te weinig aan om het weer zoals vroeger teurg te krijgen in tegenstelling tot mijn minnaar.
Maar daar gaat het nu niet om. Ik wil advies over hoe ik mijn minnaar voor me kan winnen.
En wat doet het prinsesje zelf om de relatie weer spannender te krijgen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Janinel het volgende:
quote:Maar daar gaat het nu niet om. Ik wil advies over hoe ik mijn minnaar voor me kan winnen.
En dat is nou precies waar het wel om gaat. Als je dat niet inziet verdien je echt helemaal niets...quote:
CC, schatjequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat doet het prinsesje zelf om de relatie weer spannender te krijgen?
[..]![]()
Wat denk je van: niet?
Grote god...quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Janinel het volgende:
[..]
Maar een prinsesje krijgt toch alles wat haar hartje begeert zonder er iets voor te doen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat denk je van: niet?
Kijk hierom zou ik jou dus nooit bedriegen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is wat ik niet snap. Dus stel dat je minnaar geen interesse in je heeft. Dan blijf je wel bij je man?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Janinel het volgende:
[..]
Je man verwaarloost je en daarom heb je een minnaar? Ooit gehoord van praten? Als jouw man jou niet behandelt zoals je zou willen, moet je daar wat aan doen. Heb je dat geprobeerd en werkte dat niet? Dan kun je nog altijd van hem scheiden. Dan kun je zeggen dat het zijn eigen schuld is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Janinel het volgende:
Ik vrees van niet, da's het erge.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
volgens mij is dit de zoveelste relkloon
ik stel dan ook eens voor om met beiden heren eens om de tafel te gaan zitten met van die jerry-bodyguards die altijd net te laat ingrijpenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat serieus een Amerikaans Jerry Springer fenomeen was.
Dat doen we niet. Je kan toch ook ingaan op de wat serieuzere reacties van mensen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
Mag dit topic verwijderd worden?! Als niemand heir serieus kan reageren, lijkt wel of ik in een kleuterklas terecht ben gekomen met heilige boontjes, dus graag sluiten en verwijderen.
Hahaha niemand zegt wat je wilt horen, bedoel je zeker.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
Mag dit topic verwijderd worden?! Als niemand heir serieus kan reageren, lijkt wel of ik in een kleuterklas terecht ben gekomen met heilige boontjes, dus graag sluiten en verwijderen.
Dus omdat mensen het niet met jou eens zijn moet er maar een eind aan gemaakt worden? En wat nou heilige boontjes, voor zover ik weet is vreemdgaan nou niet echt iets waar je trots op hoort te zijn of wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
Ons prinsesje krijgt niet de reacties waar ze op hoopte?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
Dat valt reuze mee. De meeste reacties zijn serieus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
Je houdt zoveel van hem, dat je toch niet de problemen met hem wil oplossen, maar voor je minnaar wil gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef Janinel het volgende:
[..]
Wie weet heeft je man geen idee dat jij hier zo over denkt... Het lijkt mij dat je eerst gaat praten over je problemen met dan gaat kijken of je daar uit kunt komen. Kom je dat niet en heb je het geprobeerd, kies er dan voor om te scheiden en ga dan aan een nieuw leven beginnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Janinel het volgende:
Niks heilige boontjes. Veel mensen hebben bedriegers nou eenmaal niet hoog in het vaandel staan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
ho!, ik was nog niet langsgeweest hoor... ik zal eens kijken, zo zonder OP kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
Lief prinsesje op de erwt,quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
HA edit je post maar. Jij wil advies hoe je je minnaar voor je kunt winnen?quote:
Ja, best verveld als de antwoorden niet in je eigen straatje passenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Janinel het volgende:
quote:
En nu ksssssst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, dat scheiden van je vent een moeilijke beslissing is, is tot daar aan toe, maar moraalridder spelen? neuh.
Mooie plotwending? Lijkt mij een heel reëel beeld dat je schetst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:
Het zou een mooie plotwending zijn als die minnaar het alleen om de sex te doen is, zit ze straks helemaal alleen prinsesje te spelen
Het wachten is op de lemming...quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:
Het zou een mooie plotwending zijn als die minnaar het alleen om de sex te doen is, zit ze straks helemaal alleen prinsesje te spelen
Wrs. krijg je gelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:
Neuh.......het gaat erom dat ze de te nemen stappen niet echt in de juiste volgorde zet. Dus pas als McLover haar de liefde verklaart, gaat ze naar haar man om hem de deur uit te zetten. Als McLover niet van haar blijkt te houden, dan blijft ze zitten waar ze zit. Da's niet zo kies.quote:
Zet je dan wel de OP terug? Is zo onuitnodigend, zo'n lege.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef Re het volgende:
Ik ga geen moeite doen om al die posts terug te zetten, staat toch overal wel gequote en zoals gewoonlijk verwijderen we sowieso geen topics...
Sowieso, jezelf 'prinsesje' noemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ons prinsesje krijgt niet de reacties waar ze op hoopte?.
Dank daarvoor! ik vreesde te laat te zijn voor dit pareltje.quote:
zie OPquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet je dan wel de OP terug? Is zo onuitnodigend, zo'n lege.
Gezien de "afstandelijkheid" van de minnaar die de TS beschreef is de kans groot dat zij niet zijn enige ontspanningsbron isquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:
Tsja, TS denkt waarschijnlijk dat hij haar wel helemaal kan geven wat ze nodig heeft. Ze klinkt wel high-maintenance, denk niet dat hij erin traptquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien de "afstandelijkheid" van de minnaar die de TS beschreef is de kans groot dat zij niet zijn enige ontspanningsbron is
Thanksquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Re het volgende:
zie OP
TS als je nog meeleest, er staan geen policy overschreidende posts in dit topic.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lief prinsesje op de erwt,
We zijn serieus, alleen zeggen we niet wat jij graag horen wil. We zeggen niet dat jouw man een lul is en niet anders verdient dan jouw schuine schaats en we zeggen ook niet dat jouw minnaar je met open armen zal ontvangen als jij hem jouw alles verzengende liefde verklaart. Eerder denk ik dat ie heel snel heel weinig van zich zal laten horen. Nu heeft ie immers wel de lusten en niet de lasten van zo'n verwend prinsesje.
Maar tegen die realiteit is jouw tere prinsessenhuidje niet bestand en dus ga je nu huilie doen en wil je dat het topic verwijderd wordt. Terwijl je toch wel zou moeten weten dat that ain't gonna happen.
Het is zo typisch altijd.
Ik heb er echt zo'n beeld bij van een roze meisje met kroontje dat al drie jaar getrouwd is en de realiteit om de hoek is komen zeilen en i.p.v. dat onder ogen te zien neemt ze maar een vriendje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sowieso, jezelf 'prinsesje' noemen..
Google!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Oehoeh!!!! Inside info??? Vertel eens?
Dat heeft re gedaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:09 schreef Catbert het volgende:
En dan gewoon ook de OP terugplaatsen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ene janineL is wel hard op zoek naar sexcontacten.
http://www.flaironline.nl/site/user_profile/3972quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ene janineL is wel hard op zoek naar sexcontacten.
No shit sherlock.quote:
Ik vind het hele vreemdgaan verhaal, wat enorm triest is, nog niet zo triest als een mod die een topic in stand houdt voor de lulz. Ramptoeristenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom dan die verbazing? Het is een standaardprocedure.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het hele vreemdgaan verhaal, wat enorm triest is, nog niet zo triest als een mod die een topic in stand houdt voor de lulz. Ramptoeristen
quote:
joh zeiksnor... OP was al 10 keer gequote (en ja die heb ik nu weggehaald), en die ga ik niet deleten als TS er om vraagt, gaat niet tegen de policy in en de reacties zijn gewoon ontopic. Dat mevrouw de reacties niet kan waarderen is wat anders.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het hele vreemdgaan verhaal, wat enorm triest is, nog niet zo triest als een mod die een topic in stand houdt voor de lulz. Ramptoeristen
Dat is heel simpel. Voor die regel er kwam was er haast geen R&P meer omdat iedere joker die reacties kreeg die ze niet aanstonden OP's en reacties gingen verwijderen. Dat gaat nogal vervelen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, en dat is doorgeslagen naar posts met een 5:1 verhouding van kut- op normale reacties. Zie ook al die "hij neukt een ander" reacties in typische "het gaat niet lekker met m'n relatie" topics. Ramptoerisme FTWquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier krijg je geen kusjekroel reacties en als je dat niet aanstaat moet je hier geen topic openen.
Want jij vindt dat iedereen haar tips had moeten geven? Nou JanineL, als je nu zus doet, dán.........quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, en dat is doorgeslagen naar posts met een 5:1 verhouding van kut- op normale reacties. Zie ook al die "hij neukt een ander" reacties in typische "het gaat niet lekker met m'n relatie" topics. Ramptoerisme FTW
Wat doe jij hier dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iemand moet toch wat moraal in die moraalridders stampen?quote:
Wat is er mogelijk voor advies te geven dan over hoe ze die minnaar voor zich moet winnen? We kennen beide personen niet, en als ik haar zo hoor is het zo af en toe een afspraakje met hem wat 2 uurtjes duurt, dus wat meer dan beetje neuken en een sigarretje achteraf zal dat niet zijn. Kortom; lijkt me duidelijk dat hij het alleen als sex ziet, anders zou er wel wat leuks voor of na het neuken worden gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, en dat is doorgeslagen naar posts met een 5:1 verhouding van kut- op normale reacties. Zie ook al die "hij neukt een ander" reacties in typische "het gaat niet lekker met m'n relatie" topics. Ramptoerisme FTW
Wat ben je toch ook een moordwijf, we maken zelfs elkaars zinnen al af. Snif.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iemand moet toch wat moraal in die moraalridders stampen?
Vanaf hier gestopt met lezenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:21 schreef Janinel het volgende:
Ja dit is een kloon,
Om met de deur in huis vallen dan maar ik heb een minnaar!En een relatie dus ben getrouwd en dat al 3 jaar.
De metaramptoerist uithangenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar ik wil TS graag even verwijzen naar het viva-forum. Daar begrijpen ze je heus dat je je niet gewaardeerd voelt en dat de enige logische oplossing was om een minnaar te nemen.
En daar zullen ze je ongetwijfeld ook adviseren om het vooral niet aan je man op te biechten (wordt hij alleen maar ongelukkig van natuurlijk) voor jij voor jezelf duidelijk hebt wat je met de toekomst wilt. Want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Jij. Het arme prinsesje in dit verhaal.
Zocht je zoiets?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
Soms baal ik zo dat je zo'n TS niet weer aan de haren terug het topic in kan slepen.
het was een poging naar zo'n achterlijk romannetje, wat ik je zeg!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
Soms baal ik zo dat je zo'n TS niet weer aan de haren terug het topic in kan slepen.
TS zit natuurlijk gewoon hier in dit topic non stop op de f5 toets te klikkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Inderdaad!
Grappig, die mensen die alleen maar posten om te horen te krijgen wat ze willen horen, maar zodra de mening van het publiek afwijkt van de infantiele gedachtengang van TS dan is de TS in geen velden of wegen te bekennen.
Vaak moet zo'n TS even geholpen worden om de vragen te stellen die er écht toe doen. Dat weet zo'n TS vaak niet, door die tunnelvisie. Wij Fok!kers zijn dan, in al onze onbaatzuchtigheid, écht niet te beroerd om even tot de kern van de zaak te gaan, zoals dit topic wel weer aantoont.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef Mejuffrouw het volgende:
Nou ja, als je een vraag stelt en 130 mensen vallen over de moraal en geven geen antwoord op je vraag...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vaak moet zo'n TS even geholpen worden om de vragen te stellen die er écht toe doen. Dat weet zo'n TS vaak niet, door die tunnelvisie. Wij Fok!kers zijn dan, in al onze onbaatzuchtigheid, écht niet te beroerd om even tot de kern van de zaak te gaan, zoals dit topic wel weer aantoont.
Dat zo'n TS er vervolgens niet mee kan omgaan, ja dáár kunnen wij dan ook niks meer aan doen.
Same difference.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:59 schreef Mejuffrouw het volgende:
Welke vragen? vnml. meningen toch?
't is net alsof je het niet meent.quote:Maar je onbaatzuchtigheid siert je.
Dat antwoord ligt besloten in die moraal: vreemdgaan doet een fatsoenlijk mens niet. Triggershot wees er ook al op. Als je relatie niet lekker loopt of je wordt verliefd op een ander (wat natuurlijk kan gebeuren), wees dan eerlijk of handel eerst je huidige relatie netjes af, maar ga niet achter iemands rug om zitten rommelen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef Mejuffrouw het volgende:
Nou ja, als je een vraag stelt en 130 mensen vallen over de moraal en geven geen antwoord op je vraag...
Ach, laat ik zeggen dat ik niet geloof in altruismequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Same difference.
[..]
't is net alsof je het niet meent.
En cynisme, geloof je daar wel in?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ach, laat ik zeggen dat ik niet geloof in altruisme
Heb je naar mijn idee helemaal gelijk in. Maar de vraag was niet: Hoe handel ik het meest integer in de situatie waarin ik nu zit, waarin ik een man en een minnaar heb.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat antwoord ligt besloten in die moraal: vreemdgaan doet een fatsoenlijk mens niet. Triggershot wees er ook al op. Als je relatie niet lekker loopt of je wordt verliefd op een ander (wat natuurlijk kan gebeuren), wees dan eerlijk of handel eerst je huidige relatie netjes af, maar ga niet achter iemands rug om zitten rommelen.
Tis jouw kloon ist nie?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef Mejuffrouw het volgende:
[..]
Heb je naar mijn idee helemaal gelijk in. Maar de vraag was niet: Hoe handel ik het meest integer in de situatie waarin ik nu zit, waarin ik een man en een minnaar heb.
De vraag was: Hoe win ik mijn minnaar voor me?
Maar tien keer 'niet' achter elkaar staat ook zo sneu.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef Mejuffrouw het volgende:
Die vraag stoot een hoop mensen tegen het hoofd. Volkomen terecht overigens.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef Mejuffrouw het volgende:
[..]
Heb je naar mijn idee helemaal gelijk in. Maar de vraag was niet: Hoe handel ik het meest integer in de situatie waarin ik nu zit, waarin ik een man en een minnaar heb.
Ja, want dat kan je machinaal doen. Met een nietmachine.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
Maar tien keer 'niet' achter elkaar staat ook zo sneu.
Nu ben je weer sarcastisch, hè? Of altruïstisch.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Ja, want dat kan je machinaal doen. Met een nietmachine.
Nee, nu was ik ostentatief. Wel blijven opletten hè.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
Nu ben je weer sarcastisch, hè? Of altruïstisch.
Nee want heb geen idee waar je t over hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat weten we ja. Zoek je zelf even die topics van je ex op?
Hoi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef capricia het volgende:
Begrijp niet goed waarom mensen gaan schelden op TS?
Dit past denk ik niet in TS haar straatje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:35 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien eerst eens vertellen aan je man dat je je heil buiten de deur zoekt.
Misschien vindt hij het oke, misschien niet. In het laatste geval moet je óf aan je relatie gaan werken, óf gaan scheiden (hangt er ook vanaf of je er zelf nog voor wilt vechten).
Of en hoe je je minaar voor je kunt winnen is vraag 2. Ik zou zeggen, wees gewoon eerlijk tegen hem.
Ergo: wees eerst eens eerlijk tegen je zelf, praat daarna met je man en je minnaar en probeer uit de dan ontstane situatie je leven weer op te bouwen, met je man, met je minnaar, in een driehoeksverhouding of alleen naar gelang de uitkomsten.
Ik ben ook aardigquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit past denk ik niet in TS haar straatje.
Wel aardig dat je de moeite neemt om een serieuze en ook volwassen reactie te plaatsen.
Hmm er staat me nog wel iets van bij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:28 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Nee want heb geen idee waar je t over hebt.
Nee, echt niet
Wat doe ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:38 schreef tho_Omas het volgende:
Die Garisson72 maakt er weer een feest van. (no homo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |