Ik zit de helft van de week al op (het werk van) mensen te letten, hoe kom je erbij dat ik dat hier ook nog eens wil doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je ontwikkelt je prima, ziek of niet.
niets op aan te merken als je straks ineens mod bent... of fa...dan is het fout.
Andersom toch, of ben je dat vergeten???quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik observeer. doe niet echt 100% mee. welke piepzak? disana mag mij persoonlijk niet?
enlighten me. denk jij serieus dat ik alle onbetekende posts van fok!kers onthou?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andersom toch, of ben je dat vergeten???
ben je weer aan het piepen? piep-e-piep.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit de helft van de week al op (het werk van) mensen te letten, hoe kom je erbij dat ik dat hier ook nog eens wil doen
het zit je in het bloedquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit de helft van de week al op (het werk van) mensen te letten, hoe kom je erbij dat ik dat hier ook nog eens wil doen
Zoals gelly, bedoel je?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:52 schreef sp3c het volgende:
ik tik jullie op de vingers omdat jullie dit topic vooral gebruiken om mensen af te zeiken die het topic wel gebruiken waar het voor bedoelt is
Gewoon, dat gelly jouw fb gebruikt waarvoor die bedoeld is.quote:
Precies vandaar mijn excuses aan gelly.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:51 schreef sp3c het volgende:
nou het zal wel grappig zijn oid![]()
regardless, fok! bied zijn users een aantal manieren om dingen aan te kaarten waarvan zij vinden dat het niet zou moeten kunnen en daar word dan gewoon naar gekeken
dat mag gewoon en dat waarderen we ook gewoon daar moet je niet over gaan lopen zeiken
Ja, nou ja, dat is wat sp3c toch bedoelt hoor, Whiskey, het kan raar draaien...quote:Op zondag 29 november 2009 00:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Nooit in m'n leven, ik krijg nog liever een perm ban.
Neem het allemaal niet zo serieus man. Het is ook een spelletje en best wel grappig.quote:Op zondag 29 november 2009 00:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik raak niet snel onder de indruk van verkapte bedreigingen, al helemaal niet als ik weiger m'n excuses aan te bieden aan die zuiger.
Wat mij betreft is het al afgedaan, en ik zal hier wel wegblijven, maar m'n excuses kan hij op wachten tot sint juttemis.
Dat is toch precies wat sp3c bedoelt, en wat gelly deed, itt anderen?quote:Op zondag 29 november 2009 00:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het zal allemaal wel, ik neem ook niemand wat kwalijk, ze doen maar waar ze zin in hebben. Het is nota bene een forum op het internet dus het zal me eigenlijk een worst wezen wat iemand aan de andere kant van de kabel allemaal denkt te moeten en kunnen, maar ik kan me toch wel uitlaten over bepaalde opmerkingen die gemaakt worden lijkt me toch, ook al staan ze in FB.
Nee, fb wordt ook niet bedreigd door wat sc, maar dat willen ze nu eenmaal niet hebben. Daar is de sc voor. Maar dan komt Tally weer langs om Frutsel op te geilen (hoe dat precies zit weet ik ook niet, ben ook maar een relatieve newbie) dus dan loopt dat weer dood en gaat men weer sc'en in fb.quote:Enfin, naar mijn mening wordt FB helemaal niet bedreigd door wat inhoudelijke discussies over wat er goed of fout gaat in NWS en naar mijn mening behoort dat ook een onderdeel te zijn, iets van hoor en wederhoor.
Maar dat is blijkbaar niet gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |