Dus dan ben je het ook eens met de banaanvraag van gelly voor je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Overigens vind ik het wel genoeg zo, ik heb/had überhaupt geen klacht over mijn moderatie.
dat weet toch iedereen. je hebt notes, mods klagen en fa's kijken of het zover is om je te bannen. en nu gaan we weer lekker spelen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leg jij dan even uit, hoe het bannen werkt hier?
Nee hoor, volgens W_T heeft alleen Gelly die macht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat weet toch iedereen. je hebt notes, mods klagen en fa's kijken of het zover is om je te bannen. en nu gaan we weer lekker spelen!
Natuurlijk, als hij zich er happy bij voelt dan doet hij dat maar. Ik hoef z'n vriend niet te zijn, ik heb wel woorden voor hem maar die hou ik wel voor mezelf. Het is maar een internet forum, als hij zo z'n graantje wil meepikken in de samenleving dan zij het zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan ben je het ook eens met de banaanvraag van gelly voor je?
Voor een "Ik ben een ex-mod, jij niet, dus" persoon ben je wel een fantast.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens W_T heeft alleen Gelly die macht.
yeeeh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Natuurlijk, als hij zich er happy bij voelt dan doet hij dat maar. Ik hoef z'n vriend niet te zijn, ik heb wel woorden voor hem maar die hou ik wel voor mezelf. Het is maar een internet forum, als hij zo z'n graantje wil meepikken in de samenleving dan zij het zo.
waarom blijf je alles verdraaien ??quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens W_T heeft alleen Gelly die macht.
I agree, we laten hen er wel over bekvechten wat ik wel of niet denk en gaan zelf erges een biertje halenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yeeeh!
zo en nu gaan we weer topics in.
goed plan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
I agree, we laten hen er wel over bekvechten, wat ik wel of niet denk en ga nu zelf ergens een biertje halen
Hij verdraait volgens mij niets. Het gaat via een banaanvraag van een mod of mods en als een forum admin op eigen houtje opereert gaat het niet zonder hoor en wederhoor bij die mods. Als die mods het er niet mee eens zijn, zal het wrs niet gebeuren, waarom anders hoor en wederhoor. gelly heeft nul komma niks te zeggen over waar de bans vallen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
waarom blijf je alles verdraaien ??
maar gel is natuurlijk wel dikke maatjes met een fa, toch? en nu weer fok!ken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij verdraait volgens mij niets. Het gaat via een banaanvraag van een mod of mods en als een forum admin op eigen houtje opereert gaat het niet zonder hoor en wederhoor bij die mods. Als die mods het er niet mee eens zijn, zal het wrs niet gebeuren, waarom anders hoor en wederhoor. gelly heeft nul komma niks te zeggen over waar de bans vallen.
Je veranderde m'n quote!quote:
lol. ik ben van de blauweknoop. vandaar de quote verbetering.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je veranderde m'n quote!ik wou er ook een voor jou halen.
Ah, fris dan maar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ik ben van de blauweknoop. vandaar de quote verbetering.
hey, het zit wel snor zo. kom! open weer eens een topic als vanouds.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:12 schreef gelly het volgende:
Zoals in dat FB topic zelf te lezen is vraag ik enkel of de betreffende opmerkingen door de beugel konden, ik vroeg nergens om een ban.
Maar dezelfde zeikerd hebben wel vake stront in de ogen, dus wat maakt het ook uit. Feedback dus.
ken je 'snor' nog? was frisdrank die ook adverteerde in de donald duck. was een drank voor kinderen toen, die ook een snorafdruk achterliet, alsof je bier dronk. SNOR...quote:
Helaas niet moet ik bekennen, ik ken echter wel de HEMA kinderchampagne van Jip en Janneke, telt dat ook?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ken je 'snor' nog? was frisdrank die ook adverteerde in de donald duck. was een drank voor kinderen toen, die ook een snorafdruk achterliet, alsof je bier dronk. SNOR...
Ook kijk, Whiskey_Tango, hij heeft niet eens een ban aangevraagd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:12 schreef gelly het volgende:
Zoals in dat FB topic zelf te lezen is vraag ik enkel of de betreffende opmerkingen door de beugel konden, ik vroeg nergens om een ban.
Maar dezelfde zeikerd hebben wel vake stront in de ogen, dus wat maakt het ook uit. Feedback dus.
speldenprikjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook kijk, Whiskey_Tango, hij heeft niet eens een ban aangevraagd.
Maar blijkbaar vond de moderatie, waar jij zo tevreden over bent, dat sommige dingen niet door de beugel konden.
Kijk dan zelf als je het zo goed weet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook kijk, Whiskey_Tango, hij heeft niet eens een ban aangevraagd.
Maar blijkbaar vond de moderatie, waar jij zo tevreden over bent, dat sommige dingen niet door de beugel konden.
lekker toch. hier kunnen we tenminste zeggen hoe we echt over elkaar denken. dat kan niet in slow chat, want de naam feed back zegt het beter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef Hukkie het volgende:
71 posts en het begint alweer een slowchat te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |