Klacht: Mensen die niet kunnen onthouden dat vrouwen een blouse aan hebben en mannen een overhemd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weet je hoeveel chicks dat sexy vinden? Blousjes werken fucking goed, bij mij tenminste
heb geen bloes. bloezen zijn voor kakkersquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die niet kunnen onthouden dat vrouwen een blouse aan hebben en mannen een overhemd.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:41 schreef Cacciatore het volgende:
Ik was dus weer is in de winkel aant werk he soms moet ik daar gewoon beetje aan de slag gaan en beetje klante helpen enzo ma ik moet er altijd netjes utizien van de baas want je bent beetje visitekaartje van de bedrijf enzo dus ik had ook nu weer netjes blousje aan
Staat helemaal onderaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:53 schreef r3gi3boy het volgende:
Huh, ik wou die post van Cacciatore quoten omdat hij ook praat over het aanhebben van een net blousje, alleen nu is dat hele topic van de aardbodem verdwenen?
het heette: Meisje is aan ma krijg milf mee
of zoiets
Yvonne voelde zich beetje aangesproken en heeft het topic gesloten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:53 schreef r3gi3boy het volgende:
Huh, ik wou die post van Cacciatore quoten omdat hij ook praat over het aanhebben van een net blousje, alleen nu is dat hele topic van de aardbodem verdwenen?
het heette: Meisje is aan ma krijg milf mee
of zoiets
Milf dochter is aan ma krijg milf :(quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:53 schreef r3gi3boy het volgende:
ja ben het met je eens. Die jongen kan er niks aan doen dat hij zwakbegaafd typt denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Milf dochter is aan ma krijg milf :(
Onterecht slotje, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Het gaat niet om aandacht, het gaat om scoren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
ja ma die chicks vinden dat echt kk lekker hoor ik heb zowiezo meer aandacht me blousje dan shirt ofzo
Die chicks die naar je wijzen en je uitlachen bedoel je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
ja ma die chicks vinden dat echt kk lekker hoor ik heb zowiezo meer aandacht me blousje dan shirt ofzo
Overhemd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat niet om aandacht, het gaat om scoren.
Waar scoor je meer mee? Met een blouse/overhemd of shirt?
blousje eerlijk als ik in disco ofzo ben scoor ik 100% keer eerder met blousje dan met shirt ofzo zowiezo houden chicks daarvan hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Het gaat niet om aandacht, het gaat om scoren.
Waar scoor je meer mee? Met een blouse/overhemd of shirt?
mattie ze gaan glimlachen en wijzen ja ma dat is nie uitlachen ma sjansen hahaha :pquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die chicks die naar je wijzen en je uitlachen bedoel je?![]()
En jij maar denken dat ze jou leuk vinden....
kutmongooltjequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
Waarom draag je vrouwen kleren, crossdresser!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
blousje eerlijk als ik in disco ofzo ben scoor ik 100% keer eerder met blousje dan met shirt ofzo zowiezo houden chicks daarvan hoor
bla bla bla ik hou msn nie van woordeboeken als ik typ ma je kan het tog leze of ben je duits ofzo :pquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja ben het met je eens. Die jongen kan er niks aan doen dat hij zwakbegaafd typt denk ik.
hahahah blousje is voor men jonge wat draag jij dan truien altijd ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom draag je vrouwen kleren, crossdresser!
Maar als je nou een spongebob shirt aanhebt? Dan scoor je daar toch sneller mee dan met een streepjes overhemd?!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
blousje eerlijk als ik in disco ofzo ben scoor ik 100% keer eerder met blousje dan met shirt ofzo zowiezo houden chicks daarvan hoor
Crossdresser!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
hahahah blousje is voor men jonge wat draag jij dan truien altijd ofzo
Mensen die graag als een groot reclamebord rondlopen.quote:
Ik snapte alleen de eerste 3 woorden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Cacciatore het volgende:
bla bla bla ik hou msn nie van woordeboeken als ik typ ma je kan het tog leze of ben je duits ofzo :p
whahahaha jaa bij 3jarigen mssnquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar als je nou een spongebob shirt aanhebt? Dan scoor je daar toch sneller mee dan met een streepjes overhemd?!
Bij mannen noemen ze dat een wife beater.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:51 schreef zovty het volgende:
Ik heb een tanktop aan.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die niet kunnen onthouden dat vrouwen een blouse aan hebben en mannen een overhemd.
Waar staat dan dat het persé een vrouwelijk kledingstuk is?quote:blou·se [bloeze] de; v -s ruim kledingstuk voor het bovenlichaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |