Sorry...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rustig aaaaaaan!
Heb ik gemaakt hoor, ik wil alleen graag EERST ff eten nu
Ja je meent hetquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat faalt best wel hard, borden neerzetten voor dingen die er niet zijn
Aaaaaaaaah...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:35 schreef MrSubtle het volgende:
Dik een uur alle boerderijen in de buurt afgereden, en de intratuin, gamma en praxis geprobeerd, ... NERGENS een kerstboom te vinden. Wel vaak al bordjes met "KERSTBOMEN -->" langs de weg, maar dan kom je bij de betreffende boer en heeft ie nog niets
GODMILJAAR!!!
Ik vind het wel een Frans Bauer Bananasplit actie eigenlijk...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat faalt best wel hard, borden neerzetten voor dingen die er niet zijn
das een neppert volgens mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah...![]()
Vraag Greys waar ze die van haar gehaald heeft???![]()
[..]
Ik vind het wel een Frans Bauer Bananasplit actie eigenlijk...
http://www.kerstboom-kopen.nl/quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja je meent het
En dan zijn ze nog bijna geirriteerd dat je op de bel drukt "Je ziet d'r toch geen liggen of wel?"
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:40 schreef MrSubtle het volgende:
Ja nepperts hadden ze ZAT bij de intratuin... maar ik wil zo eentje waarvan de naalden over 6 maanden nog in de bekleding van de auto zitten, die hars vlekken geeft op de vloer, kale plekken heeft en die prikt bij het ophangen van de ballen![]()
poteeto potaatoquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het wel een Frans Bauer Bananasplit actie eigenlijk...
oh ik wist niet dat Greys een neppe heeft...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:40 schreef MrSubtle het volgende:
Ja nepperts hadden ze ZAT bij de intratuin... maar ik wil zo eentje waarvan de naalden over 6 maanden nog in de bekleding van de auto zitten, die hars vlekken geeft op de vloer, kale plekken heeft en die prikt bij het ophangen van de ballen![]()
Ik vind het geen verkeerd lijstje, Rammstein live is altijd wel beleving hoewel ik verder niet echt fan van ben ofzo (behalve de hitjes en Mein Herz Brennt en Moskauquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jeej![]()
alhoewel ik 6 december rammstein ga zien, zou een tweede keer niet erg zijn
en MUIS
je hebt ook standaards waarin geen water hoeft hoor... of je doet er zand in...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Mijn kerstboompje is nep
Want ik las dat het water waarin je een écht kerstboompje zet giftig kan zijn voor katten als ze er van drinken. Ik heb nog nooit in de praktijk gehoord dat er een kat door omgevallen is gelukkig, maar we hebben het hier over Helder Licht Boor, dus ik durfde het risico niet te nemen.
So sadquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.kerstboom-kopen.nl/
zie mezelf ook niet echt als fan ofzo, maar vind de muziek wel tofquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het geen verkeerd lijstje, Rammstein live is altijd wel beleving hoewel ik verder niet echt fan van ben ofzo (behalve de hitjes en Mein Herz Brennt en Moskau).
Pearl Jam![]()
Muse![]()
![]()
Is al een hele goeie start in ieder geval
Inderdaad! Maar de prijzen vallen me dan wel weer mee (geen bezorgkosten ook...)quote:
Rammstein als afsluiter is wel geniaal, Muse en Pearl Jam mooie headliners voor de andere dagen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zie mezelf ook niet echt als fan ofzo, maar vind de muziek wel tof
stein um stein is briljant
Alweeeeeeeer Rammstein, alweeeeeeeeeer Muse, alweeeeeeeeeer Pearl Jam op PinkPopquote:
Rammstein stond er maar 2x eerder (laatste keer 8 jaar terug!), Muse 4x, en Pearl Jam ook maar 2x (laatste keer 10 jaar terug!)quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alweeeeeeeer Rammstein, alweeeeeeeeeer Muse, alweeeeeeeeeer Pearl Jam op PinkPop
teveel muse = contradictio in terminisquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rammstein stond er maar 2x eerder (laatste keer 8 jaar terug!), Muse 4x, en Pearl Jam ook maar 2x (laatste keer 10 jaar terug!)
![]()
Ok Muse zou wel weer ALWEER zijn, maar goed, blijft heerlijke live band, dus ideaal voor festivals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |