Dat ook indd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:32 schreef error_404 het volgende:
Gewoon duidelijke afschriften en duidelijkheid over de kosten. Veiligheid is ook goed geregeld; als er iets is en ik bel ze, hebben ze meerdere controlepunten om te zien of je daadwerkelijk bent wie je bent.
Erg positief dus.
Aankoopkosten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef Thrilled het volgende:
En wat betalen jullie dan aan het gebruik van de kaart? Aankoopkosten dan niet meegerekend..
Dat heeft niets met de kaart te maken, meer met de winkelier die je hun kosten door je maag willen splitsen die zij aan VISA moeten betalen. dat is vaak een paar procent van het aankoopbedrag. Sommige winkels zijn zo klantonvriendelijk om dat dus door te belasten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef Thrilled het volgende:
van producten die je met de kaart koopt
Dat probleem dat je daar had, kan je net zo hard met VISA gebeuren. Dus beetje jammer dat je hier nu onterecht Mastercard de schuld van geeft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef Leipo666 het volgende:
mastercard zal ik nooit meer nemen: Creditcard geplunderd :(
het gaat me ook niet om het probleem, maar om de afhandeling van Mastercard nadat dit gebeurd was:quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:54 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Dat probleem dat je daar had, kan je net zo hard met VISA gebeuren. Dus beetje jammer dat je hier nu onterecht Mastercard de schuld van geeft.
Tip: Check even de verzekeringen (o.a. reisverzekering) die aan de American Expresskaart hangen. Mogelijk ben je dan toch goedkoper uit als je die kaart houdt ipv je eigen (reis)verzekering. Even een rekensommetje maken wat het beste uitkomt voor je (en eventueel niet vergeten je andere verzekering(en) op te zeggen, anders heb je nog geen voordeel).quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:41 schreef rupicola het volgende:
Ik heb al enkele jaren Visa, kost me 0 EUR per jaar via Argenta (Belgie). 1 keer problemen mee gehad: kaart bleek gekopieerd te zijn, toen belde Visa me zelf op om te vragen of ik de afgelopen dagen daar en daar was geweest. Was niet zo, dus toen moest ik mijn kaart opsturen, werd eerst wel al het "gefraudeerde" geld eraf gehaald en enkele weken later weer teruggestort.
Heb nu enkele maanden American Express (ook gratis, om uit te proberen); deze kaart ga ik wsl niet verlengen, want dan kost het me 90 EUR voor iets wat ik gratis ook kan!
Heb via de ANWB een Visa-creditcard. Mits al lid van de ANWB, kost-ie 11,50 per jaar (gaat in ná eerste gebruik).quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:27 schreef Thrilled het volgende:
Hallo allemaal,
Op dit moment ben ik aan het afwegen welke creditcard ik moet/kan/wil nemen en wil ik graag jullie ervaringen horen. Mijn voorkeur gaat uit naar VISA omdat deze eigenlijk het meest bekend is, dus ik hem overal kan gebruiken. Ik koop wel eens wat via het internet en steeds vaker loop ik tegen producten aan die ik alleen met een creditcard kan bestellen.
Ik wil dus geen creditcard om de reden dat ik dan producten later kan betalen, maar puur om artikelen uit het buitenland te kopen. Ik heb al wat rondgezocht en wat mij opviel in creditcard topics is dat de TS nogal vaak aangevallen werd op verantwoordelijkheid etc. Ik wil dus graag géén discussie of het slim/nodig/verstandig zou zijn voor mij. Ik ben volwassen, kan omgaan met geld en wil dat dus buiten beschouwing laten.
Mijn vragen, wie heeft er VISA (of een andere card) en wil er wat ervaringen over kwijt, zijn er misschien betere bedrijven? Goedkopere? Addertjes onder het gras? Kosten die erbij komen die niet vermeld worden etc...
Gooi het eruit aub
Waarom zijn ze schrikbarend duur dan?quote:Op zondag 29 november 2009 15:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik had een jaren lang een rabocard, tot ik doorhad dat deze echt schrikbarend duur is en dat je die verzekering van 180 dagen toch nooit gebruikt. Creditcards kunnen gratis, maar hou rekening mee dat waarschijnlijk bij deze kaarten er geen verzekering opzit als deze gestolen wordt. Ik heb er nu 1 (een via) bij de ANWB.
Ik betaal volgens mij rond de 30 euro per jaar, het is inderdaad maar wat je duur noemt.quote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze schrikbarend duur dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |