Kom op zeg. Vind jij het er wel uitzien dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef Indirect. het volgende:
En dan ook nog het gezeik dat die capjes er niet uitzien.
speedoquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:35 schreef genakt het volgende:
haha en dan hebben we het nog en eens over die flikker spido
http://forum.leerlingen.c(...)=1353791#post1353791.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef Indirect. het volgende:
ik speel waterpolo en vind het een hele leuke sport.
maar sommige mensen denken dat het een sport is voor slappelingen ofzo.
Daar erger ik me dan ook vreselijk aan.
Waterpolo is toch een erg zware sport hoor.
En dan ook nog het gezeik dat die capjes er niet uitzien.
dat zeiden ze gisteren bij de lama's (dat zijn alleen grapjes dus dat trek ik me niet aan)
maar als we dan moeten spelen zijn er echt wat mensen die ons uitlachen.
dat haat ik echt.
waterpolo fans onder ons: tijd voor actie!![]()
Dat dus.. speel zelf ook waterpolo.. en heb nog nooit iemand horen roepen dat het een sport voor mietjes is.. Misschien ga je gewoon met de verkeerde mensen om!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef Akwableet het volgende:
Minderwaardigheidcomplex? Ik heb nou nog nooit iemand horen zeggen dat het voor mietjes is...... Sterker nog, iedereen gaat er mijns inziens vanuit dat je elkaar helemaal kapot schopt en slaat in het water, waar dat juist best meevalt.
Oh en *liefhebber meldt*.
Welke vereniging zat je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waterpolo![]()
Zware sport, erg goed voor je lichaam en ontwikkeling van de spieren
Helaas ondervonden dat je niet moet stoppen ermee en dan verder niks meer doen, das niet goed voor je lichaam
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:20 schreef Pieter-utd het volgende:
vooral de vrouwen van het Nederlands waterpolo team zijn lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |