of ts is net 18, is nu al een vaste klant en mag dalijk niet meerquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:25 schreef Garisson72 het volgende:
Want je wordt binnenkort zelf 18 en had al bedacht hoe je je verjaardag zou gaan besteden?
Hoerenlopers zijn sneu, dat ben ik met je eens. Maar waarom zijn hoeren precies sneu? Verder wel met je eens dat je op je achttiende volwassen bent voor de wet. Dan kan je niet zeggen: "Maar met hoeren komt het ons niet goed uit, dus ben je dan nog niet op je achttiende volwassen."quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:30 schreef Yi-Long het volgende:
Hoeren, en hoerenlopers, zijn uiteraard sneu....
...maar dit betuttelende plannetjes is zowaar nog sneuer. Op je 18de mag je wel het leger in om aan de andere kan van de wereld, wanneer je land dat van je vraagt, wat arme mensen af te knallen... maar je zou niet je eigen verdiende geld mogen uitgeven aan een hoer in eigen land!?
Omdat het hoogste wat die dames bereiken in hun leven, is dat ze wat zakcentjes verdienen om voor iedere stinkende zweetzwerfer met een snotdroppel aan zijn neus, even bereidt zijn de beentjes uit elkaar te doen en mee te hijgen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hoerenlopers zijn sneu, dat ben ik met je eens. Maar waarom zijn hoeren precies sneu? Verder wel met je eens dat je op je achttiende volwassen bent voor de wet. Dan kan je niet zeggen: "Maar met hoeren komt het ons niet goed uit, dus ben je dan nog niet op je achttiende volwassen."
Dsat slaat echt nergens op, zat mannen die naar de hoeren gaan zonder dat ze contactgestoord zijn hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:24 schreef Intrepidity het volgende:
Ach gut, TS is me d'r zo'n eentje die alleen z'n gehaktstaaf in een vrouw kwijtkan als er geld neergelegd word.
Ach, ik ben best nieuwsgierig hoe de sfeer in zo'n kamertje zou zijn. Ik ben er nooit geweest, maar volgens mij is het echt een hele kille niks-sfeer. Je betaalt het meisje, ze doet 'r kleren uit, jij doet je kleren uit en dan ga je gewoon. Zij stelt uiteraard wat standaardvragen, jij antwoordt met standaard zinnetjes en hop, gaan. Het lijkt me gewoon echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en verder: Ik vind het triest dat mensen ALTIJD gelijk beginnen te roepen dat naar de hoeren gaan triest is.
Dat kan en is je goed recht, maar mensen die WEL gaan bestepelen als zielige losers die geen sex kunnen krijgen is gewoon triestquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, ik ben best nieuwsgierig hoe de sfeer in zo'n kamertje zou zijn. Ik ben er nooit geweest, maar volgens mij is het echt een hele kille niks-sfeer. Je betaalt het meisje, ze doet 'r kleren uit, jij doet je kleren uit en dan ga je gewoon. Zij stelt uiteraard wat standaardvragen, jij antwoordt met standaard zinnetjes en hop, gaan. Het lijkt me gewoon echt helemaal niks.
Dan zijn ze lelijk... of oud en perversquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dsat slaat echt nergens op, zat mannen die naar de hoeren gaan zonder dat ze contactgestoord zijn hoor
wees blíj dat ze naar de hoeren gaan en niet jouw vriendin lastigvallenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan zijn ze lelijk... of oud en pervers
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wees blíj dat ze naar de hoeren gaan en niet jouw vriendin lastigvallen
Cindy Salou op zn Russischquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:01 schreef gers het volgende:
cindy salou ontvangt ook wandelaars onder de 18
Zeg dan dat je een schijterd bent en niet durft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, ik ben best nieuwsgierig hoe de sfeer in zo'n kamertje zou zijn. Ik ben er nooit geweest, maar volgens mij is het echt een hele kille niks-sfeer. Je betaalt het meisje, ze doet 'r kleren uit, jij doet je kleren uit en dan ga je gewoon. Zij stelt uiteraard wat standaardvragen, jij antwoordt met standaard zinnetjes en hop, gaan. Het lijkt me gewoon echt helemaal niks.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wees blíj dat ze naar de hoeren gaan en niet jouw vriendin lastigvallen
En hoe gaat het bij je pa en ma dan denk je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:46 schreef Stofje het volgende:
..Zij stelt uiteraard wat standaardvragen, jij antwoordt met standaard zinnetjes en hop, gaan. Het lijkt me gewoon echt helemaal niks.
Ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan zijn ze lelijk... of oud en pervers
neequote:
O ja, want hoerenlopers zijn allemaal mensen die vrouwen zouden verkrachten als er geen hoeren warenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat dus.
Beter dat ze hun zaadjes planten op deze manier dan dat ze op verkracht-marathon gaan toch?
Ik ben wel van mening dat het druk van de ketel haalt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook niet
[..]
nee
[..]
O ja, want hoerenlopers zijn allemaal mensen die vrouwen zouden verkrachten als er geen hoeren waren
Naar de hoeren gaan doe je voor sex, verkrachten doet een man voor macht
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:20 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat het druk van de ketel haalt.
De meeste mannen zijn geen verkrachters. Ook niet als ze druk op de ketel hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:20 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat het druk van de ketel haalt.
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:26 schreef marcel-o het volgende:
Mevrouw chocola snoepert weet hoe mannen werken?
er staat nergens dat iedere man dat zou doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Jij zegt nu dat je een vrouw zou verkrachten als de druk te groot werd en je geen meisje kon krijgen?
Ik zou dat zeker doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Jij zegt nu dat je een vrouw zou verkrachten als de druk te groot werd en je geen meisje kon krijgen?
Een man die een vreemde vrouw verkracht is het te doen om macht, niet om de sex op zich. Bij iemand die een bekende verkracht kan er nog wel meer meespelen, maar dat gaat ook niet (alleen) om sex over het algemeen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:30 schreef marcel-o het volgende:
[..]
er staat nergens dat iedere man dat zou doen.
er zijn er genoeg die niet goed bij hun hoofd zijn.
vergelijk ze maar met mensen die een moord plegen omdat pa z'n Xbox afpakt.
Een theekransje houden en over het leven discussiëren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat moet je anders met hoeren doen dan?
In haar kont plassen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat moet je anders met hoeren doen dan?
Ik raak er spontaan enthausiast van!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
In haar kont plassen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
In haar kont plassen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |