abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75045909
Laatste post
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:44 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! We zijn al goed bezig, voor de verandering weer eens met veel snot.

Succes innepin op je eerste werkdag, hoe was het? Is raar he, ineens weer zo'n andere omgeving.

Straks komt een vriendin wat leuks brengen, ben benieuwd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75045941
Asyniur is dus op zoek naar de Trivial pursuit editie van Disney. Toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_75045957
Goedemorgen allemaal.
En innepin inderdaad, succes met je 1e werkdag. Wat onwerkelijk zeg. JIj gaat alweer aan het werk en ik moet nog bevallen!!
pi_75045967
Mijn eerste werkmaand zit er alweer bijna op En nog 1 maand en dan is het 2010.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75045981
Mijn eerste werkdag is komende dinsdag, bij een andere baan, dat wel.

Geloof dat de beertjes op zijn, we gaan boodschappen doen!
*OUD heilige*
pi_75045998
Eerste werkdag? Dat ging toch niet door, of heb ik eea gemist?
pi_75046036
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 09:54:03 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75046089
ik ga luca straks verrassen met de starwarsversie van monopoly (als ze hem nog hebben dan )
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:54:05 #9
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75046090
Een maand alweer miss-sly . Jemig wat gaat de tijd snel.

Ik heb echt geweldig nieuws van mijn werk gekregen. Hoewel ik pas vanaf 1 mei recht heb op ouderschapsverlof, mag ik het toch al direct aansluitend aan mijn zwangerschapsverlof opnemen . En nog wel voor twee kindjes . Dat betekent dat ik anderhalf jaar lang van 0,8 fte naar 0,5 fte zal zakken . Oh heerlijk, ik ga gewoon maar een halve baan werken, anderhalf jaar lang, echt een pak van mijn hart .
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 09:54:46 #10
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:56:14 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_75046147
Super Groofsken!

YPPY, de verre locatie gaat dus (vooralsnog) door? Fijn dat je in elk geval niet zonder zit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_75046217
YPPY, fijn dat dit dan iig wel doorgaat

Iedereen sterkte met werken en/of eerste werkdagen. Ik ben al met mijn dochter bij de kapper geweest vanmorgen. Even bedenken wat we verder zullen doen vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75046285
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:54 schreef Groofsken het volgende:
Een maand alweer miss-sly . Jemig wat gaat de tijd snel.

Ik heb echt geweldig nieuws van mijn werk gekregen. Hoewel ik pas vanaf 1 mei recht heb op ouderschapsverlof, mag ik het toch al direct aansluitend aan mijn zwangerschapsverlof opnemen . En nog wel voor twee kindjes . Dat betekent dat ik anderhalf jaar lang van 0,8 fte naar 0,5 fte zal zakken . Oh heerlijk, ik ga gewoon maar een halve baan werken, anderhalf jaar lang, echt een pak van mijn hart .
helemaal goed zeg!! Wat heerlijk!
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:01:28 #14
94046 PM-girl
pi_75046295
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:58 schreef snoopy het volgende:
YPPY, fijn dat dit dan iig wel doorgaat

Iedereen sterkte met werken en/of eerste werkdagen. Ik ben al met mijn dochter bij de kapper geweest vanmorgen. Even bedenken wat we verder zullen doen vandaag
Ik denk met je mee. Peuter en ik zijn het hele weekend praktisch alleen, dus ik moet nog wat bedenken met dit weer. En het liefst geen eet-dingen, want Sonja.
*
pi_75046314
Ik heb mijn dochter vanochtend uit haar bedje geplukt (eigen kamertje, grote ledikant ), gevoed en ingeleverd bij haar vader in het grote bed, waar ze samen nog lekker lagen te kneuteren toen ik moest gaan werken Dat zag er zoo knus uit!
pi_75046367
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn dochter vanochtend uit haar bedje geplukt (eigen kamertje, grote ledikant ), gevoed en ingeleverd bij haar vader in het grote bed, waar ze samen nog lekker lagen te kneuteren toen ik moest gaan werken Dat zag er zoo knus uit!
Balen dat je op zo'n moment moet werken dan he?
Morgen opnieuw doen en er dan lekker naast kruipen en meekneuteren
pi_75046374
PM, ik zag gisteren een knutseltijdschrift liggen bij Ah met hele leuke dingen erin. Misschien ga ik dat wel kopen en dan knutselspul bij de kantoorboekhandel.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75046577
Groofsken, wat fijn! Krijg je gewoon doorbetaald of dat niet?
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:13:41 #19
94046 PM-girl
pi_75046618
Heeft iemand trouwens de Dick Bruna kwartet thuis, en dan niet die met de dieren ed, maar die met de mensen (papa en mama, en indiaan enzo). Ik heb eigenlijk een scan nodig van een van de afbeeldingen.
*
pi_75046654
Luchtbel, ik ben geweest ja, naar de Meezingmoevie (met S en M en een vriendinnetje van M). Het was leuk! Maaaaaaaar als Jolie al zoveel vragen stelt, is die misschien net wat minder handig, want fictie en werkelijkheid lopen daarin een beetje door elkaar en dat valt niet te rijmen met de timing van alles nu. Het is dat mijn dochter er niet heel gebrand op is, maar anders had ik wel een heel gek verhaal moeten verzinnen om alles kloppend te krijgen...
pi_75046677
Heb ik PM!
Is ook met dieren, dat wel. Wat moet je hebben? (Ben nu op mijn werk, dus nú kan ik niks trouwens)
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:16:40 #22
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75046686
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:13 schreef PM-girl het volgende:
Heeft iemand trouwens de Dick Bruna kwartet thuis, en dan niet die met de dieren ed, maar die met de mensen (papa en mama, en indiaan enzo). Ik heb eigenlijk een scan nodig van een van de afbeeldingen.
heb zelfs twee de grote en de kleine , welke wil je ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:17:29 #23
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75046706
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Groofsken, wat fijn! Krijg je gewoon doorbetaald of dat niet?
De uren die ik werk krijg ik volledig uitbetaald, de uren die ik verlof krijg, krijg ik voor 55 % uitbetaald. In elk geval hou ik een acceptabel (voor mijn huishouden dan ) inkomen over. En vind ik de vrije tijd die ik ervoor terugkrijg 10 keer meer waard dan het geld dat ik erdoor verlies .
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:20:53 #24
94046 PM-girl
pi_75046789
Evenstar, jij bent thuis dus ik pm je even!

Mevrouw, bedankt voor je reactie!
*
pi_75046802
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Groofsken het volgende:

[..]

De uren die ik werk krijg ik volledig uitbetaald, de uren die ik verlof krijg, krijg ik voor 55 % uitbetaald. In elk geval hou ik een acceptabel (voor mijn huishouden dan ) inkomen over. En vind ik de vrije tijd die ik ervoor terugkrijg 10 keer meer waard dan het geld dat ik erdoor verlies .
ow, wat een fijne regeling! Ik ben het met je eens hoor; voor mij is de vrije tijd die ik heb me vele malen meer waard dan het salaris dat ik ervoor inlever. De tijd met je kleintjes kun je niet later nog eens inhalen als je wat meer geld hebt ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')