quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:44 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! We zijn al goed bezig, voor de verandering weer eens met veel snot.![]()
Succes innepin op je eerste werkdag, hoe was het? Is raar he, ineens weer zo'n andere omgeving.
Straks komt een vriendin wat leuks brengen, ben benieuwd.
helemaal goed zeg!! Wat heerlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:54 schreef Groofsken het volgende:
Een maand alweer miss-sly. Jemig wat gaat de tijd snel.
Ik heb echt geweldig nieuws van mijn werk gekregen. Hoewel ik pas vanaf 1 mei recht heb op ouderschapsverlof, mag ik het toch al direct aansluitend aan mijn zwangerschapsverlof opnemen. En nog wel voor twee kindjes
. Dat betekent dat ik anderhalf jaar lang van 0,8 fte naar 0,5 fte zal zakken
. Oh heerlijk, ik ga gewoon maar een halve baan werken, anderhalf jaar lang, echt een pak van mijn hart
.
Ik denk met je mee. Peuter en ik zijn het hele weekend praktisch alleen, dus ik moet nog wat bedenken met dit weer. En het liefst geen eet-dingen, want Sonja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:58 schreef snoopy het volgende:
YPPY, fijn dat dit dan iig wel doorgaat![]()
Iedereen sterkte met werken en/of eerste werkdagen. Ik ben al met mijn dochter bij de kapper geweest vanmorgen. Even bedenken wat we verder zullen doen vandaag
Balen dat je op zo'n moment moet werken dan he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn dochter vanochtend uit haar bedje geplukt (eigen kamertje, grote ledikant), gevoed en ingeleverd bij haar vader in het grote bed, waar ze samen nog lekker lagen te kneuteren toen ik moest gaan werken
Dat zag er zoo knus uit!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:13 schreef PM-girl het volgende:
Heeft iemand trouwens de Dick Bruna kwartet thuis, en dan niet die met de dieren ed, maar die met de mensen (papa en mama, en indiaan enzo). Ik heb eigenlijk een scan nodig van een van de afbeeldingen.
De uren die ik werk krijg ik volledig uitbetaald, de uren die ik verlof krijg, krijg ik voor 55 % uitbetaald. In elk geval hou ik een acceptabel (voor mijn huishouden danquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:12 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Groofsken, wat fijn!Krijg je gewoon doorbetaald of dat niet?
ow, wat een fijne regeling! Ik ben het met je eens hoor; voor mij is de vrije tijd die ik heb me vele malen meer waard dan het salaris dat ik ervoor inlever. De tijd met je kleintjes kun je niet later nog eens inhalen als je wat meer geld hebt ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:17 schreef Groofsken het volgende:
[..]
De uren die ik werk krijg ik volledig uitbetaald, de uren die ik verlof krijg, krijg ik voor 55 % uitbetaald. In elk geval hou ik een acceptabel (voor mijn huishouden dan) inkomen over. En vind ik de vrije tijd die ik ervoor terugkrijg 10 keer meer waard dan het geld dat ik erdoor verlies
.
Mijn vraag had toch ook niks te maken met de waarde die je hecht aan geld of zelfs status? Gaat toch over rondkomen gewoon? Fijn dat je dat ook redt met wat minder!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:26 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben sowieso niet iemand die veel waarde aan geld/ status/ etc hecht. Als ik mijn vaste rekeningen maar kan betalen en me gewoon lekker voel in m'n eigen huis (en dat voel ik me), dan is het allang goed.
Ik reageerde met die post op Miss-sly.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Mijn vraag had toch ook niks te maken met de waarde die je hecht aan geld of zelfs status? Gaat toch over rondkomen gewoon? Fijn dat je dat ook redt met wat minder!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:48 schreef YPPY het volgende:
Asyniur is dus op zoek naar de Trivial pursuit editie van Disney. Toch?
Lief van je, maar dit is alleen de catalogus met alle uitgaven.quote:
Hmmm nee dan toch maar niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:15 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Luchtbel, ik ben geweest ja, naar de Meezingmoevie (met S en M en een vriendinnetje van M). Het was leuk! Maaaaaaaar als Jolie al zoveel vragen stelt, is die misschien net wat minder handig, want fictie en werkelijkheid lopen daarin een beetje door elkaar en dat valt niet te rijmen met de timing van alles nu. Het is dat mijn dochter er niet heel gebrand op is, maar anders had ik wel een heel gek verhaal moeten verzinnen om alles kloppend te krijgen...
Om eerlijk te zijn, heb ik liever wat korter van tevoren plannen, en dat het dan niet meer veranderd, dan lang van tevoren en er dan achter komen, dat het niet uitkomt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:03 schreef Luchtbel het volgende:
En ja dat gaan we echt wel doen hoor Oxy. Ik kan alleen nog even niet zo goed plannen. Is dat voor jou al nodig? Anders ga ik mijn best daarvoor doen.
juh!quote:
Nou, de keuken is nu rondom betegeld (hallo abattoir! ) en daar gaan ze nieuwe tegeltjes in gooien en de andere helft fijn schuurwerk. Ze vervangen wat deuren, ze vervangen de vlizo-trap en boven maken ze dubbel glas en nieuwe kozijnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ZO! dat is fijn zeg Freecell! Dan kan je tenminste wat kamertjes schilderen en sauzen.Wat gaan ze nog doen voor jullie? mooie nieuwe keuken erin?
Gedeeltelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Eerste werkdag? Dat ging toch niet door, of heb ik eea gemist?
welke is dat?? Alle 30 jaren??quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
fijn yppy
@asyniur welke versies wil je dan graag hebben? hier bij de BS staan nl verschillende versiesmn kvk cd is binnen, lekker meeblehren
beste hits van de afgelopen 20 jaarquote:
Proberen kan altijd he, ik zeg ook niet dat de knutsels er goed uit zien, dat is weer heel wat anders.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef bodpa09 het volgende:
Voor iemand die een award voor de meest mislukte knutsels award gaat, knutsel je wel veel Yppy. Hoe meer knutsels, hoe meer kans zeker?
Fijn dat die baan toch doorgaat trouwens !!!!!
Ja, zondag bij mijn moeder. Ze zat d'r kleurboek uit elkaar te scheuren, dus ik bedacht dat we de losse blaadjes wel weg konden geven. Ruimt ook weer op.quote:
Sapcentrifuge/citruspers evt wel interessequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:36 schreef Vicky het volgende:
Voordat ik ze in het V&A subforum ga gooien... Kan ik iemand verblijden met en sapcentrifuge en een citruspers. Hoef er niks voor te hebben alleen eventueel verzendkosten
Ik ga ze ff maken en gooi ze wel ff via twitterquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sapcentrifuge/citruspers evt wel interesse
pics?
sgoequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ga ze ff maken en gooi ze wel ff via twitter
Meisjes zijn leuk.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
De WoodenButton pakjes zijn binnen!
En mooi vandaag, nu F. op zijn werk zit, kan ik ze zo de la met kleertjes in moffelen.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
De WoodenButton pakjes zijn binnen!
En mooi vandaag, nu F. op zijn werk zit, kan ik ze zo de la met kleertjes in moffelen.![]()
![]()
![]()
Ja, erg ik weet het, maar zo voor een keertje...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan nog een keertje mijn vraag: hoe vallen de pakjes? groot, klein, normaal? Zou het zonde vinden een pakje te bestellen nu en dat ze dat dan maar 1 keer aankan of pas over 4 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |