Alles mag natuurlijk, maar er zijn grootse plannen om na zoveel nep-users en losers en leugenaars in dit topic om het om te gaan dopen tot loser-slowchat van de eeuw en het in wikipedia te gaan vereeuwigen, dus weet waar je aan begint.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Mag ik hier vermelden dat ook ik weer terug ben na 3 weken afwezigheid?
Ja echt geweldig is dat.quote:
ik post gelukkig niet zo heel vaak in de slow chatquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles mag natuurlijk, maar er zijn grootse plannen om na zoveel nep-users en losers en leugenaars in dit topic om het om te gaan dopen tot loser-slowchat van de eeuw en het in wikipedia te gaan vereeuwigen, dus weet waar je aan begint.
Wil je er echt bij staan?
Noem namen, noem namen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles mag natuurlijk, maar er zijn grootse plannen om na zoveel nep-users en losers en leugenaars in dit topic om het om te gaan dopen tot loser-slowchat van de eeuw en het in wikipedia te gaan vereeuwigen, dus weet waar je aan begint.
Wil je er echt bij staan?
Zolang je niet in de top 10 staat ben je safe had ik begrepen, dus no worries dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik post gelukkig niet zo heel vaak in de slow chat
quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zolang je niet in de top 10 staat ben je safe had ik begrepen, dus no worries dan.
Het begon allemaal met de kaste, Bo-Wa en Emmimich waren de grootste stakkers, maar Emmimich is daar iets teveel op afgerekend, dus hem treft iets minder blaam.quote:
Wat?quote:
Oh die namen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de kaste, Bo-Wa en Emmimich waren de grootste stakkers, maar Emmimich is daar iets teveel op afgerekend, dus hem treft iets minder blaam.
Toen had je IQM die zich voordeed als ware arrogante intellectueel, maar hij verdween in het niets, toen hij niet meer kon verkroppen om als werkeloze door het leven te gaan en is hopelijk een baan aan het zoeken, dan Breathtaking, die knap leek te zijn, maar met een te duidelijke foto bewees dat ze er voor een 18-jarige uitziet als 40, terwijl ze Semtex afkraakte omdat zij nog wel jeugdelijk was qua uiterlijk, en Lakitu en consorten behoeven geen uitleg, die spreken voor zich.
Lamon heeft allemaal commentaar op andere maar zelf zegt hij ook dingen en houdt hij zich er niet aan, naar mijn mening klopt dat niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de kaste, Bo-Wa en Emmimich waren de grootste stakkers, maar Emmimich is daar iets teveel op afgerekend, dus hem treft iets minder blaam.
Toen had je IQM die zich voordeed als ware arrogante intellectueel, maar hij verdween in het niets, toen hij niet meer kon verkroppen om als werkeloze door het leven te gaan en is hopelijk een baan aan het zoeken, dan Breathtaking, die knap leek te zijn, maar met een te duidelijke foto bewees dat ze er voor een 18-jarige uitziet als 40, terwijl ze Semtex afkraakte omdat zij nog wel jeugdelijk was qua uiterlijk, en Lakitu en consorten behoeven geen uitleg, die spreken voor zich.
Ja het is erg laat. Mijn film is nog bezig. Hij is niet goed ofzo maar ik moet het einde zienquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lamon heeft allemaal commentaar op andere maar zelf zegt hij ook dingen en houdt hij zich er niet aan, naar mijn mening klopt dat niet.
Oh, en het is laat :p
Dit plukt hij net ergens van een kladblok, toch Lamon?quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er gebeurd in die 3 weken dat ik niet kon posten?? Of heb je dit al langer in gedachte
Alles is opgezet, het is maar internet namelijk. Het is een tien-jaren plan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er gebeurd in die 3 weken dat ik niet kon posten?? Of heb je dit al langer in gedachte
welke film?? misschien heb ik hem wel gezien en kan ik je het einde gewoon vertellenquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja het is erg laat. Mijn film is nog bezig. Hij is niet goed ofzo maar ik moet het einde zien
Nee nou zeg ik al niks meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
welke film?? misschien heb ik hem wel gezien en kan ik je het einde gewoon vertellen
dude op dat andere forum waar ik zat namen ze pas alles serieus, soms was het grappig en soms was het om te huilenquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles is opgezet, het is maar internet namelijk. Het is een tien-jaren plan.
Fotografisch geheugen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit plukt hij net ergens van een kladblok, toch Lamon?
que?? okee welke film en ik vertel niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |