Zeker, alleen soms moet je dus wat schuiven met je lak in de eerste laag.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is het nou wel of niet handig in gebruik?
Fenks, zal vanav es wat proberen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heeee je bent er weer!
Foto's moet je uploaden naar tinypic of een andere uploadsite en dan zo hier plaatsen:
[ code verwijderd ]
Je kan ook de link selecteren in het invoerveld en dan op het icon met het bergje klikken.
Ohja!!! Dat telt ook maar als 1quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:03 schreef mmascha het volgende:
Wow Vain. Dat is nog eens leuk shoppen!
Lindytje: ik zie volgens mij ook het setje van de Action liggen. Dat telt ook als 1 hoor
Mijn glitters?? Dat is idd allemaal hema. Die grotere set ligt bij de kerstafdeling. weet de prijs niet meer,maar iig niet meer dan 5 euro (of ik heb verkeerd gekeken) en die kleinere lag in de "vanaf 1.50 bak".quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:17 schreef Daph_ het volgende:
Komen die glitters allemaal bij de hema vandaan?
Ja jouw glittersquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:33 schreef vain het volgende:
[..]
Mijn glitters?? Dat is idd allemaal hema. Die grotere set ligt bij de kerstafdeling. weet de prijs niet meer,maar iig niet meer dan 5 euro (of ik heb verkeerd gekeken) en die kleinere lag in de "vanaf 1.50 bak".
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:29 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bijgewerkt en geen superfoto, maar dan krijgen jullie een idee
Die vind ik echt mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:29 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bijgewerkt en geen superfoto, maar dan krijgen jullie een idee
Dat was natuurlijk omdat ik niet meedeedquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Een nailart penselenset op de Hyves van veelsieraden.
Ben ik toch blij dat Sinterklaas niet zo'n setje gekocht heeft.
Ik heb teveel nieuwe info over mijn nieuwe functie moeten absorberen deze week om dit nog te snappenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Aniploish het volgende:
[..]
stickey is 1 van mn favo b/c's, maar er zit wel tolueen in (net zoals in Seche base trouwens) en dat is de adem van de Duivel (1 van de zgn Big 3). Meeste lakken zijn tegenwoordig Big3free (B3F) en daarom werkt sticky soms in 1e instantie k*t als je maar 1 laag wilt lakken, kan dan echt niet in 1 of 2 halen. Maar 2e laag nagellak pakt wel goed. SV of Sally Hansen instadry erop en klaar is Ani.
een B3 vrije b/c is Diamont van Nubar, maar die heb ik nog nooit gekocht.
That must be Dorothy Who?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:21 schreef Guess. het volgende:
Vain,mooi hoor!
Linnie,mooi die blauwe CG met glittersWelke kleur is dat?
Als het iets scheelt: ik snap er ook geen hol vanquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb teveel nieuwe info over mijn nieuwe functie moeten absorberen deze week om dit nog te snappen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk omdat ik niet meedeed
JK!!!!Gefeliciteerd!!!
ha, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 27 november 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het iets scheelt: ik snap er ook geen hol van
erg mooie lakquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef -Marjo- het volgende:
Foto van de Alessandro die ik gister gekocht heb:
[ afbeelding ]
En mijn toffe nagellakbewaarbak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.nailgal.com ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Waar kan ik swatches zien /vinden van models own?
Douglas ¤3.99quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erg mooie lak![]()
waar had je die gekocht?
en relaxte bak ook.
ik zoek ook nog een knappe opbergbak ofzo
*houdt opi merry midnight naast scherm*quote:
Ik vind 'm echt heel tofquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*houdt opi merry midnight naast scherm*
't is echt bijna hetzelfde
heel mooi. als ik er aan denk ga ik van de week eens koekeloeren bij de douglas
ja, had ik idd al bedacht, dit is echt geen doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Oblivion het volgende:
Volgende keer gewoon een crème kleur die er bij komt (qua kleur) eronder doen, mirjam.
Leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:42 schreef LekkerApart het volgende:
Hallo dames,
Heb ze nu dus ook weer kort, maar wel lief gelakt en geplaktBen niet (meer) zo van de felle kleurtjes..
[ afbeelding ]
Je moet gewoon zelf wat gaan frubelen,en je kan mooi afkijken bij je nagelstyliste.Laat je dit zo 3 weken zitten? Whaa dat kan ik echt niet!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef Krupelhintsje het volgende:
Thanks voor alle leuke reactie's op mijn nagels.
Het is voor mij de 1e keer dat ik zulke nagels heb, met druk printje![]()
Over 2 a 3 weken weer nieuwe
Staat er ook niks bij de status van je bestelling?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef FijieStar het volgende:
hallo iedereen![]()
Mijn internet is al een anderhalve week kapot!!![]()
Mijn laatste actieve topic was deel 23![]()
Enneuh nog meer slechts nieuwsmijn transdesignpakje is er NOG steeds niet...
Het is 10 november verstuurd en het zit normaal gezien niet bij de douane...
David stuurt niet meer terug![]()
En nu bij lezen...
Ps: Linnie die blauwe glitters zijn prachtig
het is ng steeds in Forest Parkquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Staat er ook niks bij de status van je bestelling?
Hm dan zou ie in Nederland moeten zijn.. Wanneer heb je mailtjes gestuurd ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:27 schreef FijieStar het volgende:
[..]
het is ng steeds in Forest Park![]()
Acceptance, November 10, 2009, 4:34 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, November 10, 2009
Maandag mailtje gestuurd naar David, ene Maria antwoorde dat het normaal tussen de 6 en 10 dagen nodig heeft, en dat ze het ging checken bij USPS sinds dan niets meer vernomen gistern ng een mail gestuurd nar David en Maria niemand die antwoord...quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm dan zou ie in Nederland moeten zijn.. Wanneer heb je mailtjes gestuurd ?
Hmmpfquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:31 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Maandag mailtje gestuurd naar David, ene Maria antwoorde dat het normaal tussen de 6 en 10 dagen nodig heeft, en dat ze het ging checken bij USPS sinds dan niets meer vernomen gistern ng een mail gestuurd nar David en Maria niemand die antwoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |