abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:36:25 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75042242
oh das jammer obli

Mirjam volgende week wer een bestelling voor wat nieuws
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:55:21 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75042606
mijn konadjes gaan nog steeds scheef al is het niet meer zo rampzalig, zal morgen foto uploaden, topcoatje droogt nu en dn bedjes tijd
Moeder zal morgen wel weer miepen, heb je nu alweeeeeer andere nagels
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75042802
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:35 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ben helemaal geen paars fanaat, maar dit is toch wel erg mooi...

Paars

[ afbeelding ]

Deze dus...
Mooi.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75044273
Was nog een beetje aan het surfen en kwam wat tegen voor mirjam: Stickey base coat

Schijnt heel goed te werken om je nagellak op de nagel te houden.

Plaatje:

Ze heeft op de pink, middelvinger en duim stickey gebruikt en die andere niet.
Dit was na 5 dagen en met matte nagellak.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:23:51 #56
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_75044316
Heeft er iemand nog leuke lakwinkel-tips in Eindhoven? Ik weet niet zo goed of daar speciale drogisten zitten of salons waar je zo binnen kan stappen?
Knoei
pi_75044579
@ Oblivion erg mooie kleur paars inderdaad!
pi_75044705
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Mirjam het volgende:
de lente collecties zijn idd saai.

ik ga mezelf wat sally hansen prisms kopen, en war LA rockstar, en dan mag ik voorlopig niet meer bestellen
Ik vind het ook niet geweldig.

Maar wat een goed idee van je om na de sally's en LA rockstars niets meer te bestellen....ben benieuwd of je dat gaat lukken!

In de Hong Kong collectie van Opi zit wel een enkele leuke....
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:00:39 #59
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_75044924
Paar topics gemist .
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:19 schreef Oblivion het volgende:
Was nog een beetje aan het surfen en kwam wat tegen voor mirjam: Stickey base coat

Plaatje:
[ afbeelding ]

Hele brokken eruit... Dat heb ik nooit . Mijn nagels zien er na een dag werken uit als degeen die ze behandeld heeft. Rechts dan, links is niks mee. Ook niet na drie dagen trouwens .

Ik heb gewonnen . Met nagels die ik zelf niet mooi vond (en vind) en die ik eigenlijk niet in wilde zenden .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_75044975
Wat heb je gewonnen en waar Es70? .

Mogguh . IK heb nog steeds Parlez-Vous OPI? op, ik ben verliefd op die kleur . Wel voor de afwisseling vlinders op duim en ringvingers gestempeld .
Whatever I want.
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:09:51 #61
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_75045085
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:03 schreef PeRi het volgende:
Wat heb je gewonnen en waar Es70? .

Mogguh . IK heb nog steeds Parlez-Vous OPI? op, ik ben verliefd op die kleur . Wel voor de afwisseling vlinders op duim en ringvingers gestempeld .
Een nailart penselenset op de Hyves van veelsieraden .

Ben ik toch blij dat Sinterklaas niet zo'n setje gekocht heeft .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:10:26 #62
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_75045097
Yay ik sta ook in de OP .

Lipman Chunky Funky had heel mooi kunnen zijn,
maar vind het duur en niet echt geweldig mooi.
Paarse nagellak vind ik trouwens , maar het maakt mijn vingers dikker lijken vind ik haha.

Gefelicteerd Es! .
Living and loving in the moment.
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:26:17 #63
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_75045417
Mijn nagels

*** The Truth Is Out There ***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 november 2009 @ 09:27:58 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75045462
Klapt net de nagel van mijn middelvinger links om bij het dichtdoen van de deur... Finaal afgebroken, echt gewoon helemaal

Iemand ervaring met cheapass kunstnagels om zoiets te fixen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:32:36 #65
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_75045569
Mooi, Krupel! Heb je dat met Konad gedaan?
Sjeen, wat balen zeg . Ik heb ze wel eens gehad maar kan daar nooit goed tegen en krijg het altijd voor elkaar ze ook dan af te breken. Maar het is denk ik een goede oplossing en zo duur zijn die dingen niet, toch? Ik zou het gewoon proberen!
pi_75045659
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:00 schreef es70 het volgende:

Ik heb gewonnen . Met nagels die ik zelf niet mooi vond (en vind) en die ik eigenlijk niet in wilde zenden .
Daar heb je dan vast wel een foto van..
Gefeliciteerd!
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:36:37 #67
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_75045680
@ Nieners Nee mijn nagelstyliste doet dit erop schilderen met nagellak.
pi_75045687
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:26 schreef Krupelhintsje het volgende:
Mijn nagels

[ afbeelding ]
Leuk krupelhintsje!

Wat een moeilijke naam! Hmmm, hoe kunnen we die afkorten?
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:37:56 #69
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_75045721
Niet
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:39:47 #70
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_75045764
.
quote:
Mijn nagels

[ afbeelding ]
Mooi .
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Klapt net de nagel van mijn middelvinger links om bij het dichtdoen van de deur... Finaal afgebroken, echt gewoon helemaal

Iemand ervaring met cheapass kunstnagels om zoiets te fixen?
Als er 's wat breekt/scheurt gebruik ik die van de Action (70 ct.).
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:40:38 #71
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_75045786
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:36 schreef Krupelhintsje het volgende:
@ Nieners Nee mijn nagelstyliste doet dit erop schilderen met nagellak.
Heel mooi . Ik zat gewoon stiekem te hopen op Konad zodat ik het zelf kon doen .

Ik ga dit in het weekend denk ik proberen:

vrijdag 27 november 2009 @ 09:43:00 #72
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_75045835
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:36 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Daar heb je dan vast wel een foto van..
Gefeliciteerd!
Thanks. Foto. Ik geloof dat het er nog geen uur op heeft gezeten .
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:46:04 #73
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_75045897
Nee helaas is het geen konad.
Ik vind het knap dat ze dit er zo op kan schilderen met gewoon nagellak.
Week voor kerst weer een nieuw printje, ben benieuwd wat ze er dit keer van gaat maken
pi_75045933
Leuk, es!
Een duidelijke winnaar...
pi_75046185
Feli Es70, nice gedaan ook, de winnende nagels.
Lekker vrolijk Krupelhintsje!

Ik ben aan het bedenken wat echt KISS nagels zouden zijn, ik ga zo nl. proberen tickets te kopen voor het concert .
Whatever I want.
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:57:55 #76
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75046204
Halloooo.. ik zal straks eens een foto maken van m'n Essie Mint Candy Apple.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75046326
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:57 schreef PeRi het volgende:
Feli Es70, nice gedaan ook, de winnende nagels.
Lekker vrolijk Krupelhintsje!

Ik ben aan het bedenken wat echt KISS nagels zouden zijn, ik ga zo nl. proberen tickets te kopen voor het concert .
Cool! Hoeveel kosten die eigenlijk?

Gewoon elke vinger de facepaint en dan een flying V op je duim
pi_75046401
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:02 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Cool! Hoeveel kosten die eigenlijk?

Gewoon elke vinger de facepaint en dan een flying V op je duim
Vanaf ¤59 (exclusief servicekosten), zijn met zn 4en proberen aan het bestellen, maar tis druk .
Whatever I want.
pi_75046512
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:57 schreef PeRi het volgende:

Zoiets?

Edit- zou dan een witte ondergrond doen en wat zij zilver hebben ook zilver maken.
pi_75046860
Mooie creaties en lakjes weer in de afgelopen topics !!

N.a.v. jullie advies heb ik wat nagelspulletjes los gekocht in plaats van een set.
Ben maar eens begonnen met een goed bokkepootje, een glasvijl en cuticle remover van Trind.

Ongeveer anderhalve week geleden mijn nagels echt helemaal gekortwiekt, zelfs geen wit randje meer...
Nu is er inmiddels weer een klein wit randje zichtbaar en dit weekend ga ik mijn nagelriemen eens goed aanpakken.

Lakken doe ik denk ik nog niet, mijn nageltjes zijn echt heel klein nu.
Ook heb ik nog niet rondgekeken voor mooie lakjes, heb nog steeds alleen maar een blank lakje.

Maar, mijn nagels groeien snel, dus binnenkort maar eens wat lakjes aanschaffen.;-)
pi_75047175
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:09 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Zoiets?

Edit- zou dan een witte ondergrond doen en wat zij zilver hebben ook zilver maken.
! Tijd zat om nog te oefenen en na te denken, want het is pas in juni. En ik heb tickets woeii! !
Whatever I want.
pi_75047182
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:19 schreef Oblivion het volgende:

Plaatje:
[ afbeelding ]

oh, thanks, ziet er wel goed uit.
eens kijken of ik dat ergens voor een knappe prijs kan krijgen, 1 flesje + verzendkosten tikt wel aan denk ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75047668
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh, thanks, ziet er wel goed uit.
eens kijken of ik dat ergens voor een knappe prijs kan krijgen, 1 flesje + verzendkosten tikt wel aan denk ik
Je zou ook Orly Bonder kunnen proberen. Werkt net zo. En dan heb je met DW? alweer 2 lakjes in je TD bestelling.

Bladderen jouw nagels trouwens ook? Want dan moet je wel oppassen met dit soort basecoats. Je nagellak wil chippen maar die basecoat houdt het vast, dan gaat datgene wat het zwakste is uiteindelijk toegeven. Als je bladderende nagels hebt is dat dus het bovenste laagje van je nagel.

Leuk Nienna! Heb je foto's? Voor en na is altijd leuk. Korte gelakte nagels zijn trouwens ook mooi hoor.
pi_75047701
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je zou ook Orly Bonder kunnen proberen. Werkt net zo. En dan heb je met DW? alweer 2 lakjes in je TD bestelling.

Bladderen jouw nagels trouwens ook? Want dan moet je wel oppassen met dit soort basecoats. Je nagellak wil chippen maar die basecoat houdt het vast, dan gaat datgene wat het zwakste is uiteindelijk toegeven. Als je bladderende nagels hebt is dat dus het bovenste laagje van je nagel.

Leuk Nienna! Heb je foto's? Voor en na is altijd leuk. Korte gelakte nagels zijn trouwens ook mooi hoor.
wat is precies het verschil tussen bladderen en chippen?
pi_75047721
oh, snap het al.
ik heb daar inderdaad last van, verlies regelm atig het bovenste laagje van mijn nagel ja
pi_75047741
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat is precies het verschil tussen bladderen en chippen?
Chippen doet je nagellak. Met bladderen bedoel ik dat de laagjes van je nagel zelf loslaten. Geen idee hoe dat eigenlijk heet in het Nederlands.
pi_75047781
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef Mirjam het volgende:
oh, snap het al.
ik heb daar inderdaad last van, verlies regelm atig het bovenste laagje van mijn nagel ja
Dan zou ik het denk ik eerst een een tijdje proberen met een versteviger er onder en dan pas de stickey basecoat. Misschien heb je er dan geen last van.
pi_75047869
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dan zou ik het denk ik eerst een een tijdje proberen met een versteviger er onder en dan pas de stickey basecoat. Misschien heb je er dan geen last van.
ja, dat lijkt me een goeie idd, thanks.
zal eens rondkijken.
1 flesje via ebay is goedkoper dan wéér een TD bestelling, mwhihi
pi_75047884
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Chippen doet je nagellak. Met bladderen bedoel ik dat de laagjes van je nagel zelf loslaten. Geen idee hoe dat eigenlijk heet in het Nederlands.
Goeiemorgen ladies,
Ik wilde toevallig nou iets vragen over bladderedende nagels. Ik heb daar dus last van Heeft iemand enig idee hoe het bladderen te voorkomen is???

Het is echt heel irritant, want dan worden mn nagels zo dun, en dan ga ik weer bijten. En dat wil ik niet!!!!!
Neem al je dromen eens mee de dag in...
pi_75047911
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef MvA83 het volgende:

[..]

Goeiemorgen ladies,
Ik wilde toevallig nou iets vragen over bladderedende nagels. Ik heb daar dus last van Heeft iemand enig idee hoe het bladderen te voorkomen is???

Het is echt heel irritant, want dan worden mn nagels zo dun, en dan ga ik weer bijten. En dat wil ik niet!!!!!
*meldt
zó irritant, heb er nog niet echt een oplossing voor, behalve veel lakken en er niet aan zitten...
misschien ga ik eens biergist tabletten proberen
pi_75047921
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen foto's van hoe ze er uit zagen toen ze helemaal gekortwiekt waren.
En ik durf nu niet zo goed een foto te plaatsen van hoe ze er nu uitzien, want ze zien er erg onverzorgd uit.

Kort gelakte nagels zijn inderdaad mooi, maar ik heb kleine handen, vingers en hééle kleine ronde nageltjes, en dan vind ik sowieso een kleur erop niet mooi bij mij...misschien van het weekend als ik de nagelriemen heb gedaan de blanke lak er overheen.

Heeft iemand misschien ervaring met Trind cuticle remover?
Op het flesje staat dat je het maar eens in de 4 weken mag gebruiken dus het zal best agressief spul zijn, ik hoop maar dat ik er geen last van krijg.
pi_75048515
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef MvA83 het volgende:

[..]

Goeiemorgen ladies,

1. Nooit je nagels knippen maar alleen vijlen met een glazen vijl en altijd in een richting vijlen. Nooit gaan zagen! Echt, die dingen kosten even wat maar je hoeft ze nooit meer te vervangen (tenzij je hem laat vallen ) en ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Ze zijn veel zachter voor je nagels dan metalen of kartonnen vijlen.

Er zijn twee verschillende soorten glazen vijlen. De een heeft een opgespoten laagje wat je duidelijk voelt, de ander is gezandstraald waardoor het vijlgedeelte wat dieper ligt. Die eerste zijn ruk omdat dat laagje er dus alsnog afslijt, die laatste wil je.

Ik heb de mijne bij de DA gekocht voor een tientje. Zit in een zwart fluwelen hoesje en heeft enorm foute kitscherige blingsteentjes in het handvat. Fantastisch ding!

Dit helpt ook tegen bijten trouwens want bijten doe je vooral aan haaltjes en onregelmatigheden aan je nagels en door die glazen vijl zijn die er niet.

2. Een goede basecoat gebruiken. NailTek Foundation II schijnt hier heel erg goed voor te zijn maar ik ben hier niet zo heel erg in thuis.

3. Het losse laagje voorzichtig verwijderen (niet verder trekken) en dan de opstaande randjes voorzichtig een beetje te buffen met zo'n meerzijdige buffer om te voorkomen dat het verder gaat. Je nagels daarna voorlopig even kort houden tot het is uitgegroeid.

4. Je nagels niet als gereedschap gebruiken. Geen stickertjes pulken met je nagels en geen blikjes openen met je nagels e.d. Dat soort krachten vinden je nagels niet leuk.

-edit- Ik vergeet de belangrijkste!
Altijd, ALTIJD je nagels gelakt hebben. Nagellak is een fantastische beschermlaag voor je nagels en het is ook nog eens mooi.
Dat nagels moeten ademen is een fabeltje. Nagels zijn dood materiaal zonder longetjes. Ik zou me pas zorgen gaan maken als je nagels WEL ademen.
pi_75048556
quote:
Mijn nagels

[ afbeelding ]
Nice
pi_75048667
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:54 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen foto's van hoe ze er uit zagen toen ze helemaal gekortwiekt waren.
En ik durf nu niet zo goed een foto te plaatsen van hoe ze er nu uitzien, want ze zien er erg onverzorgd uit.

Kort gelakte nagels zijn inderdaad mooi, maar ik heb kleine handen, vingers en hééle kleine ronde nageltjes, en dan vind ik sowieso een kleur erop niet mooi bij mij...misschien van het weekend als ik de nagelriemen heb gedaan de blanke lak er overheen.

Heeft iemand misschien ervaring met Trind cuticle remover?
Op het flesje staat dat je het maar eens in de 4 weken mag gebruiken dus het zal best agressief spul zijn, ik hoop maar dat ik er geen last van krijg.
De remover ken ik niet maar de balsam wel, die bevalt mij erg goed.

@ Krup: leuk die bloemetjes.
pi_75048746
Ik denk dat ik de balsam inderdaad ook nog even ga halen voor ik het ga gebruiken
pi_75048862
Oh wat haat ik haar.
http://onglesdezaz.blogspot.com

pi_75049078
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh wat haat ik haar.

[ afbeelding ]

Wat een mooie weer
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:36:26 #98
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_75049490
@Krupelhin... (?) mooie nagels!

@Es70: gefeliciteerd!!

@Obli: die paars is inderdaad mooiiiii!!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:40:10 #99
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_75049633
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh wat haat ik haar.

[ afbeelding ]

Nou lekker dan.... nu heb ik nog iemand om te haten....
Don't come closer, I might hurt you
pi_75049651
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

[...]
Dank je wel MiMu,

Knippen doe ik al nooit en ik had laatst ook een glazen vijl gehaald, maar dat is dus zo'n opgespoten ding.. Toch maar es op zoek naar een echte dus...

De hele dag typen is natuurlijk ook niet zo fijn voor mn nageltjes.

Ik hou mn nagels nu voorlopig kort en smeer er doordeweeks essense nail saver op.. Geen idee of het werkt, maar dan zijn mn nagels iig steviger dan zonder iets erop.. En in het weekend lekker lakken
Neem al je dromen eens mee de dag in...
pi_75049724
Hallo dames,

Lees al poosje mee.. Maar heb nu ook een vraagje.. Mijn nagels scheuren altijd aan de zijkant, daar waar het roze overgaat naar het witte.. Vijl altijd braaf met een glasvijl. Hoe kan dat toch en wat kan ik er aan doen?

Heb ze nu dus ook weer kort, maar wel lief gelakt en geplakt Ben niet (meer) zo van de felle kleurtjes..

Enne hebben jullie een aanrader waar je konadplates kunt bestellen, liefst nl, ben bijna jarig en lijkt me wel erg leuk om te doen.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_75049728
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

1. Nooit je nagels knippen maar alleen vijlen met een glazen vijl en altijd in een richting vijlen. Nooit gaan zagen! Echt, die dingen kosten even wat maar je hoeft ze nooit meer te vervangen (tenzij je hem laat vallen ) en ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Ze zijn veel zachter voor je nagels dan metalen of kartonnen vijlen.

Er zijn twee verschillende soorten glazen vijlen. De een heeft een opgespoten laagje wat je duidelijk voelt, de ander is gezandstraald waardoor het vijlgedeelte wat dieper ligt. Die eerste zijn ruk omdat dat laagje er dus alsnog afslijt, die laatste wil je.

Ik heb de mijne bij de DA gekocht voor een tientje. Zit in een zwart fluwelen hoesje en heeft enorm foute kitscherige blingsteentjes in het handvat. Fantastisch ding!

Dit helpt ook tegen bijten trouwens want bijten doe je vooral aan haaltjes en onregelmatigheden aan je nagels en door die glazen vijl zijn die er niet.

2. Een goede basecoat gebruiken. NailTek Foundation II schijnt hier heel erg goed voor te zijn maar ik ben hier niet zo heel erg in thuis.

3. Het losse laagje voorzichtig verwijderen (niet verder trekken) en dan de opstaande randjes voorzichtig een beetje te buffen met zo'n meerzijdige buffer om te voorkomen dat het verder gaat. Je nagels daarna voorlopig even kort houden tot het is uitgegroeid.

4. Je nagels niet als gereedschap gebruiken. Geen stickertjes pulken met je nagels en geen blikjes openen met je nagels e.d. Dat soort krachten vinden je nagels niet leuk.

-edit- Ik vergeet de belangrijkste!
Altijd, ALTIJD je nagels gelakt hebben. Nagellak is een fantastische beschermlaag voor je nagels en het is ook nog eens mooi.
Dat nagels moeten ademen is een fabeltje. Nagels zijn dood materiaal zonder longetjes. Ik zou me pas zorgen gaan maken als je nagels WEL ademen.
Hier een ervaringsdeskundige!

Ik had (lees HAD) hier ook last van.

Gooi al je vijlen weg en ga direct een goede glasvijl halen, echt de investering waard.
Bestel NailTek Foundation II, en ga dit ook gebruiken. Het vult eventuele groefjes maakt de nagels lekker ruw zodat de nagellak beter blijft zitten. Omdat het snel droogt is het ook nog handig in gebruik.

Wees ook lief voor je nagels en lak inderdaad altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')