Mooi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:35 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ben helemaal geen paars fanaat, maar dit is toch wel erg mooi...
Paars
[ afbeelding ]
Deze dus...![]()
Ik vind het ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Mirjam het volgende:
de lente collecties zijn idd saai.
ik ga mezelf wat sally hansen prisms kopen, en war LA rockstar, en dan mag ik voorlopig niet meer bestellen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:19 schreef Oblivion het volgende:
Was nog een beetje aan het surfen en kwam wat tegen voor mirjam: Stickey base coat
Schijnt heel goed te werken om je nagellak op de nagel te houden.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Ze heeft op de pink, middelvinger en duim stickey gebruikt en die andere niet.
Dit was na 5 dagen en met matte nagellak.
Een nailart penselenset op de Hyves van veelsieradenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:03 schreef PeRi het volgende:
Wat heb je gewonnen en waar Es70?.
Mogguh. IK heb nog steeds Parlez-Vous OPI? op, ik ben verliefd op die kleur
. Wel voor de afwisseling vlinders op duim en ringvingers gestempeld
.
Daar heb je dan vast wel een foto van..quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:00 schreef es70 het volgende:
Ik heb gewonnen. Met nagels die ik zelf niet mooi vond (en vind) en die ik eigenlijk niet in wilde zenden
.
Leuk krupelhintsje!quote:
Mooiquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Klapt net de nagel van mijn middelvinger links om bij het dichtdoen van de deur... Finaal afgebroken, echt gewoon helemaal
Iemand ervaring met cheapass kunstnagels om zoiets te fixen?
Heel mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:36 schreef Krupelhintsje het volgende:
@ Nieners Nee mijn nagelstyliste doet dit erop schilderen met nagellak.
Thanks. Foto. Ik geloof dat het er nog geen uur op heeft gezetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daar heb je dan vast wel een foto van..![]()
Gefeliciteerd!
Cool! Hoeveel kosten die eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:57 schreef PeRi het volgende:
Feli Es70, nice gedaan ook, de winnende nagels.
Lekker vrolijk Krupelhintsje!
Ik ben aan het bedenken wat echt KISS nagels zouden zijn, ik ga zo nl. proberen tickets te kopen voor het concert.
Vanaf ¤59 (exclusief servicekosten), zijn met zn 4en proberen aan het bestellen, maar tis drukquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:02 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Cool! Hoeveel kosten die eigenlijk?
Gewoon elke vinger de facepainten dan een flying V op je duim
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:57 schreef PeRi het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat echt KISS nagels zouden zijn, ik ga zo nl. proberen tickets te kopen voor het concert.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Zoiets?
Edit- zou dan een witte ondergrond doen en wat zij zilver hebben ook zilver maken.
oh, thanks, ziet er wel goed uit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:19 schreef Oblivion het volgende:
Was nog een beetje aan het surfen en kwam wat tegen voor mirjam: Stickey base coat
Schijnt heel goed te werken om je nagellak op de nagel te houden.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Ze heeft op de pink, middelvinger en duim stickey gebruikt en die andere niet.
Dit was na 5 dagen en met matte nagellak.
Je zou ook Orly Bonder kunnen proberen. Werkt net zo. En dan heb je met DW? alweer 2 lakjes in je TD bestelling.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, thanks, ziet er wel goed uit.
eens kijken of ik dat ergens voor een knappe prijs kan krijgen, 1 flesje + verzendkosten tikt wel aan denk ik
wat is precies het verschil tussen bladderen en chippen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je zou ook Orly Bonder kunnen proberen. Werkt net zo. En dan heb je met DW? alweer 2 lakjes in je TD bestelling.![]()
Bladderen jouw nagels trouwens ook? Want dan moet je wel oppassen met dit soort basecoats. Je nagellak wil chippen maar die basecoat houdt het vast, dan gaat datgene wat het zwakste is uiteindelijk toegeven. Als je bladderende nagels hebt is dat dus het bovenste laagje van je nagel.
Leuk Nienna! Heb je foto's? Voor en na is altijd leuk. Korte gelakte nagels zijn trouwens ook mooi hoor.
Chippen doet je nagellak. Met bladderen bedoel ik dat de laagjes van je nagel zelf loslaten. Geen idee hoe dat eigenlijk heet in het Nederlands.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is precies het verschil tussen bladderen en chippen?
Dan zou ik het denk ik eerst een een tijdje proberen met een versteviger er onder en dan pas de stickey basecoat. Misschien heb je er dan geen last van.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef Mirjam het volgende:
oh, snap het al.
ik heb daar inderdaad last van, verlies regelm atig het bovenste laagje van mijn nagel ja
ja, dat lijkt me een goeie idd, thanks.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan zou ik het denk ik eerst een een tijdje proberen met een versteviger er onder en dan pas de stickey basecoat. Misschien heb je er dan geen last van.
Goeiemorgen ladies,quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Chippen doet je nagellak. Met bladderen bedoel ik dat de laagjes van je nagel zelf loslaten. Geen idee hoe dat eigenlijk heet in het Nederlands.
*meldtquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef MvA83 het volgende:
[..]
Goeiemorgen ladies,
Ik wilde toevallig nou iets vragen over bladderedende nagels. Ik heb daar dus last vanHeeft iemand enig idee hoe het bladderen te voorkomen is???
Het is echt heel irritant, want dan worden mn nagels zo dun, en dan ga ik weer bijten. En dat wil ik niet!!!!!
Nee, ik heb geen foto's van hoe ze er uit zagen toen ze helemaal gekortwiekt waren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk Nienna! Heb je foto's? Voor en na is altijd leuk. Korte gelakte nagels zijn trouwens ook mooi hoor.
1. Nooit je nagels knippen maar alleen vijlen met een glazen vijl en altijd in een richting vijlen. Nooit gaan zagen! Echt, die dingen kosten even wat maar je hoeft ze nooit meer te vervangen (tenzij je hem laat vallenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef MvA83 het volgende:
[..]
Goeiemorgen ladies,
Ik wilde toevallig nou iets vragen over bladderedende nagels. Ik heb daar dus last vanHeeft iemand enig idee hoe het bladderen te voorkomen is???
Het is echt heel irritant, want dan worden mn nagels zo dun, en dan ga ik weer bijten. En dat wil ik niet!!!!!
De remover ken ik niet maar de balsam wel, die bevalt mij erg goed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:54 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen foto's van hoe ze er uit zagen toen ze helemaal gekortwiekt waren.
En ik durf nu niet zo goed een foto te plaatsen van hoe ze er nu uitzien, want ze zien er erg onverzorgd uit.
Kort gelakte nagels zijn inderdaad mooi, maar ik heb kleine handen, vingers en hééle kleine ronde nageltjes, en dan vind ik sowieso een kleur erop niet mooi bij mij...misschien van het weekend als ik de nagelriemen heb gedaan de blanke lak er overheen.
Heeft iemand misschien ervaring met Trind cuticle remover?
Op het flesje staat dat je het maar eens in de 4 weken mag gebruiken dus het zal best agressief spul zijn, ik hoop maar dat ik er geen last van krijg.
Wat een mooie weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh wat haat ik haar.
http://onglesdezaz.blogspot.com
[ afbeelding ]
Nou lekker dan.... nu heb ik nog iemand om te haten....quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh wat haat ik haar.
http://onglesdezaz.blogspot.com
[ afbeelding ]
Dank je wel MiMu,quote:
Hier een ervaringsdeskundige!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
1. Nooit je nagels knippen maar alleen vijlen met een glazen vijl en altijd in een richting vijlen. Nooit gaan zagen! Echt, die dingen kosten even wat maar je hoeft ze nooit meer te vervangen (tenzij je hem laat vallen) en ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Ze zijn veel zachter voor je nagels dan metalen of kartonnen vijlen.
Er zijn twee verschillende soorten glazen vijlen. De een heeft een opgespoten laagje wat je duidelijk voelt, de ander is gezandstraald waardoor het vijlgedeelte wat dieper ligt. Die eerste zijn ruk omdat dat laagje er dus alsnog afslijt, die laatste wil je.![]()
Ik heb de mijne bij de DA gekocht voor een tientje. Zit in een zwart fluwelen hoesje en heeft enorm foute kitscherige blingsteentjes in het handvat. Fantastisch ding!
Dit helpt ook tegen bijten trouwens want bijten doe je vooral aan haaltjes en onregelmatigheden aan je nagels en door die glazen vijl zijn die er niet.
2. Een goede basecoat gebruiken. NailTek Foundation II schijnt hier heel erg goed voor te zijn maar ik ben hier niet zo heel erg in thuis.
3. Het losse laagje voorzichtig verwijderen (niet verder trekken) en dan de opstaande randjes voorzichtig een beetje te buffen met zo'n meerzijdige buffer om te voorkomen dat het verder gaat. Je nagels daarna voorlopig even kort houden tot het is uitgegroeid.
4. Je nagels niet als gereedschap gebruiken. Geen stickertjes pulken met je nagels en geen blikjes openen met je nagels e.d. Dat soort krachten vinden je nagels niet leuk.
-edit- Ik vergeet de belangrijkste!![]()
Altijd, ALTIJD je nagels gelakt hebben. Nagellak is een fantastische beschermlaag voor je nagels en het is ook nog eens mooi.![]()
Dat nagels moeten ademen is een fabeltje. Nagels zijn dood materiaal zonder longetjes. Ik zou me pas zorgen gaan maken als je nagels WEL ademen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |