Welnee, die cameraman schrijft toch zelf in zijn mail dat ie de familie heeft weergegeven zoals hij ze heeft meegemaakt. Waarheidsgetrouw.quote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Weet je, er kan heus een verkeerd beeld ontstaan als je van 50 uur film 40 minuten moet maken.
Wat heeft ie uitgelegd dan? Dat ie het eens is met de mail van de cameraman/regisseur, en dat ze de uitzending geweldig vonden. Dus ze zijn het eens met de manier waarop ze zijn weergegeven, en het spijt me zeer, maar dat kan ik niet anders vinden als zeer asociaal, dom en racistisch.quote:En ik wil Thomas en familie ook best het voordeel van de twijfel gunnen. Zeker nu hij hier zelf e.e.a heeft uitgelegd.
Ik haat hyves en wil er geen account aanmaken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nogmaals, je kunt hem beter aanspreken op zijn hyves
Helemaal correct verwoord.quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, die cameraman schrijft toch zelf in zijn mail dat ie de familie heeft weergegeven zoals hij ze heeft meegemaakt. Waarheidsgetrouw.
[..]
Wat heeft ie uitgelegd dan? Dat ie het eens is met de mail van de cameraman/regisseur, en dat ze de uitzending geweldig vonden. Dus ze zijn het eens met de manier waarop ze zijn weergegeven, en het spijt me zeer, maar dat kan ik niet anders vinden als zeer asociaal, dom en racistisch.
Stop je met lezen na het woordje maar in mijn post? Ik stel toch duidelijk dat het niet alleen aan de programmakers ligt hoe je in beeld wordt gebracht, of is je dat onduidelijk? Is sta deze mensen niet te verdedigen....quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, die cameraman schrijft toch zelf in zijn mail dat ie de familie heeft weergegeven zoals hij ze heeft meegemaakt. Waarheidsgetrouw.
[..]
Wat heeft ie uitgelegd dan? Dat ie het eens is met de mail van de cameraman/regisseur, en dat ze de uitzending geweldig vonden. Dus ze zijn het eens met de manier waarop ze zijn weergegeven, en het spijt me zeer, maar dat kan ik niet anders vinden als zeer asociaal, dom en racistisch.
Oh sorry, ik las dat je schrijft dat je Thomas het voordeel van de twijfel geeft, en zeker nu hij een en ander uitlegde. En ik wilde duidelijk maken dat ik totaal niet twijfel aan de manier waarop ze neergezet zijn. Excuses, maar ik vond je bericht een beetje tegenstrijdig.quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Stop je met lezen na het woordje maar in mijn post? Ik stel toch duidelijk dat het niet alleen aan de programmakers ligt hoe je in beeld wordt gebracht, of is je dat onduidelijk? Is sta deze mensen niet te verdedigen....
Dat nu ook weer niet, maar een greintje respect opbrengen voor je omgeving zit er niet in.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:27 schreef misteriks het volgende:
ik wil hier ook nog effe m'nbetuigen aan dat koppel. Die mislukte indiana jones was al erg, maar z'n vrouw is ongeveer het meest monsterlijke gedrocht dat ik ooit heb gezien. Ik hoop dat dat wijf snel beroofd, verkracht of whateverswhats in ZA
ja, en kwam afgelopen zondag ook al langs bij bij ons in de pcquote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Was die ene vent nu bij Paul de Leeuw als zwarte piet? Die homo die getrouwd is met een vrouw?
Jaquote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Was die ene vent nu bij Paul de Leeuw als zwarte piet? Die homo die getrouwd is met een vrouw?
Jij bent nog altijd superieur. Skattebaut über alles. Skattebaut über der welt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:19 schreef skattebaut het volgende:
Het lijkt me bijzonder verhelderend voor jezelf wanneer je leest dat honderden mensen je een stompzinnige, racistische, lompe, asociale, hufterige, etc. vinden...
Denk daarom dat fok soms toch wel iets toe voegt aan de wereld.
Ja Ja, haha.quote:Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent nog altijd superieur. Skattebaut über alles. Skattebaut über der welt!
Ik kick op vrouwen die altijd iets te klagen hebbenquote:
Ik denk dat hij eerder als niche in de markt een negerschietkamp voor ontevreden Nederlanders is begonnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:43 schreef skattebaut het volgende:
Hoeveel negers zou ie vandaag hebben afgeperst, bedreigd, ontslagen, uitgescholden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |