abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2009 @ 15:05:59 #151
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75110258
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_75110269
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 12:10 schreef prayer1 het volgende:
Ik plaats nog 1 reactie jammer, ik heb het idee dat er wel degelijk mensen hier zijn waar je normaal mee kunt praten.
Maar van de rest krijg ik echt het ...........

Iemand vroeg hoe het met de kids was.

Met de kids gaat het gelukkig prima.
Ze zitten gewoon op een Afrikaanse basisschool (Geen privé school met alleen blanken en zo)
Ze praten al, net als mijn vrouw prima Afrikaans.
En het gaat prima met ze.
Ze hebben zowel zwarte al witte vriendjes.
Vreemd is wel dat op al deze scholen witte, zwarte, en moslim klassen zijn.
Dus er zitten bijna geen zwarte bij witte kids of christenen bij moslims.
Daar wij geen Christen en geen moslim zijn was dat weer een probleem en moeten onze kids net doen of ze Christen zijn, maar daar hebben ze in tussen prima mee om leren gaan.

Nou .... het gaat jullie goed, ik kan niet meer toevoegen als ik al gedaan heb.
Jullie kunnen weer gerust doorgaan met het belachelijk maken van mij en mijn familie.

O. de kans is zeer groot dat we volgend jaar weer terug op tv zijn dus hou je geschut maar weer vast klaar

Groet Thomas van Brunschot

Ik heb de uitzending ook gezien en had 'tzelfde gevoel als de meesten in dit topic. Maar toen Thomas zelf reageerde moest ik toch wel bekennen dat 't mijn beeld over hem toch iets veranderd heeft. Hij heeft ook wel gelijk dat er in 40 min. ,afkomstig van 50 uur, toch wel een vertekend beeld kán (hoeft niet) ontstaan. Ik dacht toen nog 'ja maar als die trekjes er bij jullie niet in zaten dan was 't ook niet impliciet of expliciet naar voren gekomen in de uitzending' (denk aan woordkeuze bijvoorbeeld). En dat geloof ik ergens nog steeds wel maar ik vind wel dat de extra achtergrond info 't beeld 'n beetje recht trekt.

Verder vind ik wat anderen gezegd hebben: als je op tv komt weet je dat er positieve en negatieve reacties komen. Maar voor mezelf is 't dan toch maar een mooi staaltje van 'don't judge the book by it's cover' want voor mensen die echt niet racistisch zijn, lijken jullie er wel erg op. Toch weer wat geleerd...

En oja: als racist kan je veel 'goeds' doen voor de bevolking zonder dat het jouw structureel minderwaardig denken over , in dit geval, zwarte mensen verandert. Maar als jij echt zo geschokt bent om voor racist uitgescholden te worden, wil ik je wel geloven.

Succes verder
pi_75110291
Lekker bezig TS, maar ik ben bang dat Thomas niet meer leest. Misschien moet je even op zijn hyves vragen of die wil reageren. Zijn hyves staat volgens mij op de 2de pagina (als je 50 posts per screen hebt)
pi_75110719
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:55 schreef skattebaut het volgende:
Wat ik me ook af vraag is wat je bijv. met die handboeien moet in Z.A.?

Denk je dat daar geen politie is of zo?

Wil je lui in de boeien slaan die je te na komen? lijkt me illegale vrijheidsberoving?
Rollenspelletjes met je..vrouw?
Of wil je gewoon een indruk op je omgeving achterlaten van "pas op voor mij''?

Wat moet je met messen en windbuks in Z.A.??

En dan? besef je dat door dergelijk spul op zulk ondoordachte wijze mee te nemen, je de slottijd van je luchtvaartmaatschappij in gevaar hebt gebracht?
Dat je in je eentje even 200 mensen fikse vertraging en ander opvolgend ongemak bezorgd?

Gemiste aansluitende vluchten, afhalers die massaal voor nop een half uur moeten wachten..
Honderden parkeermeters die een half uur extra gespekt moesten worden.
Irritatie bij medepassagiers en personeel aan boord...
Het is gvd geen connexionbus die je neemt.

En dan over het gedrag van je vrouw...
Is ze soms op gegroeid op een woonwagenkamp?
Dat vraag ik vanwege haar gedrag jegens de medemens.
Zelden iemand zo agressief zien reageren tegen wild vreemden die jullie een dienst komen bewijzen...
Tegen die loodgieter, als ik hem was had ik je nog even gevraagd wat je probleem was alvorens ik mijn tools had ingepakt en was vertrokken.

En dan,... een voor haar totaal onbekend iemand denken te kunnen beoordelen op het gedrag van jullie hond, en dan daar ook nog naar gaan reageren... dan spoor je echt niet.
Dat denk ik overigens wel vaker van hondenmensen.

Heb ook zwaar het idee dat het gedrag dat jullie je aanmaten tijdens je eerdere beveiligingswerk maar meteen hebben overgenomen voor het dagelijks leven...
Laat ik nu net een schurft hekel hebben aan ook exact dat machogedrag van veel mensen uit de beveiligingswereld.
Hoe is het trouwens met je kapotte poepertje skattebaut?

Zeer vervelend intiem probleem.
pi_75110732
Thomas en Marian
Thomas' moeder is echt een goed mens, snap niet hoe die dude zo geworden is
pi_75111216
Die vrouw voelt zich echt helemaal de meester handelaar door elke verkoper daar proberen af te dingen. Waar ze soms ook nog hard faalt. Jullie zijn echt een zielig stelletje, jullie verpesten ook nog eens lekker de toekomst van jullie kids, die op een leeftijd zijn waar je niet hoort te verhuizen naar Zuid-Afrika.

Jullie Engels is ook nog es bagger, dat en jullie tokkie gedrag is gewoon om te huilen.
  zondag 29 november 2009 @ 16:16:46 #157
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75112331
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:25 schreef Spaarvarkenfabriek het volgende:

[..]

Hoe is het trouwens met je kapotte poepertje skattebaut?

Zeer vervelend intiem probleem.
Oh je bedoeld: http://www.chirurgenwerk.(...)Anus_fissura_ani.jpg
Goed momenteel, maar das een ander topic...
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75112391
Wat een gezeik om niets! Die man neemt een stap waar iedereen in dit forum te laf voor is! Hij en zijn vrouw laten gewoon niet over zich heen lopen, respect daarvoor! Dus Thomas als je nog meeleest, heel veel succes daarzo en ik hoop dat jullie daar een mooi leven kunnen opbouwen
  zondag 29 november 2009 @ 16:20:46 #159
271960 Niels1568
Grieks-mythologisch heiden.
pi_75112466
Beveiligers ( ) helemaal stoer rondlopen en denken dat ze een soort politie zijn.

Verder las ik ergens dat de lokalen werden afgezet? Als ze er verlies op maken, dan verkopen ze natuurlijk niet, dus dat zal wel meevallen.
Tot onze grote spijt was anders reageren niet mogelijk.
  zondag 29 november 2009 @ 17:00:35 #160
195140 skattebaut
pi_75113821
Voor mensen als deze neem ik JUIST een beveiligingsbedrijf in de arm...
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
  zondag 29 november 2009 @ 17:02:05 #161
195140 skattebaut
pi_75113871
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef UIM het volgende:
Wat een gezeik om niets! Die man neemt een stap waar iedereen in dit forum te laf voor is! Hij en zijn vrouw laten gewoon niet over zich heen lopen, respect daarvoor! Dus Thomas als je nog meeleest, heel veel succes daarzo en ik hoop dat jullie daar een mooi leven kunnen opbouwen
Kijk eerst even dat filmpje op uitzending gemist, oordeel dan en plemp hier je mening.
pi_75115364
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:02 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Kijk eerst even dat filmpje op uitzending gemist, oordeel dan en plemp hier je mening.
Ik heb het filmpje gezien
  zondag 29 november 2009 @ 18:07:13 #163
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_75115426
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:04 schreef UIM het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gezien
WAAROM EET DE SCHOONMAAKSTER EEN KOEKJE !:@:@!:@!:@:1:@:1;3@#:1;2;133;1;23;13
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
pi_75115559
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:07 schreef Lonker het volgende:

[..]

WAAROM EET DE SCHOONMAAKSTER EEN KOEKJE !:@:@!:@!:@:1:@:1;3@#:1;2;133;1;23;13
Die gast heeft hier een reactie gegeven waar ik me erg in kan vinden.. Die mensen daar hebben aan andere mentaliteit. Die buurman was 3 keer beroofd van zijn waterpomp. Het begint met een koekje, en daarna jatten ze vlees of geld.
  zondag 29 november 2009 @ 18:15:51 #165
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_75115691
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:11 schreef UIM het volgende:

[..]

Die gast heeft hier een reactie gegeven waar ik me erg in kan vinden.. Die mensen daar hebben aan andere mentaliteit. Die buurman was 3 keer beroofd van zijn waterpomp. Het begint met een koekje, en daarna jatten ze vlees of geld.
Of ze jat heel hun huis
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  zondag 29 november 2009 @ 18:18:35 #166
195140 skattebaut
pi_75115770
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:11 schreef UIM het volgende:

[..]

Wanneer je echt zo bang bent dat mensen je benadelen etc, dan moet je ze totaal van je huis weg houden en het werk ook helemaal zelf doen.
Echt onzin om te veronderstellen dat iemand die een koekje eet morgen je beurs leeg rooft.
Sowieso moet je met personeel, maar eigenlijk iedereen die je in je huis haalt op letten dat je geen waardevolle spullen en geld laat rond slingeren.

Schijnbaar zijn sommige mensen toch blind voor asogedrag?
  zondag 29 november 2009 @ 18:20:46 #167
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_75115827
leuk topic dit
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 29 november 2009 @ 18:38:27 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_75116376
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 12:10 schreef prayer1 het volgende:

O. de kans is zeer groot dat we volgend jaar weer terug op tv zijn dus hou je geschut maar weer vast klaar

Groet Thomas van Brunschot
Ah, vandaar de slijmerige mail van die regisseur / cameraman.
Die wil nog een keer hoge kijkcijfers halen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_75116918
Ik heb t eergister in bed gezien, jezus wat een kutopmerking had die man toen ze langs die townships reden! Van dat er alleen maar zwarten zijn.. Ik vond het trouwens wel grappig dat die vrouw dacht een goede deal te hebben gemaakt maar uiteindelijk boven de verkoopprijs uitkwam hahaha
pi_75134579
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Daar is minstens een filmpje voor nodig met een reactie net zoals bij Nienke

Wat was de voorgeschiedenis van dit filmpje?
pi_75134647
Ik vind de reactie van die Olaf in zijn mail ook hylarisch. Die gasten van Ik Vertrek gaan alleen met de mensen in zee waarvan ze verwachten dat het niks wordt, anders levert het geen sappige tv op. En dan achteraf net doen alsof het de beste vrienden zijn.
pi_75134965
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:06 schreef Paracelsus het volgende:

[..]

Wat was de voorgeschiedenis van dit filmpje?
Ouders hebben geen seks #3 met Nienke in de fotosoep
Ouders hebben geen seks #2
Whehe die slet op ned3

KLB topic van 't jaar
pi_75137506
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef Fokfak het volgende:
Ik heb t eergister in bed gezien, jezus wat een kutopmerking had die man toen ze langs die townships reden! Van dat er alleen maar zwarten zijn.. Ik vond het trouwens wel grappig dat die vrouw dacht een goede deal te hebben gemaakt maar uiteindelijk boven de verkoopprijs uitkwam hahaha
sowieso is die hele opvatting van wit en zwart, rijk en arm gedateerd.

maandag 30 november 2009 @ 21:07:08 #174
195140 skattebaut
pi_75160297
Waar blijft nu een reactie van meneer racist/fulltime aso?
pi_75160845
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef skattebaut het volgende:
Waar blijft nu een reactie van meneer racist/fulltime aso?
Nogmaals, je kunt hem beter aanspreken op zijn hyves
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')