je betaalt altijd een blanken bonus. 50% lijkt me redelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Damn wat een familie
Stelletje slavendrijvers die inderdaad nog niet weten dat de apartheid is afgeschaft![]()
Dat verschrikkelijke shag rokende aso wijf. Proberen af te dingen en dan gewoon boven de koopprijs uitkomen
. Vervolgens op de markt er van uit gaan dat de verkopers zo dom zijn als schijt en denken dat je alles voor de helft van de prijs kan krijgen. Niemand vertrouwen ook
. Godverdomme wat een kutwijf
![]()
Wahah dat was wel grappig ja, want dat zorgde ervoor dat al hun plannen werden gedwarsboomd, ze dachten te komen voor de rust en alleen natuur te horen en nu elke dag lawaaiquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef Joel-Smeets het volgende:
hehe,wel lekker kut voor die gasten toen ze opeens een mijn zagen liggen achter het bos
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef skattebaut het volgende:
Die kerel zorgt in z'n eentje er effe voor dat een vliegtuig pas een half uur later kan vertrekken..
Omdat de onnozele zijn handboeien, messen, windbuks etc. wil meenemen...
(daarvoor moesten ze hem al 6 weken opsluiten)
Vervolgens zie ik hem een local afpersen voor 1400 rand.... 6 dagen per week werken voor 125 euro per/maand. (vuile slavendrijver)
Dan gaan ze de loodgieter aan alsof ie een crimineel is, terwijl ze de hele man niet kennen...
Het dan ook nog vreemd vinden dat deze werkers allemaal niet meer komen opdagen. (4*)
Ondertussen eist ie ook nog loyaliteit van zijn werknemers in NL hahaha.
Meneer heeft een beveiligingsbedrijf (had gelukkig)
Helaas zit NL vol met dit soort teringleiers.
Die mogen wat mij betreft allemaal vertrekken.
Zou dit zijn beveiligingsbedrijf zijn? http://www.dumpert.nl/med(...)en_corio_center.html
dat lokale dorp staat nog wel een keer met de fakkels voor de deurquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:45 schreef Bostrol het volgende:
Ben benieuwd hoe het nou is afgelopen met die kuikenfokkers. Hoop dat ze berooid zijn afgetaaid.
Of voor hun tuinman voor 100 randquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Als die kuikenfokkerij ook niet gaat werken, kunnen ze met z'n allen in die kolenmijn gaan werken
Nou ja, dat was sowieso al triest natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef SilkSpectre het volgende:
Die oma is natuurlijk meegegaan omdat ze anders geen plek meer had om te wonen aangezien ze in het tuinhuisje van haar zoon woonde.
Ja dat sowieso.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou ja, dat was sowieso al triest natuurlijk.
Een vrouw van 81 die in een houten tuinhuisje moet wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |