Hun asociale kut mentaliteit stoorde me al na 1 minuut.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
Wat hebben ze je misdaan dan?
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hun asociale kut mentaliteit stoorde me al na 1 minuut.
NL1 opzetten en klotsenquote:
Nee, want dan kregen ze klappen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij bent ooit wel eens gepest door leden van een gezin dat wat minderbedeeld is als jij ?
Vermistquote:Op donderdag 26 november 2009 22:02 schreef porsche1 het volgende:
Ohhh. Zometeen ff op uitzending vermist kijken.
Kijken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef WitAchterLicht het volgende:
nogmaals, wat is klotsen?
Edit: ok limburgss dus..
Het is dan jijquote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij bent ooit wel eens gepest door leden van een gezin dat wat minderbedeeld is als jij ?
Ik zeg: opsluiten deze lui.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Net ook gekeken idd.
Hoe ze die negers als slaven behandelden.!!!!!!
Had die huishoudster een koekje gepakt werd ze bijna ontslagen....!!!
En toen die kerel aan het onderhandelen was over het salaris van de tuinman. Op het einde: Das best veel ¤170- per maand hoor!!! ( en dan zulkes vuile glimlach).
En toen hij begon hoe zijn personeel hem niet geinformeerd had over het faillissement in NL.!!
Ja lul, moet je eens een keer naar NL toegaan. Lambal.
Dat is hier ook als vakkenvuller, en is geen gekke gedachte hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef skattebaut het volgende:
Vooral dat wijf met dr tattoos... gaat de huishoudster aan als of die een lijfeigene is...
Koekje gegeten, stelen...
Dit volk verdient een...
Dat sjekrokende wijf van die kerelquote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zeg: opsluiten deze lui.![]()
P.s. 1400 rand is 125,- euro.
Helemaal niet zielig voor die oma...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat sjekrokende wijf van die kerel
En ik vond het zielig voor oma
En jij laat dat gebeuren? Doe je naam eens eer aan man!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Had die tuinman net een deal gedaan mbt zijn salaris van amper 100 euro in de maand, moet ie gelijk een half bos kappen.!!!
Dan jij.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Afrika valt buiten mijn zone.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
En jij laat dat gebeuren? Doe je naam eens eer aan man!
Die wil ook wel even zienquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
Zag net deze screen, straks even op uitzendinggemist kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |