van de hyves paginaquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:51 schreef Duderella het volgende:
Hij vindt jullie FOK!kers anders maar inhoudsloos!
http://prayer1.hyves.nl/index.php?l3=bl&l4=it&blogitem_id=25218639&blogitem_secret=Uuai
quote:Daarnaast hebben we het plateau waar ons huis staat en de rondawell staat opgeruimd en vrij van onkruid gemaakt.
Net toen we dachten alles voor elkaar te hebben bleek dat er een grote fout gemaakt was met onze visums.
We moesten het land uit . We hadden namelijk een toeristen visum.
Aaaaaahhhhhhh dit hoorden we dus 1 dag voordat het visum zou verlopen.
Wij dus gelijk aan de gang met een oplossing te zoeken.
Wij konden onze visums verlengen maar dan moesten we terugreiskaartjes hebben naar Nederland, (deze kosten 1000 euro per stuk maal 6)
Geen optie dus.
Na lang zoeken was er 1 andere optie.
We konden naar Zimbabwe (niet het land waar je graag naar toe gaat met die onrusten daar).
Echter Zimbabwe was het enigste land waar je (als je terug Afrika in kwam) geen terugreiskaartjes naar Nederland nodig had.
Echter moesten we Africa uit zijn voor onze visums verliepen anders hadden we echt een probleem.
Het was toen 11 uur in de morgen en we moesten voor 18.00 uur het land uit zijn.
De grens naar Zimbabwe is 2 uurtjes weg dus ;. Haast was geboden.
Ik snel de kids van school gaan halen en Marian alles spullen in de koffers.
De halve voorraad kast in moest ook mee; in Zimbabwe is eten namelijk niet altijd voorhanden.
En weg.
Nou; halver wegen ging mijn auto ineens raar doen en was onze topsnelheid niet meer als 80km per uur.
Maar niet getreurdgewoon door rijden. En een paar minuten voor 18.00 uur waren we dan toch bij de grens. Nou dat lijkt wel oorlogsgebied daar.
LOLWUT!?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Als je het doet, doe het dan goed penisbaard
[ afbeelding ]
Over soort taalgebruik gaat het hier niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:25 schreef Vine het volgende:
Mensen die hun kinderen "kids" noemen. Verder heeft die Thomas nog nooit geleerd om fatsoenlijke Nederlandse zinnen te maken. Wat een horror om te lezen
.
Ik heb het niet over taalgebruik, maar over fatsoenlijke opbouw van zinnen. En ik vind dat wel relevant, omdat het overeenkomt met het beeld wat ik van deze "Thomas" heb. Als ik al zijn reacties lees, dan komt hij bij mij erg naïef en ordinair over. Zelf heb ik drie jaar in Pretoria gestudeerd, en ik kan mij niet vinden in het beeld wat Thomas van Zuid-Afrika probeert te scheppen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Over soort taalgebruik gaat het hier niet.
Wel over de instelling van dit gezin tegenover een ieder op hun pad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |