Pak verdomme een mod, 't heeft Liesje ook geholpenquote:
huhquote:Op donderdag 26 november 2009 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
Als deze adviezen meer bij je bereiken vraag ik me af waar ik de moeite voor heb gedaan. Klaar dus en niet meer op terugkomen.
Yep. Af en toe flikker ik hem van een flat. Vinden we leuk. Och, Herman en ik, dolle avonturen.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pak verdomme een mod, 't heeft Liesje ook geholpen
Ik zie niet in waarom je nu moet sneren naar mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, want ze is zo alleenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sneer niet, 't was grappig bedoelt. En in wezen is het waar. De beste manier om iemand te vergeten is even losbollen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je nu moet sneren naar mij.
Ja óf neem een nieuwe naam, dan ben je je verleden helemaal kwijt
Oh, dan is het goedquote:Op donderdag 26 november 2009 23:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Yep. Af en toe flikker ik hem van een flat. Vinden we leuk. Och, Herman en ik, dolle avonturen.
precies. gewoon ff losgaan. betere remedie is er niet imoquote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sneer niet, 't was grappig bedoelt. En in wezen is het waar. De beste manier om iemand te vergeten is even losbollen.
Mag ik zijn paintskillz?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Yep. Af en toe flikker ik hem van een flat. Vinden we leuk. Och, Herman en ik, dolle avonturen.
Man, d'r is, als je een beetje vrede met jezelf sluit (je rechterhand en zulks), niet fijner dan veel alleen zijn. Je hebt niet iedere dag iemand om je heen nodig om blij te zijn. Dat is een soort van maatschappelijk bedrog waar iedereen maar in mee gaat. (of weet ik veel hoe je dat noemt)quote:
Hij staat er.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Nou!
Tuinfluiter, ik ga even uitzoeken hoe dat moet ,maar deze post gaat in mijn fobo.
nee nee, ik moet mezelf daarvoor beschermen. ik zie het teveel fout gaan om me heenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. gewoon ff losgaan. betere remedie is er niet imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |