Dat verdien jij niet, je moet eens gaan leren van jezelf te houden man!quote:
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 26 november 2009 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kap eens met die onzin Heidi. Als je dat écht meent, dan flikkerstraal je morgen maar ff naar je huisarts of zo voor wat advies. Maar het past, vind ik, niet echt om dat hier te gaan roepen. D'r gaan dagelijks mensen dood aan iets die er niet om vragen en dan zit jij dat hier neer te kalken. Wees blij dat je gezond bent gek!
Je doet verdomme net alsof je de enige bent die het meemaakt. Ga eens wat doen of in plaats van jeremiëren over een wijf dat je zes jaar geleden de deur heeft gewezen. En iedere keer begin je d'r weer over en je doet er geen moer aan, anders dan dag na dag naar buiten zitten staren. Kom eens in beweging, ga hardlopen, ga werken, ga zuipen of naar de hoeren, maar doe iets!!!
Ik probeer het iets subtieler te brengen, tjaquote:Op donderdag 26 november 2009 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kap eens met die onzin Heidi. Als je dat écht meent, dan flikkerstraal je morgen maar ff naar je huisarts of zo voor wat advies. Maar het past, vind ik, niet echt om dat hier te gaan roepen. D'r gaan dagelijks mensen dood aan iets die er niet om vragen en dan zit jij dat hier neer te kalken. Wees blij dat je gezond bent gek!
Je doet verdomme net alsof je de enige bent die het meemaakt. Ga eens wat doen in plaats van jeremiëren over een wijf dat je zes jaar geleden de deur heeft gewezen. En iedere keer begin je d'r weer over en je doet er geen moer aan, anders dan dag na dag naar buiten zitten staren. Kom eens in beweging, ga hardlopen, ga werken, ga zuipen of naar de hoeren, maar doe iets!!!
Hè hèquote:Op donderdag 26 november 2009 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je doet verdomme net alsof je de enige bent die het meemaakt. Ga eens wat doen in plaats van jeremiëren over een wijf dat je zes jaar geleden de deur heeft gewezen. En iedere keer begin je d'r weer over en je doet er geen moer aan, anders dan dag na dag naar buiten zitten staren. Kom eens in beweging, ga hardlopen, ga werken, ga zuipen of naar de hoeren, maar doe iets!!!
Liesje je kan best goed leren, maar je bent niet alleen maar met leren bezigquote:Op donderdag 26 november 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Terwijl ik beter huiswerk had kunnen doen he?
maar lief van je, en ook van tuinfluiter.
Ja, oprecht hè. Als je verdomme mijn zoon zou zijn zou ik persoonlijk iedere morgen naar een brak stuk land brengen om je een kanaal te laten graven en zodra het klaar was mocht je hem weer dicht gooien. En nog je kop niet schoon, dan doen we het nog een keer, net zolang totdat je een polderwijf gaat pakken en haar volledig door het matras heen spuit.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hidi, je hebt hier hele volksstammen beziggehouden en bijgestaan met raad en daad. Je eigen "uitzending gemist" was het ook zo'n beetje. Top streams, aanvullingen tijdens de stream locks, veel wijsheid en nooit een kwaad woord. Als je een meid was trok ik zo bij je in![]()
Je wordt op handen gedragen vriend, denk aan al dat postieve en dan komt de rest vanzelf
Ik ben het met Nmns eensquote:Op donderdag 26 november 2009 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
maar hij heeft toch gelijk. uiteindelijk moet je het zelf doen. zelf die stap zetten naar de toekomst. je kiest voor die stap of om erin te blijven hangenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik probeer het iets subtieler te brengen, tja
Herman.quote:
Ik ben gewoon geen magnumquote:Op donderdag 26 november 2009 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, oprecht hè. Als je verdomme mijn zoon zou zijn zou ik persoonlijk iedere morgen naar een brak stuk land brengen om je een kanaal te laten graven en zodra het klaar was mocht je hem weer dicht gooien. En nog je kop niet schoon, dan doen we het nog een keer, net zolang totdat je een polderwijf gaat pakken en haar volledig door het matras heen spuit.
Echt, ga wat doen lullo en jank eens niet zo
Nou!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesje je kan best goed leren, maar je bent niet alleen maar met leren bezig
ook nog met intensief werk, verwerking , huisje gezellig maken , sociale contacten en ja dat huiswerk
wat dan thuis moet gebeuren kan af en toe een belasting voor je zijn, maar toch vind ik dat
je lekker bezig bent en gun het je dat je deze zomer genoten hebt met je Haagse kliekje op het
strand, thuis , parkconcert en elders.
Zitten er handvatten aan?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Herman.![]()
Zo heet mijn krokodil ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |