abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie donderdag 26 november 2009 @ 23:31:01 #271
169210 liesje1979
pi_75040096
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

. Dat verdient ze niet
Dat verdien jij niet, je moet eens gaan leren van jezelf te houden man!
Ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is, worstel er dagelijks mee en vaak faal ik,
Maar je moet het proberen!
  donderdag 26 november 2009 @ 23:31:45 #272
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75040125
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Kap eens met die onzin Heidi. Als je dat écht meent, dan flikkerstraal je morgen maar ff naar je huisarts of zo voor wat advies. Maar het past, vind ik, niet echt om dat hier te gaan roepen. D'r gaan dagelijks mensen dood aan iets die er niet om vragen en dan zit jij dat hier neer te kalken. Wees blij dat je gezond bent gek!

Je doet verdomme net alsof je de enige bent die het meemaakt. Ga eens wat doen of in plaats van jeremiëren over een wijf dat je zes jaar geleden de deur heeft gewezen. En iedere keer begin je d'r weer over en je doet er geen moer aan, anders dan dag na dag naar buiten zitten staren. Kom eens in beweging, ga hardlopen, ga werken, ga zuipen of naar de hoeren, maar doe iets!!!
Zo ken ik je weer
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_75040135
quote:

[..]

Kap eens met die onzin Heidi. Als je dat écht meent, dan flikkerstraal je morgen maar ff naar je huisarts of zo voor wat advies. Maar het past, vind ik, niet echt om dat hier te gaan roepen. D'r gaan dagelijks mensen dood aan iets die er niet om vragen en dan zit jij dat hier neer te kalken. Wees blij dat je gezond bent gek!

Je doet verdomme net alsof je de enige bent die het meemaakt. Ga eens wat doen in plaats van jeremiëren over een wijf dat je zes jaar geleden de deur heeft gewezen. En iedere keer begin je d'r weer over en je doet er geen moer aan, anders dan dag na dag naar buiten zitten staren. Kom eens in beweging, ga hardlopen, ga werken, ga zuipen of naar de hoeren, maar doe iets!!!
Ik probeer het iets subtieler te brengen, tja
pi_75040149
Hidi, je hebt hier hele volksstammen beziggehouden en bijgestaan met raad en daad. Je eigen "uitzending gemist" was het ook zo'n beetje. Top streams, aanvullingen tijdens de stream locks, veel wijsheid en nooit een kwaad woord. Als je een meid was trok ik zo bij je in Je wordt op handen gedragen vriend, denk aan al dat postieve en dan komt de rest vanzelf
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 26 november 2009 @ 23:32:28 #275
241662 Jian
Well, well, well
pi_75040158
quote:

[..]

Je doet verdomme net alsof je de enige bent die het meemaakt. Ga eens wat doen in plaats van jeremiëren over een wijf dat je zes jaar geleden de deur heeft gewezen. En iedere keer begin je d'r weer over en je doet er geen moer aan, anders dan dag na dag naar buiten zitten staren. Kom eens in beweging, ga hardlopen, ga werken, ga zuipen of naar de hoeren, maar doe iets!!!
Hè hè

donderdag 26 november 2009 @ 23:34:31 #276
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75040240
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:

Terwijl ik beter huiswerk had kunnen doen he?

maar lief van je, en ook van tuinfluiter.
Liesje je kan best goed leren, maar je bent niet alleen maar met leren bezig
ook nog met intensief werk, verwerking , huisje gezellig maken , sociale contacten en ja dat huiswerk
wat dan thuis moet gebeuren kan af en toe een belasting voor je zijn, maar toch vind ik dat
je lekker bezig bent en gun het je dat je deze zomer genoten hebt met je Haagse kliekje op het
strand, thuis , parkconcert en elders.
pi_75040264
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:31 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer
Ja, oprecht hè. Als je verdomme mijn zoon zou zijn zou ik persoonlijk iedere morgen naar een brak stuk land brengen om je een kanaal te laten graven en zodra het klaar was mocht je hem weer dicht gooien. En nog je kop niet schoon, dan doen we het nog een keer, net zolang totdat je een polderwijf gaat pakken en haar volledig door het matras heen spuit.

Echt, ga wat doen lullo en jank eens niet zo
  donderdag 26 november 2009 @ 23:35:57 #278
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75040292
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hidi, je hebt hier hele volksstammen beziggehouden en bijgestaan met raad en daad. Je eigen "uitzending gemist" was het ook zo'n beetje. Top streams, aanvullingen tijdens de stream locks, veel wijsheid en nooit een kwaad woord. Als je een meid was trok ik zo bij je in Je wordt op handen gedragen vriend, denk aan al dat postieve en dan komt de rest vanzelf
bedankt
  One tough cookie donderdag 26 november 2009 @ 23:36:20 #279
169210 liesje1979
pi_75040310
quote:

[..]

Ik ben het met Nmns eens
pi_75040318
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik probeer het iets subtieler te brengen, tja
maar hij heeft toch gelijk. uiteindelijk moet je het zelf doen. zelf die stap zetten naar de toekomst. je kiest voor die stap of om erin te blijven hangen
pi_75040332
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef Jian het volgende:

[..]

Hè hè

Herman.
Zo heet mijn krokodil ook.
Go hard or go home
pi_75040348
Als deze adviezen meer bij je bereiken vraag ik me af waar ik de moeite voor heb gedaan. Klaar dus en niet meer op terugkomen.
  donderdag 26 november 2009 @ 23:37:40 #283
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75040364
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, oprecht hè. Als je verdomme mijn zoon zou zijn zou ik persoonlijk iedere morgen naar een brak stuk land brengen om je een kanaal te laten graven en zodra het klaar was mocht je hem weer dicht gooien. En nog je kop niet schoon, dan doen we het nog een keer, net zolang totdat je een polderwijf gaat pakken en haar volledig door het matras heen spuit.

Echt, ga wat doen lullo en jank eens niet zo
Ik ben gewoon geen magnum
  One tough cookie donderdag 26 november 2009 @ 23:38:26 #284
169210 liesje1979
pi_75040397
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:34 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Liesje je kan best goed leren, maar je bent niet alleen maar met leren bezig
ook nog met intensief werk, verwerking , huisje gezellig maken , sociale contacten en ja dat huiswerk
wat dan thuis moet gebeuren kan af en toe een belasting voor je zijn, maar toch vind ik dat
je lekker bezig bent en gun het je dat je deze zomer genoten hebt met je Haagse kliekje op het
strand, thuis , parkconcert en elders.
Nou!
Tuinfluiter, ik ga even uitzoeken hoe dat moet ,maar deze post gaat in mijn fobo.
pi_75040406
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Herman.
Zo heet mijn krokodil ook.
Zitten er handvatten aan?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: