Ach lieverd, wat vind ik dat erg.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soms wil ik maar één plekje voor mezelf, naast manu![]()
Maar ik zeg er niets meer over, 't is al triest genoeg.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je hebt het heel goed gedaan en nog steeds.![]()
Fijn dat je zo hebt doorgezet met naar een woning zoeken, vrije dagen en vakantie opnemen om de woning op te knappen, studie, knap hoor, je zat vorig jaar rond deze tijd echt rot.
kom op man. zo moet je niet denken.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met iemand naast je eenzaamheid voelen is het ergste wat er bestaat Lies. Je doet het goedquote:Op donderdag 26 november 2009 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet altijd goed, vind het best moeilijk soms. Moet voor het eerst van mijn leven echt finacien doen enzo, Dacht de eerste maanden echt dat ik het ruimer had dan ik heb.
Maar ik voel mezelf gewoon groeien, met alle strubbelingen die ik tegenkom en de rest van mijn leven zal tegenkomen. MIJN strubbelingen, MIJN leven.
Kan mij niet voorstellen momenteel dat iemand dat anders zou kunnen ervaren, als je je eenzaam voel is kut, dat snap ik best Hidi. Ik weet wat eenzaamheid is. He me jaren eenzaam gevoeld mét iemand, in mijn ogen de ergste eenzaamheid.
Lieve HiDiHo daarom is het heel belangrijk dat je met iemand gaat pratenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
Ben jij besodemieterd, Manu had geen keuze, zoals ik heb gelezen, vraag me nog steeds af wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teveel tijd om er bij stil te staanquote:Op donderdag 26 november 2009 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieve HiDiHo daarom is het heel belangrijk dat je met iemand gaat praten
die verstand heeft van gebroken relaties, het is nu echt te zwaar voor je.
En verder mag je hier altijd praten of zelfs per PM.
ga van t weekend eens goed stappen ofzo. ff de beest uithangen en jezelf geen tijd geven om er stil bij te blijven staan.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teveel tijd om er bij stil te staan![]()
Die praatjes ken ik wel en ze zeiden ook dat ze niets voor me konden doen.
Ik weet even niet wat ik hierop moet zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]Dat vind ik ook! Liesje heeft het heft in eigen hand genomen. Niet als "slachtoffer" in een hoekje gaan zitten, maar kin omhoog.
![]()
Heeft even tijd nodig gehad, en dat mag natuurlijk, is ook logisch, maar tegen de tijd dat je je druk kunt gaan maken over een te dikke deur dan heb je de boel weer aardig op de rit.
Ik denk ook dat je het zelf moet doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teveel tijd om er bij stil te staan![]()
Die praatjes ken ik wel en ze zeiden ook dat ze niets voor me konden doen.
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben jij besodemieterd, Manu had geen keuze, zoals ik heb gelezen, vraag me nog steeds af wat er is gebeurd.
Maar nee Hidi dit kun je niet maken,,
Dat is meer mijn gevoel soms, niet dat ik het ooit zou doen. Dat verdient ze niet en daarvoor heb ik iets teveel leuke momenten die het wel waard maken. Maar soms...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik hierop moet zeggen.
Hidi toch!
Manu had geen keuze, als het aan hem had gelegen had hij denk ik juist gekozen voor het leven!
En nee, ik keur zelfdoding niet af.
Weet gewoon even niet wat ik zeggen moet.
Kap eens met die onzin Heidi. Als je dat écht meent, dan flikkerstraal je morgen maar ff naar je huisarts of zo voor wat advies. Maar het past, vind ik, niet echt om dat hier te gaan roepen. D'r gaan dagelijks mensen dood aan iets die er niet om vragen en dan zit jij dat hier neer te kalken. Wees blij dat je gezond bent gek!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |