Beschermd wonen, op kamers wonen, inwonen bij iemand, het zijn allemaal mogelijkheden,quote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben niet echt hard aan het zoeken, ik weet niet wat ik wil. Ik wil hier weg, maar alleen
wonen is ook niets voor me.
ah k. ik ben dus nog niet helemaal gek.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sprak wel al over mijn aanstaande vertrek, de tijd was echter nog niet daar
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heerlijk spare-ribs gegeten![]()
. 'avond
Nee, dat ik uit mijn woning ging was een foutje waar ik iedere dag spijt van heb.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weegt alleen wonen zoveel zwaarder dan bij je ouders wonen?
Je negeert mijn posts, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, dat was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben niet echt hard aan het zoeken, ik weet niet wat ik wil. Ik wil hier weg, maar alleen wonen is ook niets voor me.
Hoi PP. Da ga ik zaterdag doen, spareribs etenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
. 'avond
En, dat aanstaande vertrek is is nu een feitquote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik ben dus nog niet helemaal gek.
al zou ik t bijna worden van al die avatars
Hoi Pietje,quote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
. 'avond
Sorry dat ik zo vrij ben, woon je alleen of ook een beetje samen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Je negeert mijn posts, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, dat was niet de bedoeling.
Het is maar net met watvoor instelling je alleen gaat wonen. Ja je moet alles alleen doen, maar wat een vrijheid
Hebben je ouders erop aangedrongen dat je weer bij hen kwam wonen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat ik uit mijn woning ging was een foutje waar ik iedere dag spijt van heb.
En waardoor ik kwaad ben op mijn ouders.
Ik had al gezwaaid.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
En, dat aanstaande vertrek is is nu een feit
welterusten allen
Ik heb je post gemist, maar wat moet ik met die vrijheid?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je negeert mijn posts, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, dat was niet de bedoeling.
Het is maar net met watvoor instelling je alleen gaat wonen. Ja je moet alles alleen doen, maar wat een vrijheid
luister ze en trusten voor straksquote:Op donderdag 26 november 2009 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
En, dat aanstaande vertrek is is nu een feit
welterusten allen
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Pietje,
Ik weet het ik ben heel erg spuit 11, maar een glastafel is echt niet practisch, moet je heel erg schoonhouden. Nou zie ik jou dat nog wel doen trouwens,
Pittige saus en een biertje erbij bestellenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi PP. Da ga ik zaterdag doen, spareribs eten
Iets met betalingen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, dat ik uit mijn woning ging was een foutje waar ik iedere dag spijt van heb.
Ik weet niet of ik verder kan vragen waarom dan? Dus ondanks dat je moeilijk alleen kan zijn was het niet de bedoeling dat je uit je woning ging?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zoiets, misschien omdat ze ook zagen dat ik het moeilijk had alleen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben je ouders erop aangedrongen dat je weer bij hen kwam wonen?
Alleenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo vrij ben, woon je alleen of ook een beetje samen.
Gooi het maar op sentimentele waarden van dat huis, waar ik samen met haar ging wonen en waar alles, maar dan ook alles van haar nog aanwezig was.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verder kan vragen waarom dan? Dus ondanks dat je moeilijk alleen kan zijn was het niet de bedoeling dat je uit je woning ging?
ik denk spijt dat hij die keuze heeft gemaakt om weg te gaan en weer terug naar zijn ouders. en dat vindt hij nu een fout en daar\heeft hij spijt van.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verder kan vragen waarom dan? Dus ondanks dat je moeilijk alleen kan zijn was het niet de bedoeling dat je uit je woning ging?
Je hebt het heel goed gedaan en nog steeds.quote:
Maar het was misschien toch beter geweest als je een plekje voor jezelf had?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zoiets, misschien omdat ze ook zagen dat ik het moeilijk had alleen.
Dan was het van je ouders toch erg aardig dat ze je vroegen weer thuis te komen wonen?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zoiets, misschien omdat ze ook zagen dat ik het moeilijk had alleen.
Deze:quote:Op donderdag 26 november 2009 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb je post gemist, maar wat moet ik met die vrijheid?
Ik denk dat je pas van je vrijheid kan genieten als je het hebt logelaten.quote:Dat dacht ik al.
Hidi, serieus, als een ex van 6 jaar terug mij elke dag zou bellen, zou ik dat echt een beetje als stalken ervaren
Als je het er na 6 jaar nog zo moeilijk mee hebt dat het je leven beheerst, (en dat doet het, getuige het feit dat je nu bij je ouders woont) is het misschien wel tijd om eens wat proffesionele hulp in te schakelen.
Zeker, ik wou helemaal niet weg daar. Het was een schitterend huis voor me met net nieuwe vloerbedekking.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar het was misschien toch beter geweest als je een plekje voor jezelf had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |