UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Dat kan ik ook hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik wil HD kunnen gamen/films kijken
crt?quote:
typenr?quote:
Mooi dingetje Justinquote:Op donderdag 26 november 2009 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LG Flatron W2234S hier trouwens
[ afbeelding ]
HD dus echt nietquote:
damn, zeg dan niets als je niet weet wat HD inhoudquote:
Ik weet wel wat het inhoudt...maar ik zie niet bepaald verschil tussen blu-ray films op mijn scherm of op een HD-tvquote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
damn, zeg dan niets als je niet weet wat HD inhoud
Mua dat zou ik niet te hard roepen hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HD4850 owned big time tussen die kaarten.
Hm, ik kan me benchmarks herinneren waarin de 4850 big time owndequote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua dat zou ik niet te hard roepen hoor![]()
die GTX is denk ik net zo goed als de 4850, die ik ook heb
Nou, pimp jij eens ergens mee danquote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
al die gasten pimpen met hun schermen
Mijn gigantische onderarmen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, pimp jij eens ergens mee dan
Nee, vrachtwagenchauffeur.quote:
En daar krijg je dikke onderarmen van? En je bovenarmen dan? Welk merk rijd je?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, vrachtwagenchauffeur.
hier hoezo?quote:
en ze zitten ook fijn?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar krijg je dikke onderarmen van? En je bovenarmen dan? Welk merk rijd je?
En m'n schoenen zijn hémels!
Ik miste jequote:
http://www.tomshardware.co.uk/forum/page-249977_11_0.htmlquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm, ik kan me benchmarks herinneren waarin de 4850 big time ownde
ik was even onder de pompquote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik miste je
En ja, ze zitten en lopen heeerlijk
Uit in Enschede? Grapjas.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie gaat er met mij mee uit in Enschede?
waarom helemaal naar brabant?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit in Enschede? Grapjas.
Ik ga morgen naar St. TunnisAC/Dixi speelt daar.
welterustenquote:
waarvan?quote:
vanoamd?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie gaat er met mij mee uit in Enschede?
informatiekundequote:
Gemeen! En 't was nog wel zo'n mooie brief!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op de 9e van deze maand had ik een sollicitatie gestuurd naar een kartbaan. Na 2 weken wachten helaas geen antwoord terug. Zelf maar achteraan gemaild, kreeg als antwoord van wegens omstandig heden etc. (19-11)
Helaas nog steeds niks terug gehad
quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Gemeen! En 't was nog wel zo'n mooie brief!!!
Een turkse Tukkerquote:
Goedemorgenquote:
Omdat het kanquote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom helemaal naar brabant?
gaafquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het kan![]()
Vriendin van me woont daar, en wij zijn samen fan. Dus we gaan
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een turkse Tukker?
uit Almelo dus
Lekker hoor!quote:
Kut film, totaal niet spannend, bagger einde.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef jjstyle333 het volgende:
Iemand Paranormal Activity gezien?
Nog meer mensen met dezelfde mening?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kut film, totaal niet spannend, bagger einde.
Ja ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:18 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Nog meer mensen met dezelfde mening?
Ja, in mn eentje en ik was heel bag daarna. Er zijn twee versies he.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef jjstyle333 het volgende:
Iemand Paranormal Activity gezien?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
ik denk dat [REC] 2007 dan een betere film is , als je dat soort films wilt kijken
Als er nou iets engs was...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, in mn eentje en ik was heel bag daarna. Er zijn twee versies he.
Spannende film maar je moet niet worden afgeleid, anders is de film te sloom denk ik.
Je moet je echt laten meeslepen met het verhaal. Dus niet ondertussen gaan FOK!en, kletsen of bellen.
Zitten en kijken.
Tot zover mijn recensie.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als er nou iets engs was...
Noem eens 1 ding wat echt eng was, behalve een beetje gebonk en deuren die dicht gaan? Niets...
Maar ik denk dat alleen vrouwen dit echt eng vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Doe Jennifers Body. Met Megan Foxquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef jjstyle333 het volgende:
nee, ik hoef niet van die bloederige afslachterende films te zien.
Gewoon 1 die erg spannend is en geen rare zombie's in voorkomen.
Was wel van plan om die film bij cinestar te gaan loeren.
Dan gaat paranormal activity van me lijstje af![]()
Blijven er nog 3 over.
Boek was wel superquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Megan Fox niks aan...Lijkt zo'n slap aftreksel van Angelina Jolie.
Ik wil graag 'Komt een vrouw bij de dokter' zien
Schijnt dat de film beter is dan het boek.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Samzz het volgende:
Ja. Daarom ben ik ook benieuwd hoe de film is geworden
Inderdaad ! Daar ben ik wel heel benieuwd naar dan !quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Schijnt dat de film beter is dan het boek.Terwijl het meestal andersom is.
Net alsof je het toe zou geven als je het eng vondquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar ik denk dat alleen vrouwen dit echt eng vinden.
Nee, maar die hele hype om deze film is gewoon bullshit, al die mafkezen in die zaal die schreeuwen en bijna janken terwijl er totaal geen eng iets is. Zelfs dat stukje wat jij spoilert is weinig boeiends. Voor "De engste film van het jaar" oid is dit gewoon een zware tegenvaller, vooral het einde is gewoon kansloos. Prijskaartje voor de bios echt niet waard. Als je hem 1 keer gezien hebt zul je die film echt niet nog een keer kijken "omdat hij zo goed is".quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Net alsof je het toe zou geven als je het eng vondpff
Toos en Henkquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:00 schreef rulerofdeath het volgende:
er komt een man bij de jaguar-dealer
Oh, ik had een extreem ranzig plaatje gepost.quote:
jupquote:
Dat is dan ook wel een heeeuuul slecht topic... En nu ben je geband? Of wat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh, ik had een extreem ranzig plaatje gepost.
Naar aanleiding van mijn briljante (_ ) topic: Klacht: Poep in een kut vinden
er staat nog niets in MEDquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een heeeuuul slecht topic... En nu ben je geband? Of wat?
Nee.. Zelfs geen note!quote:
ik heb er ook nog steeds 9, waarvan 1 in deze reeks gescoort. en die slaat nergens opquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er ook nog steeds 12, waarvan 8 in deze reeks gescoort. en die slaat nergens op
Stoerquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb inmiddels iets van 70 notes
geloof ik niks van. er wordt hier toch nauwelijks gecontroleerd.quote:
Wel meer dan we denken hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geloof ik niks van. er wordt hier toch nauwelijks gecontroleerd.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neuh, maar daar kun je ff zien hoeveel notes je hebt
pannenkoek !quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:29 schreef jjstyle333 het volgende:
zo net terug van de dierenarts.
Nu pizza'tje in de over geschoven
We gaan niet schelden hequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
We gaan niet schelden he![]()
De enigste pannenkoek die er rond loopt is Dhr M. van Basten
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
We gaan niet schelden he![]()
De enigste pannenkoek die er rond loopt is Dhr M. van Basten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Dan gaan wij 'm toch kijken!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Samzz het volgende:
Ja. Daarom ben ik ook benieuwd hoe de film is geworden
owja, ik vergis me steeds omdat het buiten al donker isquote:
1e reactie:quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:50 schreef haakon het volgende:
Ik reed zo laatst richting Almelo, was een vrouw naast de weg aan het liften! Dus ik stoppen, en vragen waar ze heen moet, blijkt dat Almelo te zijn. Dus zij meerijden, en zijn we een tijdje aan het praten, zeg ik: Da's nou ook toevallig, dit is de 3e zwangere vrouw die ik naar Almelo breng! Zegt die vrouw: maar ik ben nog niet zwanger? Zei ik: maar u ook nog niet in Almelo!
karbonades.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:50 schreef haakon het volgende:
Ik reed zo laatst richting Almelo, was een vrouw naast de weg aan het liften! Dus ik stoppen, en vragen waar ze heen moet, blijkt dat Almelo te zijn. Dus zij meerijden, en zijn we een tijdje aan het praten, zeg ik: Da's nou ook toevallig, dit is de 3e zwangere vrouw die ik naar Almelo breng! Zegt die vrouw: maar ik ben nog niet zwanger? Zei ik: maar u ook nog niet in Almelo!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:39 schreef haakon het volgende:
Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub.
Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek. Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.
MAN: 'Hallo'
VROUW: 'Schat, ik ben het. Ben je op de club?'
MAN: 'Ja'
VROUW: 'Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?'
MAN: 'Natuurlijk, ..... als je het mooi vindt moet je het kopen.'
VROUW: 'Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe 2009 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi.'
MAN: 'Hoeveel kost ie?'
VROUW: '80.000 euro'
MAN: 'OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen.'
VROUW: 'Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro.'
MAN: 'Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900.000 euro.'
VROUW: 'OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!'
MAN: 'Doei, ik hou ook van jou.'
De man hangt op. ........
De andere mannen in de kleedkamer kijken vol
verbazing naar hem.
Dan vraagt hij: 'Weet iemand van wie deze GSM is?'
RKSV Bornerbroek neem ik anquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:16 schreef haakon het volgende:
[..]
yes, Sander staat voor de deur, moet nu gaan !
ga ik straks ook doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2009 22:15:30 ]
ja jammerquote:
doe datquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga douchen en dan ff naar de kroeg
ik heb d'r ook een gepakt toen ik thuis kwamquote:
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2009 23:10:20 ]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Users Algemeen
Leukste/origineelste username norich
Leukste/origineelste ondertitel norich
Mooiste avatar norich
Origineelste of grappigste avatar norich
Leukste signature norich
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen) norichIk zat eerst vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toen van
Turn the world into your dance floor.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Users Algemeen
Leukste/origineelste username norich
Leukste/origineelste ondertitel norich
Mooiste avatar norich
Origineelste of grappigste avatar norich
Leukste signature norich
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen) norich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
is m'n 2e nog maarquote:
Markoquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ratelzo weer na de markt kip halen
?
Is goed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:![]()
![]()
neem voor mij maar een bakje kibbeling mee
Zozo doe maar verwend. Goedemorgen trouwens.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeiemorgen! Lekker vanuit bed aan het laptoppen!!![]()
kreeg bij het Open Huis van de wasstraat hier op het industrieterrein een waardebon, waarmee ik een versie van FarCry 2 op kon halen bij een PC-boer vlakbijquote:
Dat gaat ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, zolang ze aan het einde maar op 1 staan
nee hoor, jij mag Wouter aan het einde van dit seizoen een kratje Grolsch gevenquote:
Hehehe, als ik verlies, krijgt 'ie hem echtquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor, jij mag Wouter aan het einde van dit seizoen een kratje Grolsch geven
denk dat hij dat niet hoeft te gaan bewijzen over 19 wedstrijdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, als ik verlies, krijgt 'ie hem echt
Hopen dat hij ook zo sportief is
Whehehe, PSV wordt wel kampioen jongenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat hij dat niet hoeft te gaan bewijzen over 19 wedstrijden
ze maken samen met FCT de beste kansquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, PSV wordt wel kampioen jongen
Tsja, ik zou het FCT gunnen, maar ik hóóp op PSV natuurlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze maken samen met FCT de beste kans
Bwhahahah!! Beetje jammer van die edit!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Edit: dat zeg ik hier maar niet
Ging over m'n haat tegen ajaxquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bwhahahah!! Beetje jammer van die edit!![]()
![]()
Even kijken of ik screenshot nog kan vinden!
en nog iets met rkcquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging over m'n haat tegen ajax
Jaaaaaaaaaaaa!! OLDENZAAAAAAAAAAAAAAALquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:43 schreef haakon het volgende:
ik ga naar Enschede, ff potje bowlen en dan VOLBEAT !!!![]()
![]()
daarna misschien nog ff Oldenzaal
kalm an !
PM Danielquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!! OLDENZAAAAAAAAAAAAAAAL
Ik ben vannacht (vanaf een uurtje of 02:00) ook in de stad te vinden!
Me2, vanaf een uurtje of 1 in en rond om cafe bar gezellig gok ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!! OLDENZAAAAAAAAAAAAAAAL
Ik ben vannacht (vanaf een uurtje of 02:00) ook in de stad te vinden!
Zo ver was ik ook nogquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
... hij zag in het ven een turf in het water ligen?
een ** zei de gek; hij zag in het veen een turf in het water liggen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook nog
Maar 'n kookndrif? Een Dól is een gek of iemand die boos is.
Sanquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:56 schreef Samzz het volgende:
Whoehoehoe, AC/Dixi is tha bomb jongens! Amai, wat een gewéldige knullen!![]()
Ilse en ik vielen wel in de smaak geloof ik, mooi op t podium staan springen en doen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:00 schreef Samzz het volgende:
Wouter
Oooooh wat gaan gisteren! Hahahaha! Mijn knie is wel weer kapot, but it's a small price to pay
quote:
moet ik je even helpen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Samzz het volgende:
Gewricht denk ik. ik heb m verdraaid en nu kan ik m'n been niet meer strekken
pootje strekken, jouw lekker neerleggen, film kijken, kusje op al je lipjes gevenquote:
ik heb nog wel bud spencer en terrence hillquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik kan m'n pootje niet strekkendat doet zoooo'n pijn. Maar ik wil wel een filmpje kijken
ik heb ook nog paranormal activity en lesbian vampire killersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |