UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Dat kan ik ook hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik wil HD kunnen gamen/films kijken
crt?quote:
typenr?quote:
Mooi dingetje Justinquote:Op donderdag 26 november 2009 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LG Flatron W2234S hier trouwens
[ afbeelding ]
HD dus echt nietquote:
damn, zeg dan niets als je niet weet wat HD inhoudquote:
Ik weet wel wat het inhoudt...maar ik zie niet bepaald verschil tussen blu-ray films op mijn scherm of op een HD-tvquote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
damn, zeg dan niets als je niet weet wat HD inhoud
Mua dat zou ik niet te hard roepen hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HD4850 owned big time tussen die kaarten.
Hm, ik kan me benchmarks herinneren waarin de 4850 big time owndequote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua dat zou ik niet te hard roepen hoor![]()
die GTX is denk ik net zo goed als de 4850, die ik ook heb
Nou, pimp jij eens ergens mee danquote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
al die gasten pimpen met hun schermen
Mijn gigantische onderarmen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, pimp jij eens ergens mee dan
Nee, vrachtwagenchauffeur.quote:
En daar krijg je dikke onderarmen van? En je bovenarmen dan? Welk merk rijd je?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, vrachtwagenchauffeur.
hier hoezo?quote:
en ze zitten ook fijn?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar krijg je dikke onderarmen van? En je bovenarmen dan? Welk merk rijd je?
En m'n schoenen zijn hémels!
Ik miste jequote:
http://www.tomshardware.co.uk/forum/page-249977_11_0.htmlquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm, ik kan me benchmarks herinneren waarin de 4850 big time ownde
ik was even onder de pompquote:Op donderdag 26 november 2009 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik miste je
En ja, ze zitten en lopen heeerlijk
Uit in Enschede? Grapjas.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie gaat er met mij mee uit in Enschede?
waarom helemaal naar brabant?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit in Enschede? Grapjas.
Ik ga morgen naar St. TunnisAC/Dixi speelt daar.
welterustenquote:
waarvan?quote:
vanoamd?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie gaat er met mij mee uit in Enschede?
informatiekundequote:
Gemeen! En 't was nog wel zo'n mooie brief!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op de 9e van deze maand had ik een sollicitatie gestuurd naar een kartbaan. Na 2 weken wachten helaas geen antwoord terug. Zelf maar achteraan gemaild, kreeg als antwoord van wegens omstandig heden etc. (19-11)
Helaas nog steeds niks terug gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |