Ik wil!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Even kijken of iemand mee wilt...
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Even kijken of iemand mee wilt...
quote:
Wat een toneelstukje zegquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een toneelstukje zeg.
Ik ben echt kapot! moet toch echt een keertje gaat rusten ofzo, maar dat gaat de komende eh 5 dagen nog niet lukkenquote:
ben je al gewend aan de deining?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot! moet toch echt een keertje gaat rusten ofzo, maar dat gaat de komende eh 5 dagen nog niet lukken
Viel het op?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik zou bijna TMM tippen om even goed te kijken hoe een meesterwerk in elkaar zitquote:
Ook fijn allemaal koopzondagen de komende tijd?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot! moet toch echt een keertje gaat rusten ofzo, maar dat gaat de komende eh 5 dagen nog niet lukken
quote:
Sorryquote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp toch, dit soort taal ben ik NIET van je gewend.
dat kan tmm een stuk geloofvaardiger regiserenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daarom lees ik de bijbel ook niet, ik heb vaker rust nodigquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou in de bijbel is ook pas de zevende dag een rustdag he.
Aangezien ik bijna nooit thuis ben, ben ik er nog niet aan gewendquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je al gewend aan de deining?
je bent ook geen 18 meerquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hier ook onwijsquote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier waait het hard. En regent het ook hard.
de vrede tussen dat stel weer getekend ?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aangezien ik bijna nooit thuis ben, ben ik er nog niet aan gewend![]()
Maar gelukkig waait het vandaag niet zo.. Af en toe voel je de boot schudden, maar meer ook niet.
Slaap lekkerquote:
laat die jongen, tis voor het eerst sinds lange tijd dat hij weer van bil kan gaan... dat maakt hem altijd een beetje wulps.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp toch, dit soort taal ben ik NIET van je gewend.
wiens hart wil je in dat doosje hebben?quote:
en daardoor verander je in een drag-queen?quote:
Succes!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens het gaat echt gebeuren, de 3de week van januari zijn de opnames van That's the question, waar ik deelnemer ben
Oh leuk zeg!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens het gaat echt gebeuren, de 3de week van januari zijn de opnames van That's the question, waar ik deelnemer ben
de nacht wil jou nog niet hebben ?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga eens slapen Steve.
NOOOOOOOOOOOOOO not you tooquote:
ik ben niet op, slechts al wakkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOO not you too![]()
![]()
wat doe jij nog zo laat op?
stop je erectie dan maar weer terug in je broekquote:Op vrijdag 27 november 2009 04:07 schreef mike_hunt het volgende:
ik heb bijna volle kracht in mijn hand!!!!![]()
Was al bijna de Waal ingewaaidquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'morge!
Voor je naar buiten gaat, let op, het is erg nat, en het waait
Ik ga morgenochtend kaartjes bestellen voor het concert van Muse volgend jaar 19 juni in Nijmegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef Baltar het volgende:
Maar het is bijna weekend![]()
Nog leuke plannen voor het weekend?
Owh?? komen ze in onze achtertuin optreden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend kaartjes bestellen voor het concert van Muse volgend jaar 19 juni in Nijmegen!
En morgenavond naar Fabulous in de Brabanthallen
Wat ga jij doen?
ik haaaaaat vroeg opstaan...quote:
Ik haatte het vanochtend ook enorm, en nu wil ik nog steeds slapen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik haaaaaat vroeg opstaan...
En verder baal ik omdat ik zo al weg moet en nog een mail wil beantwoorden... dus dat moet weer wachten tot vanavond... zucht
en met jou?
Jeps, ze komen naar het Gofferpark. Beetje jammer dat het zo ver weg is, maar, Muse!quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Owh?? komen ze in onze achtertuin optreden?
Vanavond werkgerelateerd "etentje" van BF
Morgenavond feestje van vrienden.
Zondag series kijken
precies. Moet nog even de laatste 2 afleveringen van V zoeken en Stargate Universe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps, ze komen naar het Gofferpark. Beetje jammer dat het zo ver weg is, maar, Muse!!
Ook een lekker druk weekend dus, lekker.
Zondag wordt ook mijn serie dag, ben dan toch te brak voor iets anders
ja ik lag om 6.30 uur al te kijken in een plas waterquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'morge!
Voor je naar buiten gaat, let op, het is erg nat, en het waait
morgen moeten de neefjes en nichtjes de schoen gaan uithalen bij opa en oma en zal de suikeroom nog wel een paar dvdt'jes erbij proppenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef Baltar het volgende:
Maar het is bijna weekend![]()
Nog leuke plannen voor het weekend?
Was je omver gewaaid door de windquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik lag om 6.30 uur al te kijken in een plas water
nope als een blinde mol verblind door het licht van de Golf variant van de collega die stond te wachten aan de andere kant van de straat waardoor ik een betonnen paaltje misttequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope als een blinde mol verblind door het licht van de Golf variant van de collega die stond te wachten aan de andere kant van de straat waardoor ik een betonnen paaltje mistte
gelukkig was deze niet zo hoog als een Amsterdammertje
Anders had ik Danny de Munk op de bank kunnen vergezellen
ja en de collga stond dus op minder dan 2 meter te wachten maar had niets gehoord of gezienquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat kan ook alleen jou maar weer overkomen.
Nee, niet gezien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:16 schreef Stroekie het volgende:
heeft iemand hier gisteren toevallig Ik vertrek gezien?
wat een ontzettende lompe hollandse plorken familie
dat is dan weer niet mijn kopje theequote:Op vrijdag 27 november 2009 09:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.
We hebben The Terminator gekeken![]()
Begonnen met de eerste film, geėindigd halverwege The Terminator: Judgement Day
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan maak je die maar
staat vast ergens in de Enkhuizer Almanak
Hey!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef MisterO het volgende:
Goedemorgen!!
Bijna wknd jongens, nog ff doorwerken!!
We can do it
Yes , we canquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef MisterO het volgende:
Goedemorgen!!
Bijna wknd jongens, nog ff doorwerken!!
We can do it
ik moet al een maand mijn huis poetsen, maar heb iedere keer een goede smoes om het uit te kennen stellenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben al thuisMaar ik moet zo de badkamer schoonmaken. ><
bijna net zo leuk als de reclamequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef Desmonkey het volgende:
Ow god wat hoor ik net op de werkvloer:
Prima observatiequote:
wat tha_erik zegtquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo kom jij ook weer eens om het hoekje kijken![]()
Dat hoor ik graagquote:
Door wie zelf gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Hee homo's, ik weet dat de meerderheid nooit uit [HOMO] komt, maar bij de verkiezingen kan je best even mij als tofste fobo invullen he
?
http://verkiezingen.fok.nl/ (users algemeen>> 6. Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (mannen))
Ik beloof eeuwige dank en ik ga dan ook mijn best doen om lief en vrolijk te zijn. Vooral als ik win.
Doen we een andere x joh, je had al plannen, its okay. Het is wel een verlies voor ons allebeiquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik voel me al zo rot dat ik morgen niet kan.. ga het nog erger maken
Als ik straks tijd heb! ben ff bezigquote:
jawel datzelfde stukquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is toch dat stuk waarin in Engeland Harry Potter Himself naakt op een neppaard te zien was op het toneel?
stichting kan tevreden zijn, ik heb 3 dvds van jullie gekochtquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef Vlarp het volgende:
Nou, zeg dat wel
zaterdag tijd of is de man met mijter en tabbert me weer voor ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef Xiance het volgende:
I CAN SEE YOUR HAAAAAAAALLLLOOOOOOOOO
* Xiance hupst de kamer rond
nee want jij bent stomquote:
morgen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zaterdag tijd of is de man met mijter en tabbert me weer voor ?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:01 schreef Vlarp het volgende:
Jezus waarom moet je zoveel invullen daar!? *wegklikt*
Lekker boeiequote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:18 schreef Vlarp het volgende:
Kaartjes voor Muse volgend jaar in Goffertpark zijn binnen!!!
waarom niet, als ik je toch zeg dat je echt iets mist als je niet gaat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:06 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, dat had je al verteld. En ik ga nog steeds niet.
Ik geloof je wel dat je dat vind, maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook vind. 't Verhaal over die jongen met z'n paardenfixatie heb ik nooit helemaal super-intrigerend gevonden of zo, dus ik sla over. :pquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom niet, als ik je toch zeg dat je echt iets mist als je niet gaat?
geloof je me niet?
ooeh dit liedje herken ik gewoon nogquote:
hoe kan iets zo ooit ontstaanquote:
ik heb nare herinneringen aan dat kutliedquote:
hoe durft iemand zich zo te kledenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe kan iets zo ooit ontstaan
Ja, zij hoeft er immers niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
hoe durft iemand zich zo te kleden![]()
![]()
ik ga ook maar eens dragen wat ik lekker vind zitten ipv wat esthetisch verandwoord isquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja, zij hoeft er immers niet naar te kijken
dat doe ik meestal alquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga ook maar eens dragen wat ik lekker vind zitten ipv wat esthetisch verandwoord is
De snelheid van het [H]-topic is geen constante.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:35 schreef Pamplemousse het volgende:
Hoe kunnen jullie met deze snelheid ooit bij deel 2653 zijn gekomen?
is er een formule voorquote:Op zondag 29 november 2009 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
De snelheid van het [H]-topic is geen constante.
dan accepteer je dat niet en zet je wat anders op of je stuurt ze wegquote:Op zondag 29 november 2009 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
de blowkids zijn hier showdown inlitle Tokyo aan het kijken, ze komen hier nog maar zelden en als ze er dan zijn komt dit soort bagger op
dat laatste heb ik dan net ook maar gedaanquote:Op zondag 29 november 2009 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dan accepteer je dat niet en zet je wat anders op of je stuurt ze weg
Da's lang geledenquote:
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 12:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat dit topic eindelijk weer een schopje krijgt
Niksquote:
Ja! Daar waar ik ook nog hoor te liggenquote:Op zondag 29 november 2009 13:37 schreef Steve het volgende:
Ligt iedereen nog voor pampus in hun bed?
Hahaquote:
Boze blikken van jullie beiden deden het em...quote:
Wat is er aan het handje?quote:
*proest*quote:
vrees niet we zijn niet anders van je gewendquote:Op zondag 29 november 2009 16:13 schreef Waxxer het volgende:
Nah!
Nee, maar het is hier zo rustig.
Ik heb Sinterklaas al een minuutje gezien op RTL4, ik dacht, Wax, doe wat met je leven, ga op Fok kijken ofzo.Maar goed, zit Andries Knevel achter die baard? Het is namelijk wél een hulpsinterklaas en ik vind het allemaal best wel... ja... kweetniet... Winston Gernaso...tasovi... Nou ja die ene van Boulevard zei een keer sssjeeezus en hij zei "Oooohhh mijn gggg...
" Ik denk van ja zijn die kinderen voor zulke taal naar dat feest gestuurd?
Best wel vaag allemaal?
Echt dat je zegt...
hoeveel heb je gedronken vandaag?quote:Op zondag 29 november 2009 16:25 schreef Waxxer het volgende:
En Bartjebart, staat je boom al overeind?
misschien is dat nog wel van gisterenquote:Op zondag 29 november 2009 16:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hoeveel heb je gedronken vandaag?
Je had toch zo'n ding gekocht?quote:Op zondag 29 november 2009 16:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hoeveel heb je gedronken vandaag?
ach ja de slachtofferrolquote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je had toch zo'n ding gekocht?
En ik verveel me gewoon.
Maar ik ga wel weer weg.![]()
Dit is ook niet goed.
*kuch*
precies, it takes one to know onequote:
Arme hond.quote:Op zondag 29 november 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
arm neefje. De hijskraan die hij vandaag in z'n schoen bij opa en oma was al binnen een half uur stuk omdat hij hen aan de hond had vast gemaakt
nee hoor, die heeft geen schade opgelopen in tegenstelling tot mijn neefje van 4 die ontroostbaar wasquote:
mijn vraag was meer een reactie op al jouw reactiesquote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik verveel me gewoon.
Dit is ook niet goed.
*kuch*
Ze gaan toch niet opnieuw een hijskraan kopen of wel?quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, die heeft geen schade opgelopen in tegenstelling tot mijn neefje van 4 die ontroostbaar was
Een groot deel van de drama is wel weg sinds het vertrek van Ang3l ja...quote:Op zondag 29 november 2009 16:16 schreef Waxxer het volgende:
Maar normaal gesproken kon je hier altijd emotionele verhalen en alles en leuke dingen en soms ook gezeur en gedoe of dat het nergens over gaat, ik zal al die onderwerpen nu niet noemen, maar is dat allemaal samen met Ang3l verdwenen naar elders?Best wel vaag allemaal?
Echt dat je zegt...
WAX!!!! Kom terug!quote:Op zondag 29 november 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik verveel me gewoon.
Dit is ook niet goed.
*kuch*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Omdat het drama ons te veel werd...quote:Op zondag 29 november 2009 17:52 schreef Xiance het volgende:
ik mis Ang3l
WAAROM issie eigenlijk weg?
*drama*quote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat het drama ons te veel werd...
Nja vooral hem...
Oh.. je was op die woonboot in Amsterdam?quote:Op zondag 29 november 2009 18:26 schreef PhalanX het volgende:
Gisteren was het pas drama!
Drama-lama!
Ongemakkelijk is het wel soms... zo'n housewarming party...
Neenz, ik zat op een andere housewarming.quote:Op zondag 29 november 2009 18:29 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. je was op die woonboot in Amsterdam?
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Neenz, ik zat op een andere housewarming.
Sjah, familie enzo... dan heb je ineens een soort van morele verplichting.quote:
ik hoop het was toen erg tof!quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het een beetje zoals vroeger is
Uhm ja, dat gaat altijd voor...quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Sjah, familie enzo... dan heb je ineens een soort van morele verplichting.
nee zijn handige papa gaat het reparerenquote:Op zondag 29 november 2009 16:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet opnieuw een hijskraan kopen of wel?
Ik hoop dat die kleuter wel leert dat ie geen speelgoed aan de hond moet vastmakenquote:Op zondag 29 november 2009 19:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee zijn handige papa gaat het repareren
Nja vooral dat ie leert dat als ie iets kapot maakt, hij het niet zomaar nieuw krijgt...quote:Op zondag 29 november 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop dat die kleuter wel leert dat ie geen speelgoed aan de hond moet vastmaken
Dat ook ja. Maar dat hangt samen. Als ie een nieuwe krijgt, blijft de boodschap "niets aan je hond vastmaken" ook achterwege want het heeft geen consequenties.quote:Op zondag 29 november 2009 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja vooral dat ie leert dat als ie iets kapot maakt, hij het niet zomaar nieuw krijgt...
berouw komt pas na de zonde. Maar denk wel dat Guus zijn les heeft geleerdquote:Op zondag 29 november 2009 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop dat die kleuter wel leert dat ie geen speelgoed aan de hond moet vastmaken
Mooi, daar gaat het om in het leven, tenslotte.quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
berouw komt pas na de zonde. Maar denk wel dat Guus zijn les heeft geleerd
nja je leert alleen als je het ervaart natuurlijk...quote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
berouw komt pas na de zonde. Maar denk wel dat Guus zijn les heeft geleerd
quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hoezee, na drie weken zijn we op pagina zes.
Hahahahahahaquote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Ja, maar ze worden blijkbaar te oud voor... Ja... nou.. kijk... oké.... het kan ook zo zijn natuurlijk dat ik érg kinderlijk ben voor iemand van mijn leeftijd. Het is dat ik mijn vlees in de supermarkt koop, maar ik zou anders behoorlijk beledigd zijn als ik geen plakje worst meer zou krijgen. Om maar eens wat te noemen, uit de losse pols.
Nou-nou-nou-nou-nou!quote:
Een plakje worst! Wel leverworst heh?quote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Ja, maar ze worden blijkbaar te oud voor... Ja... nou.. kijk... oké.... het kan ook zo zijn natuurlijk dat ik érg kinderlijk ben voor iemand van mijn leeftijd. Het is dat ik mijn vlees in de supermarkt koop, maar ik zou anders behoorlijk beledigd zijn als ik geen plakje worst meer zou krijgen. Om maar eens wat te noemen, uit de losse pols.
Ach, ik ben doodop vandaag. Ik ga het zo ook aan de avond ploeg overlatenquote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou-nou-nou-nou-nou!![]()
Komt dit topic tóch nog vol!Of zei ik dat net ook al?
Naja, het is mijn dag niet echt vandaag.
Mja, herkenbaar, ik moest gisteravond werken en ik had vrij geregeld met Kerst. Maar nu zag ik op het rooster dat ik op kerstįvond moet werken. En tja, probeer dįn maar eens in mijn dorp van herkomst te komen met het OV.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik ben doodop vandaag. Ik ga het zo ook aan de avond ploeg overlaten
En dan meteen opeten en niet onder de autostoel laten liggen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een plakje worst! Wel leverworst heh?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik vraag altijd om een lolly bij de kapper
Ja nou!!quote:Op zondag 29 november 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan meteen opeten en niet onder de autostoel laten liggen.
Ik zit nog steeds naar een goed moment te zoeken om dat eens in een verhaal te verwerken. Het is gewoon TE leukquote:Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou!!Toen was ik nog maar 26 hoor!
Nee dat doe ik echt nooit!quote:
Heb je dat serieus gedaan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou!!Toen was ik nog maar 26 hoor!
Dan zijn 75% van de royalties voor mij he.quote:Op zondag 29 november 2009 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar een goed moment te zoeken om dat eens in een verhaal te verwerken. Het is gewoon TE leuk
Sorry
Jij kent het verhaal van de kippenlevertjes niet?quote:
Dat verhaal ken je toch wel?!quote:
Nee?quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij kent het verhaal van de kippenlevertjes niet?
Of dat je zo tegen de kapper (m/v) zegt: "Kijk daar! Een luchtballon!quote:
Nja sorry hoorquote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat verhaal ken je toch wel?!
*zucht*
Nou, voor de allerallerallerallerallerlaatste keer dan dit verhaal:
Ik deed boodschappen voor thuis, en ik moest naar de slager voor kippenlevertjes. Dat klinkt vies, maar erg lekker met rijst en kerrie erbij. Enfin, ik had drie pakjes gekocht. Ik zet die tas in de auto, rijd naar huis, pak die tas en denk, kut, ben die dingen vergeten bij de slager. Dus ik sjees terug: slager dicht! Dus in de super maar een pakje nieuwe gekocht.
Dat weekend leent mijn zusje de auto en neemt hem mee maar gebruikt hem verder niet, hij stond drie dagen stil (eind augustus). Ik haal die auto later dus op met mijn moeder, ik doe de deur open........![]()
![]()
Een l-i-j-k-e-n-g-e-u-r zal ik je zeggen!!
Bleek dus dat één van die pakjes uit de tas was gegleden naar ónder de passagiersstoel.
![]()
Oh wat heb JIJ een slecht beeld van mij!quote:Op zondag 29 november 2009 20:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of dat je zo tegen de kapper (m/v) zegt: "Kijk daar! Een luchtballon!", en dan graaien he, met de vólle hand!
quote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh wat heb JIJ een slecht beeld van mij!
quote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, dat zou ook wel heel erg zijn, hahaha!
Ssssshhh, ik bedoelde het niet zo!![]()
quote:
Slaap lekker, Vlarpie.quote:
Ik ben er nog.quote:Op zondag 29 november 2009 23:23 schreef Stroekie het volgende:
is er hier nog een hartslag ? Of iedereen richting danssalon ?
Da's nog maar afwachten...quote:
Hee hoi (sorry, ben met de laatste loodjes van Dubbel Leven bezig, deadline enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |