ja ik lag om 6.30 uur al te kijken in een plas waterquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'morge!
Voor je naar buiten gaat, let op, het is erg nat, en het waait
morgen moeten de neefjes en nichtjes de schoen gaan uithalen bij opa en oma en zal de suikeroom nog wel een paar dvdt'jes erbij proppenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef Baltar het volgende:
Maar het is bijna weekend![]()
Nog leuke plannen voor het weekend?
Was je omver gewaaid door de windquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik lag om 6.30 uur al te kijken in een plas water
nope als een blinde mol verblind door het licht van de Golf variant van de collega die stond te wachten aan de andere kant van de straat waardoor ik een betonnen paaltje misttequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope als een blinde mol verblind door het licht van de Golf variant van de collega die stond te wachten aan de andere kant van de straat waardoor ik een betonnen paaltje mistte
gelukkig was deze niet zo hoog als een Amsterdammertje
Anders had ik Danny de Munk op de bank kunnen vergezellen
ja en de collga stond dus op minder dan 2 meter te wachten maar had niets gehoord of gezienquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat kan ook alleen jou maar weer overkomen.
Nee, niet gezien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:16 schreef Stroekie het volgende:
heeft iemand hier gisteren toevallig Ik vertrek gezien?
wat een ontzettende lompe hollandse plorken familie
dat is dan weer niet mijn kopje theequote:Op vrijdag 27 november 2009 09:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.
We hebben The Terminator gekeken![]()
Begonnen met de eerste film, geëindigd halverwege The Terminator: Judgement Day
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan maak je die maar
staat vast ergens in de Enkhuizer Almanak
Hey!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef MisterO het volgende:
Goedemorgen!!
Bijna wknd jongens, nog ff doorwerken!!
We can do it
Yes , we canquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:58 schreef MisterO het volgende:
Goedemorgen!!
Bijna wknd jongens, nog ff doorwerken!!
We can do it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |