waarom niet, als ik je toch zeg dat je echt iets mist als je niet gaat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:06 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, dat had je al verteld. En ik ga nog steeds niet.
Ik geloof je wel dat je dat vind, maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook vind. 't Verhaal over die jongen met z'n paardenfixatie heb ik nooit helemaal super-intrigerend gevonden of zo, dus ik sla over. :pquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom niet, als ik je toch zeg dat je echt iets mist als je niet gaat?
geloof je me niet?
ooeh dit liedje herken ik gewoon nogquote:
hoe kan iets zo ooit ontstaanquote:
ik heb nare herinneringen aan dat kutliedquote:
hoe durft iemand zich zo te kledenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe kan iets zo ooit ontstaan
Ja, zij hoeft er immers niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
hoe durft iemand zich zo te kleden![]()
![]()
ik ga ook maar eens dragen wat ik lekker vind zitten ipv wat esthetisch verandwoord isquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja, zij hoeft er immers niet naar te kijken
dat doe ik meestal alquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga ook maar eens dragen wat ik lekker vind zitten ipv wat esthetisch verandwoord is
De snelheid van het [H]-topic is geen constante.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:35 schreef Pamplemousse het volgende:
Hoe kunnen jullie met deze snelheid ooit bij deel 2653 zijn gekomen?
is er een formule voorquote:Op zondag 29 november 2009 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
De snelheid van het [H]-topic is geen constante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |